Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marlies - ik kopier altijd alles voordat ik het plaats. Schrijf je via je telefoon? Via de app gaat het wel goed!! Wel beetje hoop houden hoor. Ik voelde drie dagen van te voren de hele dag ongesteldheidkrampen. Ook al gevoel van niet gelukt. Maar hoeft dus niet zo te zijn :) Spannend donderdag. Was je bij je dochter wel zo zwanger?
 
Ja ik schrijf inderdaad via mn telefoon.. zal de app ook downloaden lijkt me een stuk handiger.. is dat gewoon de oudersvannu app? Jaa slecht he! Af en toe is de hoop gewoon even weg.. vind ik ook stom van mezelf positief blijven moet sowieso. Ja dat was het andere uiterste , door de pil heen!
 
Haha Sjaar grappig dat je een ooievaar zag vliegen!

Het vervelende aan allerlei symptomen is dat het gewoon op menstruatie kan wijzen maar ook op zwangerschap. En dan is het ook nog eens bij iedereen anders. Dus ik zou niet al teveel op symptomen letten of iig daar niet teveel aan vasthouden.

het is idd de oudersvannu app dat werkt goed hoor!
<p style="text-align: left;">Marlies, drukk/spannende week dus acupunctuur, NOD en uitslagen..</p>
Ik blijf nog even volgen om te zien hoe het met de rest gaat
 
@Annenas, wat vervelend idd dat die menstruatie niet fatsoenlijk doorzet! Ik snap goed dat je nu niet weet of het een echte ongesteldheid is of niet. Ik denk dat iedereen er op deze manier simpel van zou worden. Helaas kun je je lijf niet dwingen, pff.

@Marlies, ben benieuwd morgenavond hoe de acupunctuur dan ervaren wordt door je! En daarna dus inderdaad even kijken of je gelijk hebt dat je ongesteld wordt (i.v.m. afname symptomen).

@Alicia, super raar dat je cyclus nu zo door de war is. Jij had toch eigenlijk een regelmatige cyclus al de laatste paar maanden? Heel wazig dat je nu ineens alleen bruinverlies hebt en twee dagen te laat begon dan. Kan stress er iets mee te maken hebben gehad, of is dat niet aan de orde? Met pakjesavond een wondertje maken zou wel grappig zijn, haha.

@Anky, gezellig dat je nog even bij ons blijft! Dat geldt trouwens ook voor Zonnebloem, gezellig dat je nog even blijft kletsen.

@Linn, hoe is het nu ondertussen met jou?!

Hier nog steeds elke dag wel regelmatig pijnlijke borsten, het is alleen niet meer continue aanwezig. De steken die ik krijg zijn alleen wel een klein beetje heftiger. Volgens de app op vrijdag de eisprong gehad en we hebben een paar dagen rondom wel mooi geklust. Dus wie weet over 2 weken haha. We zullen het vanzelf gaan zien.
 
Huh, is er een app? Vindt hem namelijk niet op de Appstore. Misschien alleen voor Android?

En ja, ik heb wel rood bloed gehad deze maand. Misschien de werk stress, belangrijke toets gehad op school.. Dus het zou kunnen komen door stress? Geen idee. Maar ik iniedergeval een regelmatige cyclys, 28dagen, de dag later verwacht ik vaak de ongsteldheid. Maar ik ga er vanuit dat ik deze maand niet zwanger ben, die kans lijkt mij zeer klein.



 
Zijn er andere dames die binnenkort de NOD naderen? Altijd leuk om de spannende dagen mee te lezen. Ik vind ze vreselijk maar gelukkig heeft iedereen hetzelfde leed..
 
Ahhh wat leuk voor de zwangeren!

En spannend voor de wachtende!

hier vrijdag weer bloedverlies gehad. Net zo veel als bij de echo. Hopelijk het zelfde adertje. Het is gelijk gestopt en tot nu toe niet meer terug gekomen gelukkig.

ik ga morgen maar weer even bellen voor een echo.

 
Terug
Bovenaan