Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marlies, het is hier nog steeds half werk. Nog niets wat doorgaat voor ongesteldheid, niet zoals ik het gewend ben in ieder geval. Word er nu wel wat simpel van merk ik.. dag 43. Weliswaar ronde één en dat blijf ik mezelf ook voorhouden. Gezien het bloed dat ik (weliswaar heel minimaal) dagelijks heb en hoe ik me voel ga ik totaal niet meer uit van een zwangerschap. Mijn ongesteldheid kan me dus niet snel genoeg komen.. Mijn geduld (waar ik normaal al geen bakken van heb) wordt danig op de proef gesteld. ;) Hoe is het met jou?
 
Wat leuk Anky! Gefeliciteerd.



Uhh, ik zit nu in ronde 6, mijn cyclus is een beetje uit zijn doen. Ik blijf maar bruin bloed verliezen, hoogstens 2 dagen echt gevloeid..

Ik zal rond pakjes avond de eisprong hebben, denk ik. Ik ga iniedergeval niet meer testen.

Andere dames die binnenkort NOD naderen, succes!
 
Annenas!

ik ben ook van nature niet de meest geduldige persoon hoor. Ik heb wel veel geduld gekregen sinds mn dochter maar helpt heus niet in alles. Wat vervelend dat het maar niet doorzet zou ik ook moedeloos van worden.. hopelijk zeg alles snel normaal door en krijg je weer zicht op een normale cyclus. Hier goed ik merk wel nu de woensdag gaat naderen dat ik op meer ga letten. Dat neemt de acupunctuur dus niet weg helaas haha! Het vervelende is dat ik altijd Zoveel klachten heb de week voor mn menstruatie dat het dus niet op zou vallen als het door iets anders zou komen.. ik durf er niet zo goed een andere reden voor te geven omdat ik bang ben mezelf lekker te maken met niks.. morgen mn temp maar zien eerst..

alicia wat vervelend is dat! Hopelijk met pakjesavond je eisprong.. zou wel briljant zijn als het die ronde zou lukken!

 
<p style="text-align: left;">@Marlies dat zou wel ironisch zijn he? Maar omdat ik nou nog steeds bruin bloed verlies, heb ik geen idee hoe mijn cyclus er nu uitziet. Ik ging er van uit dat 28 dagen cyclus weer gewoon door ging zetten, maar ik werd later ongesteld en langer. Normaal stipt op tijd.
 
Alicia - Je hebt wel rood bloed gehand? Er worden zoveel mensen nog steeds ongesteld maar anders dan de vorige keren en die waren gewoon zwanger. Vooral omdat je cyclus nu opeens zo raar doet. Ik gun het je echt zo erg!!! Duim hard voor je mee met pakjesavond  :)

Marlies - gelukkkg heb je nog een dochter die je kan afleiden tot woensdag. Haha. Hoop ik!! Wanneer heb je weer nieuwe afspraak accunpuntuur?
 
@zonnebloem

jaa genoeg afleiding hoor hier haha! Ik moet maandag naar acupunctuur.. ik merk dat mn symptomen al minder worden dus Zal wss din. Of woe gewoon ong worden
 
<p style="text-align: left;">Wat is er toch aan de hand met deze site soms.. mis weer een hele stuk tekst!!</p>
<p style="text-align: left;">Gelukkig as donderdag uitslagen onderzoek. Aan ene kant hoop je dat er iets uitkomt aan de andere kant niet</p>
<p style="text-align: left;">@alicia ja indd heb je al eens een testje gedaan</p>
 
Terug
Bovenaan