Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Er waren wel een paar dames die volgens mij deze week de NOD hadden. Ik weet alleen niet zeker meer of dat in dit onderwerp was, of het andere waar ik meepraat haha.

@Linn, al een afspraak gemaakt bij de vk? Als het niet veel bloed is geweest zonder stolsels, dan zal er niet veel aan de hand kunnen zijn geloof ik. Maar je weet het maar nooit... Beter jezelf gerust kunnen stellen, toch?!
 
Ja volgens mij was er morgen iemand zn nod en woensdag 2 of 3 zelfs! Dus ik ben benieuwd of iemand van hun al ongesteld is geworden of toch al een vroege test heeft gedaan of nog steeds aan het wachten zijn allemaal....
 
Die van mij is woensdag. Maar ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik voel me niet anders, heb zo af en toe wel krampjes, maar geen gespannen borsten ofzo. Volgens mij gewoon symptomen van naderende nod.
 
Linn ben erg benieuwd hoe het is? Al vk geweest?

ik ben een van de woensdag mensen haha..

ik sla vanavond acupunctuur even over..wordt weekje later. Wat betreft symptomen ik denk ook geen zwangerschap aan mn mega gezellige stemming te merken haha! Oei
 
Ik ook, had gezegd dinsdag, maar heb me vergist. Vanmorgen wel ineens wat bruinig bloed (echt heel weinig) maar daarna helemaal niets meer, dacht me mss komt ongesteldheid eerder, maar wellicht toch niet, aangezien ik verder geen bloed verlies heb. Wel spannend zo hoor, ben zo benieuwd, maar verwacht er eigenlijk niet veel van. Zaterdag ook nog feestje gehad en toch ook wel wat gedronken, maar we hopen op het beste!
 
Hoi ja ik ben ook van de woensdagclub!

Ik moet zeggen dat ik bang ben om mezelf te leur te stellen, maar toch heb ik wel het idee dat het raak zou kunnen zijn deze maand... Ik heb vollere borsten heb ik het idee. En terwijl dat voor mijn miskraam altijd was in de laatste week voor mijn menstruatie is dat nu nieuw. Ook had ik het idee dat ik iets bruine afscheiding had vandaag. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap 2 dagen na NOD. Dat kan duiden op innesteling...

Hmm... lichtjes hoopvol hier dus!
 
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en ik ga volgende week voor intakegesprek. Het voelt nog wel een beetje gek, alsof het helemaal niet waar is dat ik zwanger ben ofzo.

ah Marlies ik hoop toch nog steeds dat je het mis hebt.

ik heb dat het bruine bloed geen ongesteldheids aankondiging is dan Sjaar.

 
Terug
Bovenaan