Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Als ik ga testen doe ik het wel smorgens, dan heb je een grotere kans op een positieve. Ik hoop dat ik t vol hou tot zaterdag en ik dan niet eerder alsnog ongesteld wordt. Oooo zo spannend!
 
Spannend!

Marjo tot wanneer wilde jij wachten? Ik lees nu ff snel mee.. NOD is binnekort of?

Marlies?!? Nymeria?!?

Ik ben zoo benieuwd dames!
 
Nod was met kerst! Maar tot op heden nog niks plu.

Dit ga ik niet heel lang vol houden, ik ga morgen gewoon testen. Dan maar zeker weten waar ik aan toe ben, ipv dit wachten! Spannenddd!!!
 
Nog niets hier... Buiten dan de gewoonlijke buikpijn, maar heb nog geen bloed gezien.

Ik heb er ook al aan gedacht om er gewoon mee te stoppen en later opnieuw te beginnen. Misschien helpt die accupunctuur ook wel. Vriend zei ook dat we mss iets van counseling moeten zoeken, hij zit er namelijk ook heel erg mee.
 
Thanx alicia hetzelfde

plu ik had je opmerking gemist! Nog was eersgister.. hoe is het met jou!?

nymeria gewoon even kijken waar je zelf het beste gevoel over hebt.. acupunctuur kunnen jullie allebei.. counseling miss ook wel fijn.. iets samen doen is miss ook wel heel fijn..
 
Wat doet acupunctuur bij de man eigenlijk? En hoe werkt zo'n behandeling als ik vragen mag? Is dat 1x per maand? Moet dat op een bepaald tijdstip? Want dat vind ik precies niet terug.
 
Terug
Bovenaan