Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie wat naar hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Je maar goed laten verzorgen ! Wat apart he toch maar huisartsje misschien

hier ook nog niet doorgezet.. alleen gister wat bruine afscheiding, waaruit ik dan concludeer dat in ong word.. wss morgen.. voel me niet anders dan normaal..

spannend marjo!

 
Balen Gerda! Hopen op een goed nieuw jaar! :)

Spannend voor jullie dus nog Marlies en Nymeria. Ik duim dat er toch goed nieuws komt!

Jomie, auwww. Dat klinkt niet goed! Beterschap!

Ik heb vandaag nog twee ovulatietesten gedaan en die waren negatief, dus vermoedelijk gisteren mijn eisprong. Wel vanaf vanmiddag een zeurende/stekende pijn rechts onderin mijn buik.. dus zou denken dat m'n eisprong vandaag is. Hoe dan ook heb ik 'm getraceerd en hebben we ons best gedaan. Nu op naar twee wachtweken.. spannend.. ;-)
 
Balen, Gerdaa.

Annenas, is het niet zo dat je eisprong plaatsvindt 24u na de positieve test? Dus kan perfect dat ie vandaag was als je gisteren positief testte.

Ik moet zeggen dat ik er trouwens echt niet positief onder kan blijven. Ik wilde altijd vroeg kinderen, maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen. Nu vind ik zelf dat het al behoorlijk wat jaren te laat is en kan ik er moeilijk mee om dat het niet meteen lukt. Ook al weet ik dat dat zelden het geval is. Maar omdat ik echt niets te doen heb, gaat het in mijn hoofd constant om zwanger worden, in die mate dat ik er gewoon niet van slaap. Sowieso ben ik een heel moeilijke slaper en zowat alles kan me uit mijn slaap houden. Maar het kan gewoon zo geen maanden doorgaan, want dan kan je me opvegen...
 
Terug
Bovenaan