Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik weet trouwens wel dat er mensen zijn die echt al veel langer bezig zijn en ik heb enorm respect voor hen. Maar ik moest het er gewoon even uit gooien dat ik het er toch wel moeilijk mee heb.
 
Nymeria wat vervelend... dat jij je zo voelt.



Ikdenk soms wel zo,  je kunt er misschien soms ook te graag willen en teveel mee bezig zijn.  Zet het een beetje van je af, en misschien wat afleiding zoeken waar je je gedachten en energie in kan stoppen.



Vond zelf ook wel dat ik er veel mee bezig was van t weekend. En dat wil ik ook niet..er zal vast ooit iets op je pad komen. Ik geloof daar wel in. Hopen dat het niet te lang duurt voor ons iedereen. En dat we allemaal gelukkig worden.
 
Hier nog steeds geen teken van ongesteldheid... ik moet zeggen dat ik rationeel denk: naja t zal wel komen, schiet nou een beetje op... en emotioneel begint de hoop dat het niet komt heel erg toe te nemen. Zou het dan echt...?
 
Gerda vol goede moed het nieuwe jaar in! Balen maar jij knalt gewoon goed 2017 in!!

annenas zou fijn zijn als je dan eindelijk een eisprong hebt gehad, het klinkt als wel!

nymeria hoe lastig het ook allemaal is, je hebt er helaas geen invloed op. Tuurlijk wil je het graag en zo snel mogelijk maar daar heb je in deze situatie niks over te zeggen jammergenoeg. Je moet echt voor jezelf het proberen een rustplekje te gaan geven.. echt.. dat is zo fijn voor jezelf.. ik snap je gevoelens zeker hoor.. zou je acupunctuur niet willen proberen? Ik heb het ook gedaan vooral voor mn innerlijke rust..

marjo jij ook nog steeds pomtiedom? Hier ook...
 
Ja marlies, nog niks hier... ik heb wel steeds meer hoop maar wacht nog wel even met testen, je leest ook zoveel verhalen over: overtijd maar test negatief, dat lijkt me echt killing...

Ik geloof er tot nu toe nog zo ontzettend niet in dat ik gisteren nog gewoon aan de carpaccio heb gezeten, ik denk niet dat het kwaad kan. Al ga ik er de komende dagen misschien wel beter op letten.

Nymeria, ik herken je gevoel ontzettend. Zwanger worden frustrereert mij ook heel erg. Zo erg dat we overwegen om even een maand pauze te nemen. Dat zou een maandje zonder stress betekenen.

Bij jullie ook nog geen bloed?
 
Marjo vooral de eerste weken (nog geen navelstreng) is dat niet heel erg. Beter van niet natuurlijk... ik wil er dus niet in gaan hopen al doe ik het stiekem wel.. dan weer extra teleurgesteld als niet Zo is. Ja lastig he ik weet nog vorig jaar voor mn miskraam had ik ook pas een week na mn nod een hele lichte streep.. ik wil wel graag weten voor oud en nieuw hoe of wat.. what to do he..

ja nymeria heb ik van de zomer ook gedaan even een maandje niks.. of vind je dat dan weer zonde van evt kans..
 
Ja ik zou het ook best voor oud en nieuw willen weten, maar ik durf echt nog niet te testen. Vorige keer bij mijn miskraam voelde ik al zoveel dingen in mn lijf gebeuren en nu nauwelijks. Ik denk ook dat ik het misschien wel blokkeer... ik had toen 1 dag na nod een positieve test in handen, wat een bizar iets was dat, 2 weken daarvoor besloten er voor te gaan.

Nu een half jaar verder is het lastig om zo onbevangen positief er in te staan. Maar hee: het zou wel gewoon kunnen he dat we allebei zwanger zijn!

Is het bij nymeria ook nog niet echt begonnen?
 
Ik had precies hetzelfde! Ik voelde me toen ook mega zwanger en wij waren ook meteen raak de eerste maand dat we besloten ervoor te gaan. Ik merk nu ook niks.. dus ik durf ook niet zo goed te testen.. ik ga er vandaag (als er niks komt) wel een kopen.. dan bewaar ik hem voor zaterdag overdag of als ik denk nu moet ik testen.. jeetje byzonder wel he marjo zitten we allebei precies hetzelfde haha..

ja nymeria is er bij jou al iets gaande?

 
Terug
Bovenaan