Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

GEFELICITEERD MARJO! Wat fijn!!! Lekker genieten van dit mooie nieuws!!!

@Marlies, hopelijk begint het nieuws een beetje in te zinken nu! ;) Ontzettend verdiend natuurlijk, dus ga er maar rustig van genieten. Hoe voel je je ondertussen, nog geen kwaaltjes op komen zetten?
Hier nog steeds geen menstruatie, alleen deze week wel ineens weer wat meer zin in seks. Vindt manlief totaal niet erg, die is deze week ook vrij dus hij heeft er ook wat meer 'ruimte' voor (met name in zijn hoofd). Intussen zit ik op dag 55 geloof ik, maar nog niets in aantocht. Met mijn arm gaat het beter, kan nog geen zware dingen tillen - anders schiet mijn elleboog er weer uit, maar verder kan ik gelukkig weer zelf mijn haren wassen, afdrogen na het douchen en m'n haren weer doen (met gel). Dus dat is een vooruitgang! Nog even voorzichtig doen en niks forceren, de pijn is een heel stuk aan het wegtrekken.
 
Fijn dat het beter gaat, Jomie. Wel nog even rustig aan doen tot het helemaal genezen is inderdaad.

Nogmaals gefeliciteerd dames! Geniet ervan, niet te hard piekeren.
 
Ja wouw, inderdaad ik ben zwanger!! Ik kom net bij mijn aller beste vriendinnetje vandaan, die woont 45 min rijden bij ons vandaan. Wij hebben absoluut geen geheimen voor elkaar, weten precies wanneer de ander ongesteld is enz, dus moest het haar echt vandaag vertellen! Dus ik mocht het vandaag ook gelijk voor het eerst hardop zeggen: ik ben zwanger!!

Kwaaltjes nog niet heel bewust opgemerkt, had ik een half jaar terug ook niet meteen. Wel zijn mijn borsten in de groei, voel ik wat steekjes in mn onderbuik, denk ik wat moeier te zijn (maar de vakantie is pas een week bezig en dan ben ik vaak al moeier..)
 
Jomie! Bizar dag 55.. binnekort toch maar even huisartsje opzoeken! Fijn dat je arm voorZichtig beter gaat!

Ik heb het even laten bezinken nu haha! Ook aan mn allerbeste vriendin verteld en dat is altijd fijn. Kwaaltjes had al paar dagen wat moeier te Zijn vooral in de avond.. beetje vlagen van misselijk door de dag en verder eigenlijk niet echt. Dat misselijk mag zo blijven want dat was bij mn eerste zwangerschap niet best.. toen had ik hg, opgenomen ziekenhuis etc maar ik ga ervoor deze keer lekker niet! Haha!

Hoe is het verder met iedereen?

marjo leuk dat we gelijk opgaan he, byzonder wel
 
Hier gaat het wel oké. Ik kreeg intussen antwoord van 2 acupuncturistes. Dus vandaag ga ik er eentje bellen voor een afspraak.
 
Wow meiden ik heb even niet meer gekeken op het forum!

Gefeliciteerd!!!!! Wat fijn dat het gelukt is. Marlies je was toch al even bezig? Ik snap dat het heel onzeker nog is. Ik heb het nu nog steeds.... goede echo's gehad maar blijft elke keer spannend!!

Regelmatig iets eten is de oplossing ;)

Hoe gaat het met de rest?

Hier momenteel 11 weken en 1 dag zwanger!! De meeste mensen weten het nu al dat maakt het ook een stukje echter. Nog anderhalf week wachten tot de combinatietest echo.
 
Hier alles zn gangetje. Ban sinds vandaag over gegaan op digitale ovulatietests. Die van het kruidvat kwam ik niet uit. Heb er 7 gedaan en elke dag een duidelijke streep waarvan ik niet altijd even goed kon zien of hij nu donkerder was dan de controlestreep. Ook was de controlestreep ook niet altijd duidelijk zichtbaar. Nu digitale dus. Kan fijn met ochtendurine dus dat is ook handig. We zullen zien.
 
Terug
Bovenaan