Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jaa zonnebloem ronde 15 was dit.. dus mocht wel eens tijd worden.. maar indd onzeker vroeg en voorzichtig blij zijn. Snap ik hoor het blijft altijd spannend .. ja ik eet af en toe wat en dat helpt.. spannend de 12 welen echo en combinatietest..

marjolijn ben benieuwd klinkt inderdaad beter om het even zo te gaan proberen.. anders schiet het niet op..
 
Ik heb net nog even kibbeling gehaald bij de visboer :) onder het mom van: nu lust ik het nog! Vorige keer had ik echt afkeer tegen sterk geurend eten en vlees. En dat mag ook terug komen, geen probleem hoor! Maar nu nog lekker kibbeling gegeten :)
 
Lieve allemaal ik wil jullie vast een mooie jaarwisseling wensen en geniet ervan vanavond, voor de zwangere proost op een mooi gezond kindje en voor de nog niet zwangeren op een mooi vruchtbaar 2017 en heel snel een positieve test, houd vertrouwen! Heel veel liefs
 
Ik wens jou hetzelfde Marlies, op naar een jaar met een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje. Natuurlijk ook aan de andere zwangeren.

Voor de rest een heel vruchtbaar jaar gewenst, waarin we hopelijk allemaal snel zwanger zullen zijn.

Gisteren van een vriendin gehoord dat ze zwanger is, super leuk voor ze. Ik hoop dat wij ook snel dit soort nieuws mogen brengen, merk dat ik dit soort nieuws toch op mezelf betrek. Ergens vind ik het wel jammer dat ik dat doe. Heb het idee dat hoe meer ik ermee bezig ben, hoe langer het zal duren...
 
Aan iedereen een vruchtbaar 2017 gewenst en inderdaad de zwangeren een voorspoedige zwangerschap en een prachtig kindje.

Annenas ik snap heel goed wat je voelt. Een zwangerschaps aankondiging van een vriendin kwam bij ons ook erg hard aan. Je gunt het ze wel, maar jezelf veel meer. Ik ervaarde jaloerse gevoelens en het voelde toch ook wel een beetje als een wedstrijd, wie is er als eerste zwanger. En dat soort gevoelens ken ik helemaal niet van mezelf, dat is zo maf. Het komt echt goed annenas, en als anderen zeggen: 'je moet er niet te veel mee bezig zijn', knik je gewoon. Zo werkt het simpel weg gewoon niet, daar is je kinderwens te groot voor! Heel veel sterkte met alle gevoelens, en echt: ook jij hebt een keer die positieve test in handen!

 
Terug
Bovenaan