Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Annenas dat had ik ook heel erg. En dat is ook wel logisch je wilt het zelf heel graah daar kan je helemaal niks aan doen dat soort gevoelens. Ik hoop voor jullie heel snel ook mooi nieuws
 
Wat lief van jullie. Het lucht soms al enorm op om het er hier even over te kunnen hebben en m'n gevoelens te erkennen. Dat van een wedstrijd herken ik wel. Niet dat ik dat er bewust van maak, maar onbewust steekt het toch dat zij zwanger is en ik nog niet. Hoewel ik ze allebei alle geluk van de wereld gun.. Fijn om hier even te kunnen ventileren. Hopelijk hebben we straks allemaal mooi nieuws. Probeer de rest van de dag maar te denken dat ik nu nog mooi oud&nieuw kan vieren zonder ergens rekening mee te houden. Wie weet hoe dat volgend jaar is. ;-)
 
Geniet nog maar lekker van je drankjes met oud en nieuw. Ik heb een fles alcoholvrije bubbels gehaald en ik hoop dat ik onder de radar kan blijven bij mijn schoonfamilie vanavond...
 
Fijn 2017 allemaal! Voor zij die nog zwanger willen worden, dat het een vruchtbaar jaar moge zijn.

Voor de zwangeren, dat ze mogen bevallen van een gezond kind na een zorgeloze zwangerschap.
 
Allereerst voor iedereen de beste wensen! Moge dit een heel mooi (vruchtbaar) jaar worden, voor ons allemaal. Hopelijk heeft iedereen inderdaad kunnen genieten. Marjo, heb je het verborgen kunnen houden?

Voor mij is er vannacht ook gelukkig verlossing gekomen: ik ben vannacht weer ongesteld geworden! Na een cyclus van 57 dagen. Ik kan wel een gat in de lucht springen, als ik tenminste niet zo'n krampen had haha. Voor ons letterlijk nieuwe ronde in het nieuwe jaar!
 
Jomie aan de ene kant niet fijn maar aan de andere kant wel fijn dat je nu eindelijk door kan! Heeft mega lang geduurd zeg! Hopelijk nu een regelmatige cyclus!! Lekker warm kruikje maar
 
Wat fijn voor je Jamie! Weet je ook weer waar je aan toe bent. Op naar een nieuwe kans.

Ik heb me gisteren gelukkig niet verlult! En eerlijk gezegd: ik voel ook ook niet de behoefte om het al te verspreiden. Een positieve test is 1, maar voor mij is het pas echt als er een goede echo komt.

Heb wel al de jokkebrok uitgehangen tegenover verschillende vriendinnen, een sauna afspraak verplaatst onder het mom dat de oma van mijn man 90 wordt en een feest krijgt (oeps.. dat is pas in juni hihi) en een andere vriendin vroeg wanneer ik ongesteld moest worden, uhhh eind januari haha :p
 
Terug
Bovenaan