Bemoei je er niet mee!

ik doe ook even lekker mee.ik ben inmiddels half  overspannen door het obsessieve gedrag van mijn schoonouders naar mijn zoon toe.dit is mijn lijstje:
als ze op bezoek komen en mn zoon op schoot hebben heeft hij:
of koude handjes
of koude beentjes
of hij voelt warm
of zn nageltjes zijn te lang
als hij huilt omdat hij moe is heeft hij;
of honger
of krampjes omdat ik hem zure melk geef
of hij krijgt tandjes(14 weken)
en het ergste wat ik tot nu toe heb moeten aanhoren is;
woonde je maar bij opa en oma he?papa en mama zorgen niet goed voor jou.

wel jammer dat het genieten van je kleintje zo verpest kan worden door het onoverdachte commentaar van buitenstaanders.

Hallo!

Hier precies hetzelfde! Ik was denk ik degene die erover schreef in het topic over huilen: inderdaad, ga je na uren huilen en alle manieren van troosten maar eens proberen of je kindje rustig wordt van een wandelingetje, krijg je van wildvreemden de raarste verwijten! Oh wat is ze zielig.. te koud.. te warm.. te felle zon.. ze heeft honger.. ze is moe.. NEE! ZE HUILT GEWOON!

Ook (goedbedoelde, maar) ongevraagde adviezen van mensen in onze familie en vriendenkring zijn herkenbaar. Zoals je zelf al zegt: waar bemoeien ze zich mee!

Groetjes,
Dionne

Whaaaaaaaaa ik voel mijn bloed alweer koken grrrrrrrrr...
En het begint als ze zien dat je zwanger bent en dan denk je ach nog maar een paar weken....maar dan is je baby er .......en word het nog 10 keer erger,grrrrrr..
Oke laatst toen het zo  bloedheet was lekker de hele dag buiten,beebje in wagenbak met parasolletje en blote beentjes;heeft hij het niet warm?ja ,iedereen toch....dat je zo in die hitte buiten gaat lopen met die kleine....Hoe warm denk je dat het bij mij thuis is dan?(plat dak ,de hele dag volle zon op de ramen,en geen airco),In dezelfde warmte maar aan het wachten op mijn vriend die een vietnamese loempia ging halen ,en idd het was daar wat fris....ohhh das veel te koud voor een baby ,je moet ze altijd dik aankleden en een mutsje op doen hoor,wil ze ook nog bijna gaan voelen (nou ik keek waarschijnlijk erg eng want ze schrok en liep weg,hahaha).
en idd heb je wel genoeg melk?eet je wel gezond?je MOET (hekel aan dat woord) dit eten en dat eten ,en dit en dat drinken,en dit vooral niet bla bla bla.
oh geef je borstvoeding,wat erg voor je,nou op tijd stoppen hoor want anders gaat je baby je consumeren (nee hoor ook met bv heb je gezeik),what the f*ck!!!!!!!AHHHHHHHHHHHHHHHHHh,mensen zijn zo eng brrrrrrrrrr.
O ja en dan de supermarkt ,echt niemand laat je ff normaal winkelen ,ze lopen allemaal te zuchten en voor je wagen te springen,loop je een gangpad in en probeer ik ff de vulwagen in te halen ,ben al op de helft ,komt er zo'n oud takkewijf snel aankakken om voor de wagen te staan en mij aankijken of ik niet op zij kan????ik zeg denk je dat ik op ga stijgen ofzo?!?!?grrrrrrrrrr
Idd ben ik bang dat ik nogeens ga rammen jah.
Ik ga zo naar de stad voor het eerst met de wagen in de tram met een vriendin ook met een baby in de wagen (een soort karafaan ,hahaha ;) ) ben benieuwd wat ik nu weer ga meemaken.

groetjes Merel

hoi

ik wilde ook nog ff reageren...
ik kom net als jullie allemaal die opmerkingen tegen maar een ding zit me wel erg dwars en dat is die van mijn eigen moeder notabenen.....
Slaapt ie nog niet door, die van maxima deed het al de eerste nacht??
ja hallo zeg, neeeeeeeeee hij slaapt nog niet door!

grt suuz mv joshua 8-2-7

Oja, dat in de winkel... iedereen wil kijken (oke, kijk ik toch even trots?) zeggen ze teleurgesteld: "dat is al een grote baby.. " ja zeg, bijna 4 maand...ppff.
Of mensen die 'hij' zeggen omdat Vera een groen met oranje jasje heeft ipv een zuurstok roze geval!!

hahaha,

Ik heb een blauwe wagen ,Armando heeft dan ook nog eens blauw aan,en denken ze dat het een meisje is vanwege zijn bos haar.
Nou blauw zegt niks natuurlijk ,maar ik zou mijn eerste gokje dan toch is het een jongen wagen,toch?
Oja en wou nog zeggen dat ik meestal dus wel reageer(boos,kattig,sacho etc)
maar jullie kunnen je nog aardig inhouden lees ik ;) knap hoor.
Ik vind het al knap van mezelf dat ik nog niemand heb gemept,hahahaha

groetjes Merel

hahahahahaaa leuk hoe de moeders allemaal kunnen reageren he maar weinig die er maar wat van zeggen!! ik maakte dit mee,

ik stond in de rij bij de kassa bij de H&M toen het laatst zo heet was buiten dus lag die kleine van mij lekker in een rompertje met een t shirtje erover heen en zijn blote benen, staat er best een dikke vrouw achter mij, (is natuurlijk niks mis mee) die vroeg aan mij hoe oud is die, dus ik zeg hij is bijna 4 maanden (dat was toen) zegt die vrouw oh is die dan niet erg dik (ik moest echt ff slikken ik dacht zal ik gaan beuken of netjes wat zeggen) ik zeg dik??? vind u hem dik dan ja zegt ze, ik zeg nou sorry mevrouw maar heeft u wel eens goed naar u zelf gekeken, u lijkt wel een beetje op een olifant!!!  ja sorry maar als ze wat over je kleine zeggen kan je zo boos worden he!!!!!!!! en hij is helemaal niet dik!!!

nog zo iets iemand die bij ons in de straat woont, ik stond bij de patat zaak en had de kleine ff meegenomen in de maxi cosi maar hij had een t shirtje van armani aan en een armani speen in, zegt zoon ouwe man waar je al helemaal niet van verwacht dat die weet wat armani is, zo zo nu al armani, ik zeg ja leuk he, zegt die  nou nou leuk.... dat is die toch helemaal niet waard op die leeftijd, ik  (schreeuw) oh nee hou oud moet die er dan voor zijn, hahaa maar mijn vriend trok me al weer weg want ik werd al weer rood hahaha en dan weet die het wel!!

erg eigenlijk he wat de mensen kunnen zeggen en waar ze zich mee bemoeien!!!! poe poe ik heb me eigen voorgenomen als ik nog een keer een opmerking krijg om maar gelijk een beuk uit te delen weten ze gelijk wat voor een moeder dat dikke jongentje in die armani kleertjes heeft!!!   groetjes patricia

Terug
Bovenaan