Bemoei je er niet mee!

Jeetje, wat een verhalen hier allemaal...
Ik vind die van Kari's schoonouders wel heel erg...woonde je maar bij opa en oma...pfffff! Ik had opa en oma bij kop en kont gepakt en het huis uit gebonjourd denk ik. Ik word niet zo gauw boos (haha, leer je wel af in het onderwijs), maar zo'n opmerking daar zou ik echt laaiend van worden!

Het enige wat ik vaak hoor: "Wat is het?" En Esther heeft dus wel een roze jas, roze shirtje of roze broekje aan....
"Het is een baby", zeg ik dan...

Groetjes,

Eveline

Nou dan doe ik ook ff lekker mee!!
Waar ik de laatste tijd erg moe  van wordt is van  mensen die mij vertellen dat ik te  bezorgd ben!!!  Evi drinkt erg slecht, ik maak me daar zorgen over. Dat mag toch??? Blijkbaar niet!! Dan krijg ik te horen, ze plast toch nog, ze lacht, maak je niet zo druk, je bent te bezorgd!!, en als iemand anders nou de fles geeft? (of dat het aan mij ligt dat ze slecht drinkt)grrrrrrrrr laat je ze wel boeren? en zo heb ik nog wel een hele lijst!!!

he dat lucht toch wel op hihihi

groetjes Sonja

eveline,
ik moest wel lachen om je opmerking,als men vraagt wat het roze monstertje in je kinderwagen is.het is een baby.haha.
zo had ik een standaard antwoord toen ik zwanger was en iemand vroeg;waar hoop je op?dan zei ik;op een baby.
en als iemand vroeg;weet je wat het geslacht is,zei ik nee(al was t ja)en als ze dan vroegen;wat hoop je?dan zei ik;dat er een neus aan zit.
en ja,mijn schoonouders zitten me echt enorm op me lip.echt vette ruzie hier binnenkort,want ik trek t niet meer.

Hahahaha, die zijn ook leuk!!!!

Ik moet zeggen dat ik er nu niet meer zo mee kan zitten, met die opmerkingen. Ik ken mijn kindje en het interesseert me niet zoveel wat de rest van de wereld er van vind. Maar toen het nog niet zo goed ging allemaal, kwam alles wel nog keihard binnen. Toen voelde ik me zooooooo'n slechte moeder omdat ik mijn kind niet kon troosten...en als mijn schoonmoeder dan zei "weet je zeker dat je voeding niet te waterig is?" (is zeker een schoonmoeder opmerking) dan kon ik haar wel wat!

Wel balen van je schoonouders. Ik ken ze natuurlijk niet, maar misschien moet je het gewoon eens zeggen? Ik vind echt dat je dit soort opmerkingen niet kunt maken namelijk. Daar ligt voor mij echt wel de grens!

Groetjes,

Eveline

hoi hoi,

Nou ik ben dus naar de stad geweest met de tram,en het ging goed.
Alleen weer in die winkels he ,van die kamikaze mensen die voor je wagen springen.
Ik ben hartstike wendbaar met mijn wagen,dus waarom die mensen ineens het gevoel hebben om heel hard om me heen te lopen en voor mijn wagen te jumpen ik weet het niet,in de supermarkt ook ,op hun tenen langs een klein k*t stukje en dan het mandje met zware boodschappen over je baby heen tillen,grrrrrrrrr.
De terug weg ging ook goed,met instappen geholpen door een erg  leuke jongen  en met uitstappen heb ik het gevraagd aan een nog leuker exemplaar
whahaha dus ook wat voordelen.

groetjes Merel

Hallo allemaal.
Ik ben hier mischien de jongste maar toch..
Ik ben 16 tienermoeder dus en mensen blijfen zich maar bemoeien .
ik vind (net als mijn man) dat ik goed voor onze zoon zorg maar mensen blijfen denken dat een meisje van16 het niet kan..Er zijn zat 'oudere' mensen die het verkeerd doen.
Ik probeer er te zijn voor mijn zoon en hou van hem.
en tja vroeger kregen meisjes en nu trouwens ook nog(en ook in nl) kinderen op hun 13 en dat was normaal...!!!
bv.. ik heb in mijn zw niet tot nouwelijks gerookt(de gyn zij op gegeven moment dat ik zoveel stress had van stoppen dat dat ene sigi beter was dan de stres die daarvan kwam.)
nu rook ik soms als patrick(mijn man) en ik en natas natuurlijk ff rondje het dorp lopen dat er iemand op mij afkomt van zal je dat nu wel doen roken bij die baby...vind je moeder(of DE moeder) dat wel goed..
Mensen hallo IK ben DE moeder.. en trouwens ik rook al aleen maar buiten en loop 2 stappen achter de kinderwagen omdat ik wil dat natas er zo min mogelijk last van heeft..
ik ben mischien nog maar 16 maar ben gewoon een moeder wie zegt dat ik het beter had gekund als ik 35 was geweest..

gr sylvia

ps hoe denken jullie daar nou over?

Hee Suuz,

Heb je niet gereageerd met O ja goh en die van Maxima lag ook al na een week in het ziekenhuis!!!!!!!!!!!!!!!

En Patricia, hahahaha YOU GO GIRL.........

Erg he al die opmerkingen wat halen mensen zich wel niet in hun hoofd.

Mijn vriend voelde zich wat buitengesloten komt moeders weer: Oh ja nou misschien moet ze dan toch naar haar eigen kamertje!!!!!!!!!! Waar slaat dit nu weer op. Eerdere redenen van haar waren, oh dus ze huilt veel (sprongetje) nou dan moet ze maar naar der kamertje he, en gewoon wordt het niet eens tijd voor de rkamertje of ja ze went nu aan jullie geluiden dus dan kan ze niet slapen en oh ja ze went aan jullie das niet goed dus...........................

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

EN

Ja beebs moeten ook slapen hoooooooor ( OH JA JOH) Oma
Maar dan wel zodra ze een kikje geeft gaan kijken en vragen of ze eruit mag

Beeb wilde niet de borst pakken, Ja maar heb je wel de goede techniek daaaaaan, JAAAAAAAAAAAAAAA Oma

Bij het zien dat de voeding uit de fles kwam, Je geeft toch nog wel BV. (Oma)
Ja hoor is nog steeds bv maar wat als dat niet zo was?????? Is dat dan erg.

Nou je moet er niet elke keer oppakken als ze huilt hoor anders verwen je haar. Het kindje is verdorrie 7 weken zeg.

Maar goed de opmerkingen die ik dus gehoord heb vallen echt volledig in het niet bij sommige van jullie zeg, pfffffffffffffffffffff

Mums we are the best, and don't forget it.

Terug
Bovenaan