Bij mij is tegenwoordig "Ach, voor ze 18 is heb ik het haar wel aan/afgeleerd." favoriet!!!
Draait ze zich nou nog niet om?
Moet je dat duimen niet afleren?
Zit ze nou nog niet los?
Eet ze nou nog geen groenten?
Mensen, mijn dochter is 4 maanden en 3 dagen!!! NEE, ze staat nog niet zelf op uit de stoel, NEE, ze loopt en praat nog niet en NEE, ze is nog niet zindelijk. MAAR.... ik garandeer jullie, dat ik haar dat allemaal wel geleerd heb voor ze 18 is!
Overigens draaide Laura zichzelf vandaag voor het eerst zonder hulp van de buik op de rug en daar heb ik haar een dikke vette knuffel voor gegeven. Ik was zo trots op mijn kleine meid, dat ik helemaal vol schoot. Misschien is ze niet zo snel als andere babies (ik deed het zelf toen ik op de dag af 3 maanden was), maar voor mij was het toch echt snel genoeg. Ze is nu helemaal van het ontdekken, want sinds twee dagen trekt ze zichzelf te pas en te onpas op van lig tot zitstand, dus ook met de iets langzamere kindjes komt het vanzelf goed!
groetjes Ilona
ps: Ik weet niet eens zeker of Laura echt langzaam is, of dat ik alleen maar mensen om me heen heb met superbabies of met broodje aap verhalen.