Bemoei je er niet mee!

haha heb ik weer,
zit ik deze topic te lezen, komt mijn vriend naar boven. (die was benmeden met thom!) en ik vraag, waar is thom, in de box?. dus zegt hij nee hij kruipt rond (10weken).

haha dus ik ben eigenlijk net zo erg als schoonouders enzo!!! haha bemoei me ook overal mee!!!

Anneke

hoi

nou ik heb het iedere dag mijn schoonzusje belt iedere dag op en dan komt de vraag wat heeft hij allemaal gegeten en is dat niet teveel (hij is 4 maanden mag van haar geen fruithapje van het consultatiebureau wel )

en dan heeft hij van haar een truitje gekregen moet iedereen dat weten als hij die aan heeft en allemaal dat soort dingen maar haar zoontje van bijna 3 heeft gisteren spinazie gegeten en belt z eop help hij heeft groene poep hashahhahahah

groetjes joan

Ha,ha,ha. Eigenlijk zou er een boek moeten komen met deze uitspraken en bemoeienissen van andere.

Ikzelf wordt ook bestookt met opmerkingen en goed bedoelde adviesen maar 1 tje spant de kroon.
Mijn baas adviseerde mij om toch maar over te stappen op flesvoeding want dan sliep de kleine goed door en zou ik niet zo moe zijn als ik weer begon met werken.
Ja dag...ze zijn zeker bang dat het kolven op het werk teveel tijd in beslag neemt.
Ik blijf lekker borstvoeding geven en ik bepaal zelf wel wanneer ik ermee stop!

Hé mama van Mariëlle, ik mag hopen dat Vera daarna wel ff in je schoonzus haar decolleté gespuugd heeft of zo?????

Ik ben niet altijd even tactvol, maar sommige mensen slaan echt alles...

Nou Eveline, ik stond op het punt te zeggen: "maar mijn kind heeft ten minste geen ontwikkelingsachterstand", maar die vond ik toch echt wat te erg (maar wel waar). Ik laat ze maar kletsen. Ik houd gewoon van mijn meissie, ookal is ze niet de makkelijkste. (Via de kinderarts probeer ik al 3 jaar uit te vinden wat er nu met haar is, maar we zijn er nog niet achter).

hey meiden,

de meeste "standaard" opmerkingen gaan bij mij het ene oor in en het andere oor weer uit!
Maar het aller ergste wat ik ooit te horen heb gekregen is van mijn schoonvader. Ik was bij mijn 1e zwangerschap 31 kg aangekomen, maar wel een wolk van een dochter gekregen. Mijn dochter was net 1 dag oud en jaaaaa hier komt de opmerking....

Nou je hoeft niet op de weegschaal te gaan staan, want afgevallen dat ben je nog lang niet!!!

Zit je echt op te wachten... op zo'n opmerking! Vergeet het ook nooit meer!

Groetjes Sandra
(mv Isabelle 4 jr en Madeleine 4 weken)

jemig wat een lange lijst is dit geworden en wat worden er schandalige dingen gezegd en gedaan!!!

morgen een weekendje weg met de schoonfamilie, ik ben erg benieuwd of ik over een paar dagen nog wat kan toeven aan deze lijst.

Terug
Bovenaan