ben 7 weken en voel de baby al

Hoi,

ik ben hier een paar dagen niet geweest. Begon aan dit onderwerp en ja hoor, het was binnen 2 seconden duidelijk met wie we hier weer te maken hebben. Ik dacht dat ze dit forum verlaten had. Niet dus! De meervoudige-persoonlijkheid is er weer!

Welkom terug!!

(NOT)  

Jeetje was even een weekje niet geweest, heb weer wat gemist.
Ik begopn te lezen en dacht..die chariska loopt de boel te flessen. Alsof het een man was of iemand die gewoon de boel in de maling zat te nemen...ha ha..
Sorry chariska..ik bedoel het niet zo...maar je reageerde zo fel....onbegrijpelijk gewoon...

De wonderen zijn de wereld nog niet uit,maar he tzou echt niet kunnen. 1 cm...en dan al voelen???? Het zou leuk voor je zijn...ach en als jij het nou denkt...leuk toch en lekker gevoel toch??? Heb jij toch wel heel erg mazzel dat jij het kan voelen, helaas ik nu bijna 15 weken en voel toch echt niks,maar volgens de vk hoe fik me geen zorgen te maken, want d emeeste vrouwe n voelen pas was rond de 20 e   week...dus damens wij zijn niet zo gelukkig als chariska...wij moeten nog effies wachten...

Nou meiden nog een fijne dag allemaal....en laten we het gezelli houden..

Jemig de pemig...

Het houd de gemoederen wel bezig he? zo kunnen we in elk geval onze hormonen aanvallen kwijt en hoeven we het niet te botvieren op de partners!! Hoera!!!
Lach me rot hier.. maar eigenlijk is het heel triest!

savannah, chariska, isabelle, daisy enz enz... Toch een beetje jammer hoor! Oeps... wacht ff.. de baby schopt ( ben ook 7 wk ;) pfff... heel sneu is het eigenlijk, dat er mensen zijn die dit soort dingen verzinnen?

Schizo? Borderline? Ik weet het niet maar sporen doet het niet!!

Mensen van de redactie????   Dit soort discussies blijven we hier helaas houden.. Jammer want zo word het voor serieuse mensen wel een beetje verpest en voor nieuwe mensen lijkt het alsof we hier helemaal niet aardig zijn!!
Misschien het beste om dit onderwerp te verwijderen?

Liefs, grover

Is dit niet gewoon iemand die probeert reacties uit te lokken van anderen??? Van mij ook nog één dan.

Meid als jij denkt dat jij het voelt dan zal dat wel zo zijn. Ook al zal iedereen jou vertellen dat het niet kan, proficiat er mee!

Groetjes Fonske (14w)

Hihihi, grappig om te zien dat iedereen, ondanks de onzinnigheid van deze discussie, toch een reactie MOET geven!
Oeps, nu doe ik het zelf ook...

(ik verdenk trouwens iemand van de redactie, dit zorgt wel voor veeeel bezoekers en lekker veel discussie)

Eigenlijk zouden ze net als bij babybrabbel moeten doen, als je onder verschillende namen post of alleen maar berichten neerzet om de boel op te jutten je IP adres erachter moeten vermelden, dan weet je meteen dat je met een neppersoon te maken hebt die hier alleen maar de boel op stelten zet. Je hebt namelijk van die discussies dat mensen onder verschillende namen gaan reageren om de boel nog meer op te jutten.

Groetjes,
Maron                        

Ik heb deze discussie net even door zitten lezen, en jullie reageren wel heel erg lacherig naar haar, maar zij lacht zich nu echt een stuip! Moet je kijken hoeveel reacties hier op komen! Wij zijn gewoon zo stom om er op te reageren en er over door te gaan!!! Ik hoop dat dit de laatste reactie is, want dit is echt te stom voor woorden, en dan bedoel ik eigenlijk dat wij zo stom zijn om door te gaan met berichtjes op deze dicussie te posten... Gewoon negeren, gaat ze vanzelf wel weer weg!

Groetjes,

Sharon

Terug
Bovenaan