ben bang dat het fout is

Hier drijft ook een donkere wolk....
Heb ontzettende kramp, vooral links bij mijn heup en had ook licht bloedverlies bij het laatste toiletbezoek...weet niet wat ik ervan moet denken.
Op internet wel wat gelezen dat het niets hoeft te betekenen, maar ik heb er een vreemd gevoel bij....helaas.

Groetjes
Deedee02

deedee02, wat vervelend ook al zo'n teleurstelling. Hoop voor je dat het loos alarm is.
Meiden allemaal bedankt voor jullie medeleven.
Hier gaat het redelijk. Bij het afvegen sinds gisteren iets bloedverlies maar niet veel en ook geen buikpijnklachten. Wij gaan er vanuit dat het over is. Het is moeilijk maar onze kleine lieve meid zorgt voor een hoop afleiding. We moeten volgende week woensdag de 21e naar de gyn en dan zullen we wel zien/horen hoe het verder gaat. Ik ga morgen gewoon werken, heb ik tenminste ook een beetje afleiding. Meiden ik hou jullie op de hoogte.

groetjes an

An: Meid wat vreselijk om dit te lezen. Denk je gewoon zwanger te zijn, is ineens de test negatief. Wij hebben het in 2007 gehad met een echo. Ging voor controle heen en wist niet anders dat ik idd 10 week heen was. Hadden met 6 week een kloppend hartje gezien namelijk. Tijdens de echo zag ik direct dat het mis was, er zat totaal geen beweging in en kreeg dus ook te horen dat ons kindje niet meer leefde.

Heel veel sterkte meid.. ik denk aan je..

Deedee: heel veel sterkte. Ik hoop echt voor je dat het vals alarm is. Kan wel zeggen dat het misschien allemaal wel goedkomt, maar ik leef ook in spanning. Ik vloei de hele zwangerschap al en toch wordt er gezegd dat het goed zit, maar geloven doe ik het nog niet. Wil eerst een kloppend hartje zien..

Liefs Bibi

Bedankt voor jullie steun

Het wolkje is volgens mij aan het verdwijnen, gelukkig....
Vandaag geen bloeding maar nog steeds heel veel (soms best heftige) krampen.
Heb wel het geboortecentrum gebeld en die hebben me redelijk gerust gesteld, het gevoel dat het fout kan gaan is wel heel erg aanwezig op deze manier.
Het hoeft niets te betekenen, maar omdat het de eerste is maak je je volgens mij nog meer zorgen (omdat je ook niet precies weet wat je moet verwachten)
Denk ook dat mijn darmen aan het opspelen zijn, ben ook behoorlijk opgeblazen.
Nou ja we blijven duimen dat het allemaal goed blijft gaan.
Ook voor jouw An.

Groetjes Deedee02

ps Ik weet niet waarom het vorige bericht dubbel is neergezet, heb het toch maar 1x getikt.....

quote: Deedee02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 18:41:15'));

Bedankt voor jullie steun

Het wolkje is volgens mij aan het verdwijnen, gelukkig....
Vandaag geen bloeding maar nog steeds heel veel (soms best heftige) krampen.
Heb wel het geboortecentrum gebeld en die hebben me redelijk gerust gesteld, het gevoel dat het fout kan gaan is wel heel erg aanwezig op deze manier.
Het hoeft niets te betekenen, maar omdat het de eerste is maak je je volgens mij nog meer zorgen (omdat je ook niet precies weet wat je moet verwachten)
Denk ook dat mijn darmen aan het opspelen zijn, ben ook behoorlijk opgeblazen.
Nou ja we blijven duimen dat het allemaal goed blijft gaan.
Ook voor jouw An en Bibi

Groetjes Deedee02

ps Ik weet niet waarom het vorige bericht dubbel is neergezet, heb het toch maar 1x getikt.....

Hier even een berichtje van mij. Ik ben erg aan het vloeien, en heb mentruatieachtige pijn in rug en onderbuik. Heb net met het ziekenhuis gebeld en kan vanmiddag langs komen. Dat het voorbij is de zwangerschap ben ik 100% van overtuigd, nu hoop ik alleen maar dat ik het goed kwijt raak en dat ik niet gecureteerd hoeft te worden.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte

gr an

Terug
Bovenaan