ben bang dat het fout is

Jeetje wat een verdrietige ervaringen allemaal...heel veel sterkte!!

Voor mij is er misschien nog een lichtpuntje, ik moet maandag voor de echo bij een andere verloskundige praktijk.
Degene waarbij ik me had opgegeven schreven in een email dat ik rustig nog 3 weken kon wachten en dan opnieuw een zwangerschapstest moest gaan doen. Mocht ik dan nog zwanger zijn dan kon ik opnieuw een afspraak maken.....
De andere praktijk vanmiddag gebeld en mijn verhaal uitgelegd dat ik nog geen vruchtje voorbij had zien komen. Helaas hadden ze vandaag geen tijd, maar maandag was ik de eerste die langs kon komen!! Nu voel ik me al iets meer begrepen.
Nu dus nog in spanning zitten maar zolang er geen bloeding meer komt hebben we meer kans dat het nog even blijft zitten.
Hierdoor wil ik ook niet teveel met de andere onderwerpen meeschrijven, als ik me er nu wel op verheug en het blijkt maandag toch niet goed te zitten komt de klap alleen nog maar harder aan. Ben normaal de nuchterste in huis maar door die hormonen lijk ik wel een tikkend tijdbommetje op dit moment.....

Voor die meiden die er ook midden in zitten heb ik heel veel respect dat ze er zo open over kunnen praten, zodat ik wat meer inzicht krijg over hoe en wat? Het is mijn eerste zwangerschap en ik ben nog nooit zo onzeker geweest, tot nu toe vind ik zwanger zijn helemaal niet leuk.....

Voor allemaal een dikke knuffel die het nodig hebben.

Groetjes
Deedee02

Terug
Bovenaan