ben bang dat het fout is

Ow meiden wat verschrikkelijk voor jullie, het is niet niks zoiets.

Ik ben nu helemaal in de war....
De bloedingen, krampen, steken en andere kwalen zijn nu weer zo goed als weg...ik heb nu alleen nog last van een beetje rossig slijm en een wat verkrampte buik.
Heb wel contact gehad met de vk, maar die kon op dit moment niets voor me betekenen.
Waarom ik in de war ben komt omdat ik nog geen vruchtje voorbij heb zien komen...weet iemand hoelang dat kan duren voordat het eruit komt. Of zou er toch nog een kans zijn dat het loos alarm is??
Ik weet het even niet meer

Groetjes Deedee02

Hallo,
toevallig dat ik dit forum lees, ik zit op 't moment in ongeveer hetzelfde schuitje.
Heb afgelopen donderdag positief getest en vrijdag ook, maar vanmorgen had ik ook last van buikkramp en bloedverlies. Ik heb alleen nog geen afspraak met de vk gemaakt en vorig jaar september heb ik 'n mk gehad, ben bang dat het nu dus weer fout is...
Mijn man vind dat ik me niet zo druk moet maken, maar ja... Hij voelt niet wat ik voel!
Sterkte dames.
Grtjs

Sacha,

Heel veel sterkte met dit gevoel, het is idd verschrikkelijk en het lijkt mij nog moeilijker als het al eerder is voorgekomen.
Voor mij is het de eerste keer en weet gewoon niet wat ik moet verwachten of denken...
Volgens mij heeft de moeder eerder het instinct of het goed gaat of niet.
Mijn vriend vind het moeilijk hoe hij moet reageren, hij heeft geen last van de krampen of bloedingen en vraagt dus heel veel hoe het met me gaat. (soms op de vervelendste momenten)
Hoop dat jouw wederhelft snel snapt dat je gewoon niet weet hoe het af gaat lopen en onzeker bent, zeker als je het al meegemaakt hebt...

Zal voor je duimen dat het met kleine wondertje goed gaat komen.

Groetjes Deedee02

Dag meiden,

ben bang dat ik me helaas ook moet aansluiten bij de mk's... Heb zaterdag op zondagnacht flinke pijnlijke krampen gehad, en veel bloedverlies. Zaterdagmiddag begon het met wat bruine afscheiding, maar sinds die nacht is het echt rood als bij een menstruatie... Gisteren de vk gebeld, die wilde me naar de spoedeisende hulp sturen, maar na overleg met de dienstdoende gynecologe besloten het toch eerst maar af te wachten, omdat ze zei dat ze toch niet zoveel voor me kon doen. Als het fout is gegaan, dan moet het er toch zelf uitkomen, en als ze nog wel een vruchtje ziet, dan kan het zomaar een paar uur later toch misgaan. Moet nu morgenmiddag langskomen voor een echo en verder onderzoek, om te kijken of het echt een miskraam (geweest) is. Heb sinds gistermiddag eigenlijk geen krampen of andere pijn meer, maar vloei nog steeds wel, maar heb net als Deedee nog geen vruchtje voorbij zien komen... Hou er dus wel degelijk rekening dat het fout is, maar ben ook wel nieuwsgierig naar morgen. Veel onzekerheid en verdriet dus. Ik wens ook de anderen die hiermee te maken hebben, veel sterkte!

Groetjes, Kuku82.

ps: in het andere forum vroeg ik naar tips voor bh's, maar die zal ik nu helemaal nog maar even niet aanschaffen... in ieder geval wel bedankt voor de tips en het meedenken.

Hallo allemaal,
bedankt voor de steun, op 't moment is de angst dat het fout is toch aan 't verdwijnen.
Terwijl ik gisteravond zeker verwacht had dat ik (weer) in 't ziekenhuis kwam te liggen.
Ik speel in 'n bandje op de saxofoon en heb waarschijnlijk iets te fanatiek willen doen waardoor ik naar huis ging met enorme pijn in de omgeving van mijn lies. Daar is de mk vorig jaar ook mee begonnen.
Na 2 paracetamol en 'n warme kruik ben ik toch in slaap gevallen en vanmorgen...
Alle pijn weg!  Het bloedverlies is door de dag heen ook minder geworden en het laatste toilet bezoek zelfs helemaal niets, stille hoop dus dat het toch goed gaat!
Heb vandaag wel 'n afspraak gemaakt met de vk. 4 februari pas...
Nog 'n beetje onzeker maar het gaat de goede kant op.

Nou, 't is echt weg
Ben erg verdrietig, maar omdat ik me ook al niet meer zwanger voelde na zondagnacht (geen opgezwollen/pijnlijke borsten en buik meer), kwam de uitslag van de echo gisteren niet echt onverwacht. 'Gelukkig' is alles er al helemaal netjes uit, en vloei ik ook niet zo veel meer en heb ook geen krampen of pijn.
Maar helaas zal ik dus niet meer in september bevallen, en zal me dus maar uit 't lijstje halen.
Ik wens iedereen heel veel plezier en geluk met de zwangerschappen die wel goed gaan, en ook veel sterkte voor degenen die net als ik helaas nu niet zo blij meer zijn. Laten we hopen dat er gauw weer een zwangerschap mag komen voor ons...

Groetjes, Kuku

Terug
Bovenaan