ben bang dat het fout is

Hoi An,

Wat een vrezelijk naar bericht zeg! Wat een teleurstelling ook voor jezelf, ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt.
Wens je heel veel sterkte toe  vanmiddag.

Dikke hug,

Gipsey

An,

Wat verschrikkelijk...heel veel sterkte.

Hier zit het ook zeker niet goed, vanmiddag thuis gekomen en een enorme bloeding.
Nu begin ik zulke krampen te krijgen dat ook ik geen gevoel meer heb dat het goed komt.
Weet eigenlijk in mijn hoofd ook al dat het fout zit......

Deedee02

@Deedee02:
Wat naar nou. Het klinkt in ieder geval niet goed. Een half jaar geleden liep mijn zwangerschap ook niet goed en ik vond het echt een rottige en nare periode. Zoiets wens je niemand toe. Ik kan je alleen maar heel, heel veel sterkte wensen.

@Deedee02, wat een herkenbaar verhaal. Ik vind het echter super vervelend voor je dit is iets wat je niemand gun

Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en het is inderdaad een mk. Baarmoeder was gelukkig al schoon dus er hoeft verder niet gedaan te worden. Volgende week nog wel een controle afspraak. Hij vertelde om te kijken dat er echt niets is. Ze hebben vanmiddag nog even bloedgeprikt voor hcg en dat doen ze volgende week weer, om te kijken of ik echt niet zwanger ben.
Groetjes An

Lieve meiden,

Wat een naar verhaal. An1974 we hebben samen nog op het andere forum geschreven(trotse mama wil zwanger worden). Allebei eind vorig jaar zwanger geworden en nu dit.... Ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd. En ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden, zodat je deze nare periode achter je kunt laten. Dit zelfde geld natuurlijk ook voor dedee.
Sterkte.

Liefs mij

Hoi Toppertje,
Wij hebben inderdaad ook in het forum trotse mama wil zwanger worden geschreven.
Heb me gisteren daar van het zwangerlijstje gehaald. Ik zag dat je al even in een berichtje had genoemd dat het niet zo goed ging met me.
Het gaat nu best redelijk met me. Ben alleen heel erg moe heb net heerlijk bijna 2uur geslapen(gelukkig ging me dochter ook lekker slapen, anders was het weer niet gelukt)
Groetjes An1974

Terug
Bovenaan