ben ik hier de eerste???

ik had gisteren wel meer pijn in mijn buik dan vandaag...
ben behooorlijk misselijk..pff...was bij die andere 2 ook niet echt...Maar ja ..ikdenk maar zo..zolang ik misselijk ben zal het wel goed gaan....

gaat het nu wel weer wat beter met je?
hoe oud zijn je kinderen?
gr marjolijn

Hoi,

Ik ben Gaby   24 mama van een zoontje van 10mnd. Levi en ik ben eind maart begin april uitgerekend precies weet ik niet.

En bij ons was het meteen raak net als bij Levi. Maar ook nu net als bij de eerste zwangerschap bloedverlies niet veel maar het is er wel en gelukkig geen buikkramp we zien wel hoe het afloopt ik moet 18aug bij de vk zijn en dan waarschijnlijk echo.

Liefs
Gaby

Hi meiden

Ik heb nog niet echt veel klachten. Ben wel vaag misselijk maar als ik iets eet is dat weer weg. Borsten heb ik geen last van.
28 aug mag ik naar de gyn voor een echo. Aangezien wij zwanger geworden zijn door clomid moeten we voor de eerste afspraak naar het ziekenhuis. Als het dan allemaal goed is en het geen meerling is (waar we meer kans op hebben) dan moegn we gewoon naar de verloskundige.

groetjes Flora

hoi marjolijn,

mijn oudste is net 5 geworden, de jongste 17 maanden.
beiden zijn het meisjes.

mijn buikpijn is gelukkig weer verdwenen, alleen vaag af en toe, maar ik denk dat het toch mijn darmen waren.

wat heb jij?

het valt me op dat er meerdere mama's van drie zijn!

groetjes

hoi ..mijn jongens zijn 6 en 5 jaar. zit 15 maanden tussen..
Net een tweeling ..hahaha..

Blij te horen dat het wat beter gaat met je buik..Tis inderdaad goed mogelijk dat het je darmen zijn natuurlijk. Heb jij al contact opgenomen met de vk?..Heb eigenlijk geen idee waarneer je daar voor het eerst heen moet..Stom he? ik vergeet dat soort dingen gewoon..

Was me idd opgevallen dat er meerdere meiden zijn ,die zwanger van de derde zijn..
grappig hoor!

doeidoei

ha dames ,

Welkom allemaal wat gezellig zo ben je met z'n tweeen en zo kletsen er heel veel mee,
Voor ons is ook alles nieuw ons eerste kindje.
Heb ook afen toe last van mijn buik   en was vandaag heel moe!!!
Morgen komt iemand van moeders voor moeders best spannend allemaal.

liefs wijnie (nina)

Terug
Bovenaan