ben ik hier de eerste???

hallo allemaal heb vandaag ontdekt dat ik weer zwanger ben van de tweede.

ben 31 jaar getrouwd en heb al een dochter van bijna 3.

bij de eerste was ik gelijk zwanger nu hebben we er en half jaar over gegaan.

daar ik bij de eerste gelijk zo misselijk als een hond was heb ik nu geen last van.misschien komt het nog ik hoop van niet.heb geen zin om weer twee weken op bed te moeten liggen omdat ik te weinig energie meer had na al dat spugen.

waar ik nu wel meer last van heb zijn mijn banden en ik  kan  nu al een hoop broeken en rokken niet meer aan terwijl ik hooguit 4 weken zwanger kan zijn.zal van de week maar even een afspraak bij de verloskundige maken.

p.s. ben denk ik rond 8 april uitgerekend.

groetjes en gefeliciteerd aan allemaal

welkom alesta!!..leuk en van harte hoor!!
spannend weer he?..hoop voor je dat je niet misselijk wordt!

wij waren meteen raak in de eerste maand..ook ongeloofwaardig hoor..Maar ja aan de andere kant bij die andere 2 was het ook de eerste maand en de tweeede maand..

doeidoei
gr marjolijn

hallo molly

ik denk het deze keer zolang duurde om zwanger te worden omdat we net verhuisd zijn.het was een beetje te veel stress denk ik.

heb het overigs nog aan niemand verteld wil eerst bij de verloskundige zijn geweest.als ik het zolang stil kan houden mijn buik is al goed zichtbaar.in strakke kleren word het moelijk om het geheim te houden.
ik krijg nu al van die blikken naar mijn buik van zal ze weer?????en dat voor iemand die het pas net zwanger is.

heb jij het al verteld?

ben vandaag wel wat meer moe en een weeig gevoel in mijn maag.leve.........de rennies die helpen echt goed.

groetjes alesta

hoi hoi

nee wij hebben het ook nog niet verteld...kan het zelf nog nauwelijks bevatten. Heb ook vlagen dat ik denk van ..ojeeee....wat gebeurd hierrr?????

ik geef mijzelf even de tijd....om er aan te wennen...
en we willen zowiezo even wachten met het vertellen tot de eerste weken voorbij zijn..ben pas 5 weekjes zwanger dus ja....kan nog vanalles mis gaan..maar dat hopen we natuurlijk niet!!!!!    
Het ligt ook wat gevoelig bij de familie denk ik..Mijn man en ik wonen officieel ook niet samen namelijk..we zijn 2 jaar gescheiden geweest..

Maar begrijp me niet verkeerd ..kindje is ontzettend welkom!!!
Waarneer moet je eigenlijk de verloskundige bellen?? ik dacht dat je rond week 10 heen moest, is dat ook zo??

doei
gr marjolijn  

hey marjolijn,

heb zelf ook nog geen contact opgenomen met verloskundige.
ik zit ook nog in een onzekere en beetje wennen fase.
heb net een nieuwe relatie, ook met een ex, we moeten er beiden aan wennen
maar het kindje is meer dan welkom.
er gaan dus heel veel dingen veranderen.

niemand is dus nog op de hoogte.
afgelopen week gingen we met zijn ouders uit eten, dan is het uitkijken, geen wijn, opletten wat je neemt, en tsja, je kan nog niets zeggen.

eerste echo is termijn echo, meestal rond 8 weken.
daarna of ervoor krijg je de eerste echte afspraak.

vanmorgen was is echt weer mega misselijk,
maar die moeheid... soms moet ik mezelf meeslepen...

ennuh,,,geen koffie drinken...
jullie ook niet??
maar ja ..leg dat maar eens uit....

groetjes

oh echt waar?? mag je geen koffie???..nou ja ik ben geen mega koffiedrinker maaaar geen koffie is toch oook weer wat...

lastig he dat je niets kunt zeggen..ik had net mijn schoonmoeder op de koffie...Die zich even met onze relatie ging bemoeien.."of ik wel zeker was van mijn zaak..??" Had dus ff geen behoefte om ook maar iets door te laten schijnen..

Ben jij ook beetje bang hoe de omgeving gaat reageren? ik zit er wel beetje over in..Dat maakt het ook dat ik er minder van kan genieten denk ik...
MIsschien moeten we het maar wel eerder zeggen..ff door de zure appel heen bijten..

Heb vandaag goeie dag..bijna niet misselijk...geen buikpijn...
je zou bijna gaan twijfelen..hahaha..

doeidoeiii

hoi hoi

allereerst iedereen van harte gefeliciteerd ..

ik ben thonny ben 27 jaar heb een zoontje van 4 en ben nu 12 jaar samen met mijn vriend

en ben nu weer zwanger na 3 jaar waarvan 2 jaar mm en na de eerste iui behandeling dus super blij natuurlijk.

ik heb bij mijn zoontje ook lekker geklets hier dus gezellig om dat nu weer te doen ..

liefs thonny

hoi thonny

ook van harte!!
wat fijn dat het gelukt is zeg!!..kan me klein beetje iets van de mm voorstellen. Mijn vriendin zit al 7 jaar in de mm. Zij is nu zwanger van een tweeling!!!!!! helemaaal top!!
Leuk dat je mee klets met ons...gezellig!

doeidoeii

Terug
Bovenaan