Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

hallo dames!!

@maggy: ik kan er me wel iets bij voorstellen dat je niet op het IVF gebeuren zit te wachten. vooral ook omdat je zegt: na ivf is het EINDSTATION BEREIKT, uitstappen aub.... Is het niet zo dat je daar juist bang voor bent en daarom niet aan ivf wil beginnen? Dan is het mss maar goed dat je even de tijd hebt om jezelf bij elkaar te rapen en dingen op een rijtje te krijgen...ook de tijd nemen om hoe moeilijk het ook is alles toch weer positief proberen in te zien!

Ik heb ooit een verhaal gehoord van een grietje wat in nederland 5 jaar bezig was om kinderen te krijgen...3 ivf pogingen vergoedt gekregen en nogal wat behandelingen zelf betaald. Maar helaas niet zwanger. Totdat mevrouw naar belgie ging...en tadaaaa gelijk de eerste keer zwanger! Blijkbaar konden ze in belgie een soort van inkeping in het eitje maken waardoor hij zich een soort van vast kon haken en in kon nestelen...In nederland mogen ze dat soort praktijken blijkbaar niet uitvoeren. Ze heeft nu een gezonde tweeling van 1,5 jaar!!

Dus het kan wel!!!! Blijf positief! Neem je rust, doe dingen die je leuk vind.Ga samen lekker weekendje weg....net zoals je zelf omschreef genieten van de dingen die je nu nog met zn tweetjes kunt doen. En ga dat IVF gesprek aan....het is moeilijk dat begrijp ik...maar je bent toch niet voor niks al 2 jaar aan het dokteren?????

Ja sorry...ik wil je niet pushen, absoluut niet (wie ben ik???!!) maar wil dat je het weer een beetje positief in gaat zien. Je hebt mij ook goed geholpen daarbij dus ik wil iets terug doen! En misschien krijg je tijdens dat gesprek wel dingen te horen die je juist ff nodig hebt om te horen....

Succes!!!

@linda: ben je nog bij de dokter geweest? Maak je niet te druk meid....er is vast niks aan de hand..... laat ff alles goed nakijken dan wordt je mss een beetje gerust....
Doe je dat??

v.w.b. de zaken hier: spannend! over 1,5 week mijn NOD. Voel een beetje spanning in mijn buik..maar dat denk ik nu de hele tijd hahahahaha mss mijn darmen die een beetje overstuur zijn...ik weet het niet? Zou je met een dubbele eisprong echt zoveel meer kans hebben om zwanger te worden? Ik denk nu zelf van wel maar ik moet wel realistisch blijven natuurlijk....kan ook helemaal NIET zwanger zijn offcourse..
Ik hoop van niet. Mijn man zegt nog steeds: wij krijgen een juni kindje!! dus dan moet het nu wel raak zijn! hahahahaha....het is gewoon een voorgevoel wat hij heeft. daar denk ik continue aan maar moet het proberen te dimmen want ben bang dat de teleurstelling nog groter is als het niet zo is....Maar van de andere kant: als het mij helpt op die manier deze spannende tijd door te komen is dat ook niet erg toch???

Houden jullie me op de hoogte???

XXX

hallo meiden!

hoe gaat het met jullie? Het is zo stil aan de andere zijde???

Hier is alles goed..morgen mijn NOD en sorry kon het niet laten om vanmorgen al een testje te doen.... ik weet het: beetje snel maar ik dacht: boeiend!
En wat denk je? Nu staat er dus een heel licht streepje en weet ik nog steeds niets???

Wat nu?????????????? zou het????????????

xxx

sporty: wat spannend meid, oooo misschien morgen nog een test proberen, want het hcg hormoon verdubbelt per dag,

maggy: hoe gaat het met jouw?

ik ga vandaag weer aan me eerste clomidpillen beginnen van ronde 9 met clomid, ik blijf positief en denk 3x scheepsrecht en dan blijft het wel goed zitten

voor de rest geen nieuws van deze kant haha

xxx linda

hoi Linda!

Ja het is idd spannend! Je snapt natuurlijk wel dat ik allerlei reacties van mensen op het forum aan het lezen ben over testen 1 dag voor NOD. En veel zeggen een streepje is een streepje maar we moeten realistisch blijven, het kan nog fout gaan natuurlijk. Morgen NOD...ga morgen nog een test halen, ben echt zo benieuwd en hoop zo dat het raak is!
Die testen reageren alleen als je hcg hormoon in je urine hebt dus wat dat betreft???

Jij weer met clomid beginnen! Nou nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen! Inderdaad is positief blijven een goed iets en 3x is idd scheepsrecht! Ik ga voor je duimen meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannende tijden weer voor ons.

xxx

Sporty; lees hier af en toe s mee, heb ook s een berichtje geplaatst, maar t wordt wel spannend voor je hoor. Een licht streepje, ik hoop zo dat het echt raak voor je is!!

Donderdag is mijn NOD, dus ook weer spannend

Ik zal voor je duimen!

sporty: ze zeggen ook altijd een streep is een streep en ik heb goede hoop voor je meid, gewoon morgen nog een keertje testen en je krijgt inderdaad alleen een streep als je hcg in je lichaam hebt zitten, ik duim voor je meid succes

xxx linda

Dankjulliewel dames!! heel lief dat jullie meeduimen..
vandaag wat ongi-krampjes gehad maar volgens mij wil dat nog niks zeggen...hoorde van een vriendin dat zij dat ook had in het begin van de zwangerschap. We houden het gewoon nog een paar dagen spannend! :-(

@bieb: as donderdag NOD? spannend! hou ons maar op de hoogte!

Ik duim ook voor jullie dames!!!!

xxx

sporty: en en en en en en en ???? heb je nog een keertje getest?????????

xxx linda

Terug
Bovenaan