bevallen in augustus/ september?

A

Anoniem

Guest
wie is er net zoals ik bevallen in augustus/ september ? lijkt me leuk om wat ervaringen te wisselen over de baby en natuurlijk groei

Ik ben 20 augustus bevallen van een zoon, Raaf! Het gaat heel goed. Hij is nu iets meer dan 10 weken, en hij is echt niet meer de kleine baby meer. Hij maakt allerlei geluidjes, lacht continu. Hij begint steeds beter te bewegen en kijken...

(de bevalling was een hel, doe het nooit meer! haha...)

Ik ben 2 september bevallen van zoon Sam. Ook al niet echt een kleintje meer. Hij is nu 8 weken oud, en qua gewicht al twee kilo gegroeid! In centimeters overigens ook al 8, dus het is al een klein reusje aan het worden...

Oja, en Sam begint nu serieus belangstelling voor de omgeving te krijgen, en op zijn manier is hij een beetje aan het terugkletsen als je tegen hem praat. Lachen doet hij niet veel, daar ziet hij de noodzaak niet van in, haha...

Hallo dames,

Ik ben op 22-8 bevallen dmv een ongeplande keizersnede van een gezonde dochter.
Ze is vandaag 10 weken oud en een heerlijke meid.

Is dit ook jullie 1e kindje>?

xk

Hallo!

Ik ben op 4 september bevallen van zoon Mika. Net 8 weekjes dus, maar al een echt lachebekkie en een kletskous (hij krrrt en urrrt wat af, vooral als je tegen hem praat). En als ie wakker is beweegt alles aan hem!

Mika is ons tweede kindje; broertje van Lara (bijna 2 jaar). De bevalling is weer fantastisch gegaan; hij was er in 2 1/2 uur, lekker thuis in eigen bed. We hebben dankze een super kraamhulp een heerlijke kraamweek gehad!

Ik vind het erg jammer dat deze eerste babytijd zo snel gaat, maar kan ook niet wachten tot de eerste hapjes, het lekkere bolle dreumes-gebeuren, enz.enz.

Groetjes,

Jacoline.

Hallo,

Ik ben 17 augustus bevallen van een zoon, Nick.
Hij is inmiddels al 11 weken en weegt al 6,5 kilo.
Ook hij gaat de wereld verkennen en kan al lekker met hem babbelen.
Heerlijk om hem zo te zien veranderen.

Groetjes Mootje

hoi hoi

ik ben op 8-8-8 via een ongeplande ks bevallen van Janneke. ze is het zusje van Daniëlle die inmiddels 2 jaar en 4 maanden is. beide zijn lieve makkelijke kinderen.
Janneke is nu 12 weken en is vandaag voor het eerst gaan zwemmen...

groetjes Veronique

Terug
Bovenaan