bevallen in augustus/ september?

Hoihoi!

Ik ben op 8 september na 41,5 week zwangerschap bevallen van ons dochterje, Maudy.
Morgen is ze precies 9 weken.
Haar start was erg slecht na een helse bevalling, maar gelukkig lijkt het nu allemaal goed met haar te gaan.
Hoewel, ze heeft nu een buikinfectie naar het schijnt, heb gisteravond doorgebracht op de huisartsenpost en bij de kinderarts in het ziekenhuis. Heb de laatste week dus ook het gevoel dat ze wat stilstaat qua ontwikkeling, maar dat komt vast allemaal goed....

Maudy was bij de geboorte 54 cm en 4200 gram............oeps. Gisteren is ze in het ziekenhuis nog gewogen, ze weegt nu 5.530. Niet veel aangekomen de laatste maand, maar dat komt dus ook door haar ziek zijn. Veel spugen en diarree.

Morgen voor de eerste prikjes naar het consultatieburo, brrrr.

Gr. Rimke

Tjee Rimke, balen dat Maudy zo aan blijft kwakkelen ... Mag ze nu wel gevaccineerd worden? Bij Amy vrogen ze uitdrukkelijkof ze niet ziek was (geweest). Zielig he, als die poppetjes zich niet lekker voelen.. Sterkte en beterschap aanje kleine meisje.

Liefs,
Marian

Ha meis,

Reageer net op je doeken verhaal van Amy, whahaha!!
Ik moet inderdaad nog maar even kijken of ze de prikken wel gaat krijgen..........ben benieuwd. Aan de ene kant heb ik zoiets van, gisteren ging het prima, geef die krengen maar gewoon dan zijn we daar vanaf.........aan de andere kant moeten ze liever niet aan mijn kleine grietje komen. Kijk, dat ik zelf mijn patienten helemaal lek prik op mijn werk, dat is bijzaak.......whaahaha!!
Hou je op de hoogte,

Liefs Rimke

Hoi allemaal,

Ik heb regelmatig meegelezen met het forum maar eigenlijk nooit gereageerd. Maar nu vind ik het toch wel leuk om ook eens te reageren!
Mijn zoon, Kevin, is op 20 augustus geboren. Hij woog toen precies 4000 gram en was 54 cm. Ik wilde heel graag thuis bevallen en dat is ook gelukt . Ik vond het al met al geen makkie maar kijk er toch goed op terug. Een tegenvaller was dat ik aan het eind van de middag ('s ochtends bevallen)    toch met Kevin in het ziekenhuis zat. Hij had het namelijk gelijk na de bevalling niet echt lekker, kwam wat moeizaam op gang, kreunde veel en zag wat grauwig. Dit bleef de hele middag zo en uiteindelijk heeft de verloskundige ons naar het ziekenhuis gestuurd. Dit was een enorme domper, ben je net weer een beetje op aarde na de bevalling, zit je opeens weer in een hele andere wereld in het ziekenhuis. Er werd gedacht aan een beginnende infectie bij kevin en daarom kreeg bij direct antibiotica. Uiteindelijk hebben we samen nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Gelukkig heeft Kevin er verder niets aan over gehouden ofzo en hij is een heerlijk vrolijk kereltje! De nachten zijn (helaas) nog wel steeds gebroken (iemand nog tips??? ) maar verder genieten we iedere dag weer van hem!

Groetjes An

Hallo!!

Ik ben 25 augustus bevallen van mijn zoon Jelle. Inmiddels dus alweer 11 weken. Hij is erg vrolijk en huilt eigenlijk alleen als hij moe is, honger heeft of buikpijn heeft.

Hij vindt het erg leuk om met je te "kletsen". Hij vindt zijn zussen ook erg lief en lacht ook meteen naar ze als ze weer eens met hem komen knuffelen. Kortom: heerlijk kind!!

Groetjes Paula

Hoi Hoi,

Even een vraagje, hoe is jullie schema met eten en slapen?
Tess is van 08-08-08 en haar schema met eten is 7-11-15-18.30-22 uur. 's nachts slaapt ze door. Ik moet haar zowel om 22 uur als om 7 uur wakker maken. Ze slaapt meestal van 7.30 tot 10.45, 12 tot 14, 16 tot 17.30 en vanaf 20.00 uur.
Wat is jullie schema?

Groetjes Lia

quote: Lia1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2008 13:22:35'));

Hoi Hoi,

Even een vraagje, hoe is jullie schema met eten en slapen?
Tess is van 08-08-08 en haar schema met eten is 7-11-15-18.30-22 uur. 's nachts slaapt ze door. Ik moet haar zowel om 22 uur als om 7 uur wakker maken. Ze slaapt meestal van 7.30 tot 10.45, 12 tot 14, 16 tot 17.30 en vanaf 20.00 uur.
Wat is jullie schema?

Groetjes Lia

Hoi Lia.

Mijn dochter is van 13-08-2008 en haar eetschema is
7-11-15-19:00-23:00 's nachts slaapt ze ook door.
Soms moet ik ze om 23:00 wakker maken en soms ligt ze al wakker,maar niet te huilen.
Om 7 uur ligt ze ook wakker en ook lekker op haar gemak.
Nog niet één keer meegemaakt dat ze 's ochtends om 7 uur huilde.

Ze slaapt meestal van 7:30 tot en met 10:15, van 11:30 tot en met 14:30 ,van 16:00 tot en met 17:00 en dan weer 19:00 fles en ca 19:30 naar bed.
Mag ik vragen waarom je dit wilt weten?
Doet ze het niet goed dan?Lijkt mij va wel.
Gr Lienneke

Hoi Lienneke,

Tess doet het prima hoor, ze is heel tevreden, maar ik was nieuwsgierig naar de schema's van andere kindjes. Ik wilde weten of er al kindjes zijn die geen laatste voeding meer krijgen. Ik ben het gewoon vergeten hoe het was met onze eerste. Niets bijzonders dus!

Bedankt voor je reactie!
Groetjes Lia

Terug
Bovenaan