bevallen in augustus/ september?

quote: Lia1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2008 11:57:41'));

Hoi Lienneke,

Tess doet het prima hoor, ze is heel tevreden, maar ik was nieuwsgierig naar de schema's van andere kindjes. Ik wilde weten of er al kindjes zijn die geen laatste voeding meer krijgen. Ik ben het gewoon vergeten hoe het was met onze eerste. Niets bijzonders dus!

Bedankt voor je reactie!
Groetjes Lia

Hoi Lia.

Ja dat is even weer puzzelen wanneer je de laatste voeding eventueel kan overslaan ikzelf heb al rijstebloem in huis gehaald en daar wil ik dan mee beginnen zodra ze 4 maanden oud is dat voeg ik dan toe aan de laatste fles van 23:00 uur en dan die dag erop om 22:00 en zo ga ik dat afbouwen.
Ik zie wel hoe dat gaat en als dat nog te vroeg is dan merken we dat vanzelf en krijgt ze gewoon nog de laatste fles om 23:00
De tijd moet het uitwijzen.
Gr Lienneke.

Hoihoi

Ik ben op   3 September bevallen van mijn eerste kindje Jonas (engelse uitspraak). Ook een moeilijke bevalling die eindigde in een keizersnee. Na de ks bleek dat ze prongelijk mijn blaas hadden geraakt en er zat een gat in van 3 cm.   5 dagen na de bevalling weer onder het mes voor een blaasoperatie van 3,5 uur.

Een heftige tijd. Geweldig om moeder te zijn, maar qua energie een dieptepunt.
Nu gaat het eigenlijk weer harstikke goed met ons beide, en kan ik echt genieten van het moederschap. We zijn vorige week een weekenje in Amsterdam geweest en Jonas vond alles leuk!

Het is een makkelijk, flexibel en vrolijk ventje met een oh zo charmante lach!

momenteel is hij alleen wel een beetje verkouden en heeft zo'n vervelend pus-oogje dat maar niet wil overgaan. iemand nog tips?

Qua werk (ik ben zelfstandig ondernemer) doe ik het nog rustig aan. Ik heb nu 3 opdrachten gedaan die goed zijn verlopen maar waar ik de dag daarna oververmoeid door was. Ik heb mezelf zwangerschapsverlof beloofd tot en met februari. daarna weer serieus aan de slag. In jan/febr gaan we 2 maanden naar Los Angeles om Jonas aan zijn amerikaanse familie voor te stellen!

Veel groetjes, en geniet van jullie babietjes!

Katjart

http://katjart.hyves.nl/fotos/408087660/0/nLXc/

Hoi iedereen,

Tess krijgt vanaf gisteren een groentehapje en pap in de fles, ze is nog maar 3,5 maand, maar het werd geadviseerd omdat 's avonds niets meer wil eten en dus doorslaapt van 19.30 tot 7.30!!!!!!!!! Lekker he!
Ze vind het nog maar een beetje vreemd, maar de pap ging vandaag alweer en stuk beter!

Wat worden ze toch snel groot he!

Groetjes Lia

Terug
Bovenaan