bevallen in augustus/ september?

Hoi,

Ik ben 18/08/2008 bevallen van een zoontje Tim.
Bij de geboorte woog hij 3000 gram en 48 cm.
na 1 maand 4000 gram en 53 cm en na 2 maanden 5000 gram en 57 cm.
Hij doet het heel erg goed, alleen een beetje moeite met slapen overdag, maar dat haalt hij 's nachts gelukkig goed in!!!

Hier een foto van ons manneke!!

Hoi Hoi,

Ik ben op 08-08-08 spontaan thuis bevallen van onze dochter Tess. Ze woog bij de geboorte  3430 gram, nu bijna 12,5 week verder 5310 gram en is ze 56 cm.
Ze is een vrolijke meid, kletst gezellig en lacht veel.
Verder heb ik nog een zoontje van bijna 2, Bas, die echt verliefd is op zijn kleine zusje, super leuk!

Groetjes Lia

Vraagje,

Zijn jullie alweer aan het werk? zoja, hoe bevalt het?

Ik moet maandag weer beginnen met gemengde gevoelens.

Groetjes Lia

hoi hoi
ik ben bevallen op 1 augustus van een zoon tarik.
mijn tweede kindje ik heb al een dochter van 6 jaar.

Hi

Ik ben op 24 augustus bevallen van Sophia. Ze was 48 cm en woog 3840 gram,
inmiddels zal ze de 6 kilo al voorbij zijn, de afgelopen keer op het CB woog ze 5960 gram en was ze 58 cm!
Ze is natuurlijk de allerliefste en de allerleukste huahauaha Ze is heel nieuwsgierig en de mensen om ons heen vinden dat ze veel temperament heeft (zal ze wel van dr vader hebben die is ook niet zonder handschoentjes aan te pakken :p)  

xxx

hallo,
ik ben op 17-08 thuis bevallen van  onze zoon Noud. Hij woog bij de geboorte 3620 gram en was 48 cm groot. Ondertussen is hij denk ik de 6 kg al voorbij, het gaat dus allemaal prima. Op 17-11 moet ik weer gaan werken.
groetjes Jacky

quote: saskiasas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 21:03:21'));

Ik ben 20 augustus bevallen van een zoon, Raaf! Het gaat heel goed. Hij is nu iets meer dan 10 weken, en hij is echt niet meer de kleine baby meer. Hij maakt allerlei geluidjes, lacht continu. Hij begint steeds beter te bewegen en kijken...

(de bevalling was een hel, doe het nooit meer! haha...)

Hoi Saskia.

Van harte nog hé met de geboorte van je zoontje Raaf!
Ik ben zelf 13 aug voor de tweede keer moeder geworden van een dochter en ze heet Lieke.
Is het bij jouw de eerste?
Lijkt me leuk om ervaringen uit te delen.

quote: Lia1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 13:31:31'));

Hoi Hoi,

Ik ben op 08-08-08 spontaan thuis bevallen van onze dochter Tess. Ze woog bij de geboorte  3430 gram, nu bijna 12,5 week verder 5310 gram en is ze 56 cm.
Ze is een vrolijke meid, kletst gezellig en lacht veel.
Verder heb ik nog een zoontje van bijna 2, Bas, die echt verliefd is op zijn kleine zusje, super leuk!

Groetjes Lia

Hoi Lia.
Zoals je misschien al hebt gelezen bij Saskia ben ik ook op 13 aug bevallen van een dochter ze heet Lieke woog precies 3500 gram bij de geboorte en was ongeveer 51 cm lang.
Geweldig hé nu ze wat gaan lachen en kletsen.
Lieke heeft ook een broer die nu bijna 3 jaar is.
In het begin was het wel erg wennen voor hem,maar nu draait hij helemaal bij.
Zo fijn om te zien.

Terug
Bovenaan