Bevalling en voorbereiding

Nou hier nog maar een paar klusjes, idd de voorraadkast is alweer een puinhoop haha en de keukenkastjes en het washok (waar de wasmachine en droger staan en dus lege flessen ed worden neergezet) maar dit alles kan ik echt niet meer alleen ben bang dat als ik de voorrraadkast uitgeruimd heb en schoongemaakt heb dat ik dan geen fut meer heb om hem weer in te ruimen dus dat zijn weekendklusjes....verder ga ik elke dag met een doekje boven door de badkamer en houdt de rest ook bij dan blijft het allemaal lekker schoon.............ik zal die nesteldrang wel een beetje missen hoor haha al word ik er soms ook wel gek van..........
morgenochtend naar vk, ben zooooo benieuwd!!!!

liefs Daantje

ja idd!!!!!

Hier een beetje teveel gedaan vandaag haha........
nu moet ik eigenlijk nog even de overloop goed stofzuigen (ligt vloerbedekking en door de verbouwing is er allerlei rotzooi in mijn vloerbedekking gekomen)
maar voor het goede moet ik dan op mijn knieen gaan zitten.......als manlief hoort dat ik dat heb gedaan zwaait er wat haha maar wil het NU schoon hebben haha

liefs Daantje

Ja, Daan, niet te overmoedig worden, hoor, daar krijg je echt spijt van. Ik heb zondag de vriezer ontdooit en vandaag boodschappen gedaan om hem weer te vullen. Vind ik wel een lekker gevoel, dan is er in ieder geval altijd wat te eten in huis, mocht ik weer een off-day hebben , maar de voorraadkast moet ik echt ook doen, zal morgen misschien worden. Ik kan er niet te lang mee wachten, want wij hebben planken aan de zijkant in de kast, waardoor de deuropening kleiner is geworden  en ik kan er al haast niet meer door, haha

Liefs
Bibi

haha ik zie het al voor me!

Voor morgen staat bij mij op het programma: stofzuigen beneden, de kinderwagen opmaken (beddengoed etc) en strijken.... verder zie ik het wel. Heb ik nog wel zin in iets anders dan doe ik dat...anders niet.

Haha, ja, ik moet echt al een beetje schuin erin, want recht toe recht aan gaat al niet meer. Haha, zie je het voor je, zit ik klem in de deuropening,   , lache !!
Ik kijk ook steeds maar wat lukt, en als dat niet veel is, dan is het jammer.

haha nou ik denk dat het minder lachen is wanneer jij vastzit en je moet wachten tot iemand thuiskomt om je te redden hihi.

ja ach en we hebben wel andere dingen om ons druk om te maken dan of we wel genoeg in het huishouden doen. Goed excuus.

Terug
Bovenaan