Bewustwording Borstvoeding, 3 minuten actie!

Ik wordt zo moe en zo verdrietig van deze eeuwige discussie. Laat iedereen doen waar zij zich prettig bij voelt en veroordeel elkaar niet. En nog belangrijker, probeer anderen geen dingen op te dringen waar ze niet achter staan.
 
Met open mond van verbazing lees ik hier de reacties die over en weer gaan over het wel of niet borstvoeden van je kindje.
Allereerst wil ik kwijt dat een beetje respect voor elkaar, en elkaars mening en beslissingen  ons goed zou  staan.  

Verder wil ik wel kwijt dat ik  een moeder ben die bewust voor flesvoeding heeft gekozen, en daar nog nooit een moment spijt van heeft gehad.  Ik   kan niet anders zeggen dat ik het  heel vervelend en betuttelend heb gevonden dat er zo'n grote groep (vooral)  moeders hier moeite mee scheen te hebben. Ik had het gevoel een goed excuus te moeten hebben om niet borst te voeden. Een excuus? Nee, niet nodig ook. Een goede reden voor mezelf? Ja, dat vind ik wel. Maar dat hoef ik zeker toch niet te verantwoorden naar de buitenwereld? Kom op zeg. Het word tijd dat men een beetje leeft en laat leven, en niet voortdurend bij een ander kijkt en oordeelt.

Borstvoeding? Ok! Geen borstvoeding? OOK OK! Want dat maken wij niet- borstvoedende moeders namelijk zelf wel uit.
 
Terug
Bovenaan