Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

O echt waar mandiee nou ik hoop toch stiekem dat het een ander teken is en fat het positief is.
Ik had al bruinverlies toen ik de implanon gebruikte dus nou ineens na 3 jaar totaal geen bruinverlies meer WAUW !! Iedere keer kijk je nou als je naar de wc gaat he toch bang dat het wel door komt.
Nog even geduld en dan weten we het
 
Xxx 
 
Ja het kan zkr zo zijn!! Had ik bij de zwangerschap in februari ook! Dus er is hoop! 
Ben heel benieuwd wat ze morgen zeggen!
 
 
Hey meiden ,
Ben ik weer!!
Uitstrijkje is gemaakt en ook nog één voor infecties . En moet op dag 22 van cyclus bloed laten prikken om te kijken hoe het dan zit met prostogynon .en krijg dan 31 aug de uitslag telefonisch van haar en dan van daar uit kan ze evt wat doen als het nodig is.helaas heeft ze geen inwendige echo gemaakt dus het of menstruatie er aan komt of niet dat blijft nog even spannend.
 
Liefs xx
 
Vandaag m'n Nod.... nog geen menstruatie. Had testjes gehaald voor als morgen m'n menstruatie uitblijft.. maar kon t niet laten.. 
hij was negatief.. dus zal morgen wel ongesteld worden..
 
 
 
Ik moet nog 10 dagen wachten op me nod. Word op moment helemaal gek van mezelf, blijf de hele dag door met vlagen super misselijk.. heb ook best veel afscheiding.. verder helemaal nergens last van zoals andere maanden dat me borsten heel zeer doen of dat soort dingen.. alleen die misselijkheid, word dr gek van.. 
 
 
Ik heb net een heel verhaal getypt maar ik zie dus helemaal niks.
Even kort gevat: heb gister de huisarts aan de lijn gehad. Ik moet samen met mijn vriend langskomen voor onderzoek (hoe wat waar waarom het nog niet is gelukt etc) en of ik word door gestuurd naar de gynaecoloog. Of ze gaat hrt op de praktijk uitvoeren want daar hebben ze ook zo een echoscoop ding geval hihi. Dus mocht het deze ronde weer niet gelukt zijn (nod 15aug) ga ik haar weer even bellen.
 
X
 
Terug
Bovenaan