Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Spannende periode voor jullie!!!
ik had gister mijn Nod.. ben nog niet ongesteld. Maar m'n test is ook negatief :( dus nog geen duidelijkheid... durf nog niet teveel te hopen!
 
Dat is fijn christa... ja waarschijnlijk zal zijn sperma ook gecontroleerd worden vtoeg de gynaecoloog ook aan ons of de huisarts dat al gedaan had.
Maar omdat ik last heb iedere keer van bruinverlies gaat de gynaecoloog eerst bij mij kijken en dan pas naar het sperma van mijn man.
Wie weet mandiee kan ook wat later positief worden he 
Succes meid ?
 
Ik heb vandaag bloed gezien... was n kwart tot de helft van mijn tampon. De tampon daarna een klodder oud bloed... dit kan toch niet m'n menstruatie zijn? Of is dit alles? Geen probleem hoor als ik zo snel van m'n menstruatie af ben. Nu gewoon gaan tellen met een nieuwe ronde?
heb nu weer hele waterige afscheiding.
 
 
Hallo iedereen!
wij zijn vanaf 2012 bezig geweest, toen kwam aan het licht door een ovulatietest dat ik geen eisprong heb.
verder onderzoek in het ziekenhuis bleek ook nog dat mijn man, weinig en zwak zaad heeft.
na een iUI traject, met 3 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijkzwangerschap, zijn wij overgestapt op het icSitrajct, nadat 3 A-kwaliteit embryo's niet pakte, was het met de B kwaliteit embryo's meteen raak, 1ste, was het hartje met 7 weken stil. Het was voor mij geen toeval meer, ik kreeg via een prive kliniek een bloedverdunner, en 2de poging was het raak, oktober verwachten wij ons eerste kindje !!
Wil met mijn verhaal duidelijk maken,
Als je het niet vertrouwd schoom niet om navraag te doen bij de huisarts, geef niet op, over een maand kan je situatie er heel anders uitzien ( na een testje?)
 
succes!!
 
Hey meiden,
Hoe gaat het allemaal bij jullie?
Bij mij nog steeds bruinverlies heb gister en vandaag echt maar 1x beide keren minimaal druppeltje rood verlies gehad maar verder niks meer als alleen maar bruin.alleen het rare is dat ik mijn tampon niet meer in krijg sinds vanmiddag dat doet wel zo zeer pfff en maak niet of ik nou zit of sta het gaat gewoon niet.hebben jullie dat misschien ook een al een keer mee gemaakt? Ben benieuwd of het morgen door zet anders word het van de week een testje hoor!!
Liefs x
 
Hee dames, 
Rizz, je hebt al heel wat traject achter de rug. Fijne vakantie nog verder!! 
 
Ik ben vrijdag naar dokter geweest.. ik krijg te horen dat mijn bmi te hoog ik en dat ik daar aan moet gaan werken. Maar gelukkig stuurt hij me toch door naar fertiliteiten centrum om te checken naar mijn baarmoeder. Zou zouden kunnen kijken of mijn baarmoeder vol littekens zit. Afwachten want de wachtrij is lang. Heb afspraak op 18 september. 
 
Nu kekker vakantie!! Niks moet alles kan! 
 
Spannend beertje!
ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Ik krijg tampon alleen niet in als het te droog is.. dat doet dan idd pijn en krijg hem dan ook niet diep genoeg zodat ik hem niet meer voel . 
Als het niet doorbreekt zeker een testje wagen! Ik ga een nieuwe maand in. Over 1,5 week lekker 3 weken vakantie.. door dit geintje van 2 dagen overtijd bloed en weer 2 dagen later weer bloed , heb ik geeeeen idee hoe m'n cyclus in elkaar zit.. ik zat te twijfelen of ik ovulatie testen zal gaan gebruiken.. maar ik heb er eigenlijk geen zin in... ik zie het wel. Heeft in de voorgaande maanden ook niks opgeleverd haha 
 
Hey mandiee,
Ja is verder door gezet alleen ik ben het nu niet meer zo heftig als de rest van de maanden en tot heden ook geen klonters zeg maar dat had ik weleens last van bij de 1ste en soms ook de 2e dag. Maar ben blij dat het door zet dan ben ik ook niks voor bij de gynaecoloog geweest en kan ze mij gewoon helpen als ze de oorzaak weten.
Weet je ik zou het niet doen hoor die ovulatie testen kost allemaal geld en dan ben je er ook mee bezig he. Gynaecoloog zei wel tegen mij als de test wel positief was in die week dan is het wel goed..als dat niet zo had geweest had je onvruchtbaar kunnen zijn . Maar beste lekker je ding doen en van je vakantie genieten en het komt wel echt !! Ik zelf bij mij heb het gevoel dat het is september raak is waarom weet ik niet maar dat is een voor gevoel en ik hoop dat er meer meiden dan ook zwanger zullen zijn en dat wij elkaar allemaal kunnen feliciteren!!!
Liefs -x-
 
Terug
Bovenaan