bezige bijtjes 2

Ooooo ik ik zal wel weer diegene zijn die in de prijzen valt met Maja.....ik win nooit wat maar als ik eens wat win.........
Maar ja ik dit geval spring ik wel een gat in de lucht....ondanks Maja heb ik dan toch de hoofdprijs !!!! En jullie allemaal jongetjes gaan krijgen dan moet ik mijn dochter wel in de gaten gaan houden !!!
Carina; zullen we afspreken dat wij voor een een Maja de Bij gaan ?! Ik weet zeker dat ook jij een kindje gaat krijgen.....het duurt dan bij ons misschien wel even maar dan hebben we ook wel wat: zoem zoem zoem zoem zoem......

Baby09: welkom, klets gezellig mee: hoe meer zielen......
Wij zijn bezig voor het eerste kindje alleen gaat dan niet via de natuurlijke weg. We gaan nu voor IUI: kunstamtige inseminatie.

Zo ga nu echt de deur uit....ik lees morgen wel weer wat jullie allemaal hebben geschreven.

Doeoeoeoeoeoeoeoei.....Silvia

Filiz: oo wat een lief mailtje....ik ben nu een echt Bezig Bijtjes opper Held he....

hahaha ik dacht al at hebben jullie nu weer allemaal getiepert!
maar een melige sylvia heb ik gemist zie ik...

wat stoer dat je het zomaar gedurfd hebt zeg! ik wet niet of ik dat zou kunnen, maar zoals je zegt.. alles voor het goede doel.

er is een kans dat als het een bloedstollingsprobleem is, ik mezelf ook moet gaan prikken als ik zwnager blijk... maar goed. niet op de zaken vooruit lopen.
ik heb op het forum zwanger worden na een miskraam gevraagd os iemand ook onderzoeken heeft gehad. het enige wat er tot nu toe uit is gekomen, is dat het bloedonderzoeken zijn. nu is bloed prikken bij mij al een drama op zich, maar nog wel te overleven...
nog 2 weken... wat duren die lang.. ik hoop trouwens dat ie dan ook een echo maakt, want dan heb ik als het goed is ent mijn eitje gehad. dan weet ik ook zeker wanneer ik ongeveer ongi moet worden.. (altijd handig!)

doja sylvia.. dat maja kaartje.. daar hou ik je aan!
zal nog eens kijken of er ook een leuk jongensbijtje naam te vinden is...
ach en anders maja als 2de naam toch???
hahaha

ben blij dat ik er weer een beetje om kan lachen hoor! ik ben niet iemand die de hele tijd verdrietig wil zijn!

oja vannacht de eerste nacht dat ons hondje in het nieuwe huis bij ons slaapt. mijn vriend is nar het voetballen (psv - ajax) en ik wilde wa gezelschap... dus Beeb heeft vannacht haar eerste overnachting hier! hahaha
nu maar hopen dat ze me ook een beetje laat slapen!

liefs Carina

hoi hoi bijtjes

Wat is er gister veel geschreven, lig ik 1 dagje ziek op bed.
Ik werd vorige nacht, rond een uur of 4 wakker, kots misselijk. ik dacht, ojeee gaat het nu al gebeuren al dat misselijke gedoe enzo, maar toen mn vriend ook lag te draaien en te zuchten/kreunen, bleek dat hij ook zo misselijk was en jahoor allebei buikgriep.
Het heerst onwijs bij ons dus het is niet gek, hebben we gister heeel de dag kostsend op bed gelegen met zn tween, Nou je wil niet weten hoe dat er uit heeft gezien.
Maar ik ben blij dat ik vanmorgen wakker werd zonder misselijk anders had het toch met de zwangerschap te maken en na gister hoop ik dat ik zonder misselijkheid mn eerste drie maanden door kom

Syl, wat knap van je dat prikken in je buik, ook al is het voor een goed doel, je moet het toch bij jezelf doen.
Nou op naar de maja kindjes.

Carina, hoe heeft je hondje geslapen, tis wel gezellig he, een hondje in huis, Ik had bij mn moeder ook een hond, die is er nog steeds hoor, maar mijn vriend is allergisch dus geen beesten in huis, alleen mn konijntjes buiten.
Is ook erg leuk.
Hoe is het verder, ondanks je drukke werk, voel je je wel al weer wat positiever en is je verdriet al wat minder.
Ik denk heel veel aan je, en duim onwijs voor je.
Ga je nu wel alle uitslagen afwachten voor dat je weer voor een zwangerschap gaat.
Zodat je misschien weet wat je er aan kan doen.
nou veel succes.

baby, gezellig dat je mee komt kletsen, Ik ben nu zwanger van de eerste, morgen 6 weken, Heb vorige maand een mk gehad met 5 weken.
Dus ik hoop dat het nu wel goed blijft gaan, ben in elk geval al verder als de vorige keer. Heb je misschien een innesteling gehad met dat kleine beetje bloed.

aapje en filiz, hoe is het met jullie.

liefs hunny

Terug
Bovenaan