bezige bijtjes 2

stom hoor wat ik nu gaat zeggen, want het is nog maar 10 minuten geleden dat ik schreef over moeders voor moeders.
maar ik ga mee doen,
het zal wel bij de zwangerschap horen, net denk je zus en nu denk ik zo,
Ik zei hetzelfde tegen mijn vriend als jij tegen mij zegt aapje,
Stel dat ik het zelf ooit nodig heb,
Ik bel morgen voor een afspraak.

wat zijn jullie toch schatten, zelf al heb ik alleen het berichtje van aapje nog maar gelezen.

carina, ben benieuwd naar je foto's op je hyves.
Wat zal het mooi worden, Wanneer willen jullie ongeveer klaar zijn.
Ik denk dat ik misschien rond de eisprong dagen wel even een condoom ofzo zou gebruiken, want nog een miskraam is denk wel heel zwaar, en de uitslagen komen toch over anderhalve maand.
maar wat aapje zegt, volg je gevoel, dan komt het goed,
Ene lekker je mannetje bespringen van het weekend, zonder verplichtingen, geniet ervan,

Ene iedereen bedankt voor de positieve gedachten over mijn zwanger zijn.
Dan moet het goed komen.

liefs hunny

@ hunny...
ik heb de eerste keer wel met moeders voor moeders meegedaan.
ik heb het niet als vervelend ervaren... je geeft 1 telefoontje en de flessen worden opgehaald. ik kreeg ipv het babykadootje een bloemenbon. erg lief.

waar ik meer moeite mee heb gehad is de zorgverzekering.. heb je alles netjes doorgegeven, komt het kraampakket toch gewoon bij je thuis. heb heel boos gebeld toen en ze zeiden dat  ze het niet op konden koemn halen en ik het maar zelf weg moest gooien. stelletje.. sdbvkjagvbsfzbvlasvfbzv

ik vind het een moeilijke beslissing. de vruchtbare dagen zijn nog niet aanwezig, dus zal het er straks nog even met mijn mannetje over hebben.

goeiemorgen bijtjes!

juf heeft een   vrije dag.. de stucadoor is bezig en ik zit nog even lekker wakker te worden.. mmmmmm

onze paasdagen worden gevuld met klusplezier.. tja nu echt plezier om het het deze komende dagen weer hard gaat.
hoe zit het met jullie paasdagen???
als er iemand is die bang is zicht te vervelen.... dan hoor ik het wel.. (heb klusjes zat hahaha)

vannacht helemaal geen bloedverlies gehad.. nu maar hopen dat het vandaag ook weg is... dan is het in 6 dagen weg... redelijk snel dus!

weer een berichtje van mijn kant...

mijn broertje kwam met het nieuws dat zijn vriendin misschien onverwachts zwanger is.
is naar de huisarts geweest vanwege een opgezette buik, en moest bloed laten prikken.

de waarden waren ipv 3.. 32 en dat zou op een zwangerschap kunnen wijzen..
het zal toch niet waar zijn???
en ze willen nog helemaal geen kinderen, zijn hartstikke onvolwassen,, wonen allebei nog thuis.... en wij? wij hebben niks...

hey carina,
kan je reactie wel begrijpen hoor! Ik snap wel dat het heel bitter is als een ander die dicht bij je staat overwacht en dus ongepland zwanger raakt terwijl het bij jullie maar niet wil blijven zitten!
Dat is gewoon k*t.
Ik wens jullie in ieder geval fijne vrije dagen en ik hoop dat jullie een beetje tot rust kunnen komen samen.
Liefs Aapje

hoi hoi meiden

Zo ik heb er weer een lange dag op zitten, Nou was ie niet langer als normaal hoor, maar ik voelde me vanmorgen niet zo heel goed, Misscchien een nasleep van mn buikgriep of gewoon een zwanger kwaaltje, Op mn werk kon ik het vandaag nog brengen als buikgriep maar het moet niet zo blijven want dan moet ik het toch gaan vertellen, wat ik helemaal nog niet wil voor de echo van 11 weken ofzo
Maar ik was echt beroerd, Niet gespuugd. En zo moe, moest na elke verschoon beurt van een kindje even gaan zitten, en ook nu op de bank, alleen maar geeuwen.
Moe is echt vervelend. Maar misselijk nog vervelender,
 Maar goed ik moet niet klagen, want niet zwanger zijn is het vervelendste van alles.

Verder heb ik woensdag avond een afspraak met moeders voor moeders, dan komt er een vrouw langs, moet ik even een plasje bewaren van de ochtend en dan gaat ze kijken of ik genoeg hormonen heb die ze nodig hebben of zo iets,

Carina, wat vervelend zeg van Uhh was het nou je broertje, Maar in elk geval ik bedoel dat stel wat ongewenst zwanger is.
Jij doet zo je best ervoor, en daar, hop in een keer per ongeluk zwanger, Wat kan het toch oneerlijk zijn he.
Heb je al met je mannetje besproken over hoe je het deze maanden aan gaat pakken.
Wel of geen anticonceptie.
moeilijk he.
Word je huisje mooi, Vast wel, wanneer zet je nieuwe foto's op de hyves.

Nou ik ga ef tv kijken.

liefs hunny

hoi meiden...

ze is nog niet officieel zwanger.. volgende week weten we meer..
maar ik kan er niet zo goed tegen...
was ook best sjaggo sinds ik het hoorde.

ik heb 2 nieuwe foto's van het puitwerk erop gezet..
morgen gaat de stucloper weg, en heb ik nieuwe fotoi's van het geheel...

ennuh hunny.. je weet wat ik gezegd heb he... lachend boven de pot hangen!!!
je doet het voor een goed doel!

aapje? is je eitje al geweest??? of nog druk aan de klus...

wij weten nog steeds niet wat we doen met de vruchtbare dagen. je wilt natuurlijk geen kans missen, maar als het dan weeeer mis gaat.. weet ik ook niet of ik dat nog wel aankan. aan de andere kant is onze kinderwens natuurlijk niet weg.
dilemma!
ik voel mijn eisprong over het algemeen heel goed.. dus weet wel welke dagen ik mijn lief uit de weg moet gaan. ik denk dat we ons gevoel daarin maar moeten gaan volgen.

groetjes

Terug
Bovenaan