bezige bijtjes 2

zoem zoem,

Het klussen is nu van start gegaan voor mij. Door die onregelmatige cyclus begin ik nu maar vroeg in de cyclus met klussen!

Hunny, ben blij dat jouw zwangerschap in ieder geval nu verder is dan de vorige keer. Leuk geweest in disney?
En een beetje uitekotst nu? Vervelend die griep! Ik hoop voor je dat die misselijkheid nu achterwegen blijft voor jou, anders duren drie maanden erg lang denk ik!

Carina; ben blij om te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Ik ga zo duimen voor jullie dat jullie snel papa en mama mogen worden!

Filiz; ook druk aan het klussen dus! Ben benieuwd of ronde 7 ons geluk getal is.

Sylvia; knap dat je dat prikken gaat doen hoor. Ik denk ook dat je misschien even over een drempel moet of zo? Want pijn doet het misschien niet eens maar het is wel gewoon eng om in jezelf te prikken. Ik vind je echt de held van de week! Nu hopen voor jullie dat het heel snel raak is.

Wat betreft de naam maja, als iemand hem als tweede naam zou gebruiken zou echt een giller zijn!!

Hunnybun: Ja spuug maar alles eruit....hihihihihi.
Gaat het weer een beetje met je ?

Carina: Het doet me zo goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Ik hoop dat ze alles maar ook echt alles controleren in je bloed zodat je weer wat meer weet waarom het steeds mis gaat. Wie weet is het inderdaad een stollingsprobleem en kun je dit verhelpen met spuiten. Mijn man zei al bij jullie laatste miskraam: misschien match het bloed niet van haar en haar man en stoot het daarom af: dat hoor je wel eens. En inderdaad moet je jezelf dan spuiten.
Op zich het prikje valt wel mee, maar gewoon het idee om jezelf te prikken dat blijf ik eng vinden. Maar ik doe dan gewoon ff rustig en goed concentreren en dan gaat het wel. En liever geen pottekijkers, gewoon even rustig alleen.
Tijdens de echo van dag 10 krijg ik te horen wanneer en hoe laat ik moet spuiten....kan dus ook midden in de nacht......
Het wordt met de dag spanender. Vanmorgen 0,6 kg zwaarder op de weegschaal....heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Nog een dag en dan zullen de rode duivels wel arriveren zodat ik dinsdag kan gaan bellen voor de echo afspraak.
Waren die twee weken maar al om he.....jullie de afspraak en wij de IUI.........kunnen we lekker samen toeleven naar 1-2 april.....das wel zo gezellig.

Aapje: Ha ha midden in de klusweken net als Filiz.........dat moet helemaal goed komen met de eitjes.....zo rond de Pasen !! Hi hi hi hi.

Nou vandaag het begin van de lente: dat past wel mooi bij de bijtjes......maar het weer werkt nog niet echt mee. Jammer he zo met Pasen: een beetje mooi weer is dan wel zo gezellig. Ik heb wel zin in het voorjaar, jullie ?

Ik lig hier in een deuk met de naam Maja..........als twee naam......das ook een optie....Hunnybun......Sientje.......jullie komen er niet onderuit want Maja kan bij een jongetje prima als tweede naam......hahahahihihihi.

Hebben jullie allemaal al ideeen over namen ?
Mijn man en ik hebben wel een lijstje. We hebben zelfs twee meisjesnamen die wel heeeeel erg linken aan de Bijtjes !!!! Ja ja ik hoor jullie al zeggen: daar past Maja dan mooi bij.......nooooouuuuu.....ik geef die eer aan de zwangeren die voor me aan de beurt zijn en tja wij hebben als een roepnaam met de link naar de bijtjes dus dat vinden we al meer dan genoeg.......ik hou jullie wel lekker in spanning he......flauw he......

Groetjes, Silvia

Hoi meiden,

Wat leuk dat jullie zo' n hecht groepje zijn!! Zijn jullie allemaal al een tijdje bezig? Wij zijn zelf vanaf maart echt begonnen met klussen. Ik heb a.s. maandag mijn NOD, maar denk echt dat mijn menstruatie gaat doorzetten omdat ik echt last heb van mijn buik. We wachten het rustig af.

Zijn er ook een paar van jullie bezig in het zkh?

Gr.
Patricia

19.03: Prikles Sylvia
20.03
21.03
22.03: NOD Sylvia
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03: Inwendige Echo Sylvia
01.04 Sientje 20 weken echo
                       1ste IUI Sylvia
                  Hunnybun eerste afspraak verloskundige
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
                Carina, afspraak gyn. wat gaat er gebeuren???
03.04 Sientje afspraak verloskundige
04.04
05.04
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04
15.04
16.04: NOD Sylvia na  1ste IUI.
17.04

Hoi hoi
Nou het gaat stukken beter met me als gister, mn maag is nog wel heeeel erg van streek en mn hele lijf doet pijn,
Vond het ook wel heel erg eng dat spugen want door al die kracht van het spugen was ik zo bang dat mn vruchtje los zou laten, nou kan dat denk helemaal niet want er zijn zoveel vrouwen die heel de eerste 3 maanden spugen maar het iedee.

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld voor een eerste afspraak, het gaat dan om een informatief gesprek.
Deze is op 1 april.
Ook heb ik gelijk gevraagd over mn menstruatie pijnen die ik heb, maar daar zou ik over terug gebeld worden door de verloskundige zelf. En jahoor al snel werd ik gebeld.
Nou kan het zijn dat mn baarmoeder gewoon heel erg aan het groeien is en omdat ik vorige maand ook zwanger geweest ben mn baarmoeder daar extra op reageer, Zolang er geen bloedverlies bij is kan dat het zijn, maar het zou ook heel goed weer op een miskraam uit kunnen lopen, Ze weten het gewoon niet omdat die eerste drie maanden gewoon zo spannend en onzeker zijn.
Ik mocht eventueel een echo maarja daarna zou het nog steeds fout kunnen gaan dus ik heb er voor gekozen om het niet te doen.
Ik moet gewoon hopen en geduldig wachten tot de 12 weken voor bij zijn.
Laat ik maar gewoon denken dat mn baarmoeder heeeeeel erg aan het groeien is.
please, geen miskraam meer.

sientje, filiz en baby, hadden jullie ook die ongi krampjes.
Stel me gerust en zeg dat het erbij hoort.
Dat zei de verloskundige ook wel hoor, maar toch, ik ben er erg zenuwachtig voor,

Zo even mn hart gelucht en als jullie nu allemaal voor me duimen dan moet het goed komen.

liefs hunny

hoi hoi

jeetje wat een verhalen weer... ff kijken of ik niet de helft vergeet hoor...

@ baby... zal je ven bijpraten wat mijn verhaal in het kort betreft.
januari 2007 hadden we het goede voornemen met de pil te stoppen. in ronde 5 raakten we zwanger. met 14 weken een missed abortion.
in januari weer zwanger... na 5,5 weken een miskraam. nu afgelopen zaterdag mijn derde miskraam te verduren gekregen.
het cromosomenonderzoek loopt al, en 2 april kan ik bij de gyn terecht voor verdere onderzoeken. naar ik begrepen heb van anderen zijn dat alleen bloedonderzoeken... maar precies weet ik het ook nog niet.

@ hunny... maak je niet te druk hoor! wanneer je baarmoder groeit voel je dat zker wel! en trouwens jij moet mij laten zien dat het allemaal goed komt... ik ben geen goede valsspeler, maar jij toch wel???

@ aapje... veel klusplezier! bij mij is het bloederige bijna over.. kan ik mijn ventje ook weer eens bespringe.. maar dan gewoon voor de lol!

wat zouden julli trouwens doen? gewoon maar verder vrijen en afwachten wat er gebeurt? of toch aan de anticonceptie totdat de uitslagen binnen zijn? ik zit een beetje in dubio.

morgen komt de stucadoor   nog wat afwerken en dan wordt ook alles afgeplakt voor het spuitwerk.. zaterdag worden de muren en plafonds gespoten.. ik ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien!!!
zodra de bescherming van de voer enzo weg kan, dan maak ik weer ff foto's en zet ik ze op hyves!!!
en als ik het niet vergeet sientje.. dan mail ik ze ven naar je! anders moet je maar ff gillen hoor!

@ sylvia... wat lief dat je man zo met ons meedenkt zeg! ik ben wel resus nagatief, maar heb de vorige keer een spuit gehad, dus dat kanb het niet zijn.. maar natuurlijk wel dat mijn lichaam alles wat vreemd is afstoot. dan klopt he took dat ik met spuiten ervoor kan zorgen dat dat niet gebeurt.
maar ik heb bijvoorbeeld ook al gelezen van iemand dat ze er achter kwamen dat er nooit een levend kindje uit een zwangerschap voort kan komen...
ik wil graag weten wat er aan de hand is, maar zulk nieuws zit ik dan toch echt niet op te wachten hoor....

nou meiden.. ga nog even mijn lief helpen de kamer leeg te halen....
groetjes!

heej meiden

Ik zit even met een probleem. Ik heb me net even verdiept in het moeders voor moeders, dat je er zoveel vrouwen mee kan helpen, kijk naar syl.
Maar omdat ik zelf zo onzeker ben en elke wc beurt toch spannend is weet ik niet of ik wel zin heb om me op te geven, Ben zo bang dat het toch weer fout kan gaan, en dan  moet ik het hele gebeuren weer af gaan bellen, De verlos, de moeders voor moeders, en dan degene die het weten.

Wie helpt me van dit probleem af en komt met het goed antwoord.
Ik wil graag helpen maar wil ook een beetje aan mezelf denken, of is dat heeeel egoistisch.
Misschien bel ik ze morgen wel even op voor wat informatie.
Dat helpt denk al voor me gevoel.

sorry, syl, ik weet dat jij het nodig heb, en ik wil ook heel graag maar durf gewoon niet zo goed.
liefs hunny

Heey meiden

Carina; anticonceptie of niet? Moeilijk wel. Ik weet niet of je het gevoel hebt dat je het nog aan kunt. Aan de ene kant zou je zeggen gewoon weer voor gaan, aan de andere kant, als het weer mis zou gaan? Kun je dat nog een keer incasseren? Moeilijke vraag hoor. Doe wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het goed. Hoe denkt je man er over?

Spannend dat het weekend alles gespoten word, zal wel hartstikke super mooi worden. Die keuken, daar kan ik echt kwijlend naar kijken!

Hunny; Ook voor jou denk ik hetzelfde advies, doe wat je gevoel je ingeeft (lekker duidelijk antwoord) Als ik zwanger zou worden zou ik zeker mee doen. Wie weet heb ik het zelf ook ooit wel nodig? Je weet het niet., Ik snap jouw gevoel ook wel hoor, als het mis zou gaan (wat het gewoon niet gaat!!! daar duimen alle bijtjes voor) moet je het ook weer afbellen.
Maar wat als jouw enige mogelijkheid om zwanger te worden zou zijn met behulp van de urine van zwangere vrouwen?
Moeilijk, wat je ook beslist ik snap allebei. Hoop dat je er een beetje uitkomt.

Meiden tot morgen weer!

enne hunny; het is absoluut niet egoistisch om aan jezelf t denken!! Zou je daar ook absoluut niet schuldig over voelen hoor! Ik denk dat iedereen ook jouw standpunt wel begrijpt!

Terug
Bovenaan