hoi hoiiiiiiiii
zoo vandaag een halve dag gewerkt, het is een beetje rustig op werk op dit moment, dus ik dacht doe eens gek ehehehehe
ff naar paar schoenen voor mijn dochter gekocht, en een rode en witte tas voor mijzelf,
eigenlijk een vrij nemen helemaal niet goed voor mij ahhahahaha geef alleen maar geld uit zeg, zal manlief lief aankijken vandaag hiihihi.
nog een weekje dan weet ik of ik zwanger ben of niet dames, het is zoo spannend deze keer ik weet het niet, heb het gevoel dat het deze keer raak is maar misschien omdat ikhet zo graag wil, maar had 2 dagen terug vreselijke buikpijn en moeite om naar de wc te gaan, maar goed zal wel aan mijn darmen liggen te veel banaan gegeten deze week ahhahaha
Voor de rest voel ik eigenlijk niets, heb vandaag een koortslip gekregen balen zeg niet normaal,
Nou morgen ook nog halve dag werken en dan ga ik naar de diploma uitreiking van mijn zusje yuhuuuuuuuuu en dan feesten en weekend vieren

Sientje heb gelukkig wel internet in Turkije, kan af en toe lezen en reageren hoor geen probleem.
CARINAAAAAAAAAAA, heb je de gyn al gebeld?????
Ogghhh aapje wat leuk joh, hoeveel weken ben je dan bij je echo??
IK wil oookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ooo hunnybun heb de foto's van nova gezien wat een poepieeeeeeeeeeee