bezige bijtjes 2

oja... straks weer nieuwe foto's op hyves. dit keer van de slaapkamer
vanmiddag hebben mijn tante en ik samen een muur behangen en nu is de slaapkamer op wat schilderwerk en afwerkpuntjes grotendeels klaar!

Hallo hallooooooo,

jeetje is mijn tekst weg, heb op de voordeelpas vakje geklikt ggggggrrrrrrrrrrrrr

Carina, heel erg leuk joh, ben echt zo blij voor je je m oet gewoon genieten van elke dag,
en deze keer komt het zeker goed joh gewoon positief blijven denken

Sientje wat goed dat de kleine aan het draaien is joh, super, voor je het weet heb je de kleine in je handen,
en dat is het leukste wat een moeder kan verwachten als je de kleine na de bevalling warm op je borst voelt, dit moet iedereen gewoon meemaken.

Hier gaat alles zijn gangetje, heb rugpijn, en ben moe, maar ja ben ook met 80 dingen te gelijk bezig hahahahah.

Heb net als sientje al paar dagen van branderige keelpijn, hoop dat ik nu niet ziek word hoor heb er helemaal geen zin in.
Net ff de tuin schoongemaakt jeetje, wat een onkruid allemaal, krijg wel buikspieren van het vegen hahahahahhaha

Nog, 10 dagen werken joehoeeeeeeeeeeeeee

heej hallo
Zo hoe is het met de bijna ziek onderons. Zijn de keelpijntjes al weer weg of alleen maar erger geworden.
Vervelend he, dat ziek zijn, het is ook zulk raar weer.
Waneer word het nou gewoon zomer.

Maar goed,
Hier ook goed nieuws.
Ben van het weekend tante geworden. Mn zusje is bevallen van een dochtertje, haar naam is Nova.
Erg schattig hoor, kan me toch nog niet helemaal voorstellen dat ik dat ook in mn armen heb, zo'n heel klein kindje.
Als je op mijn hyves gaat, moet je ef mn zusje opzoeken bij mn vrienden, Jose is haar naam, staan echt geweldige foto's op van Nova.

Carina, wat fijn dat jeje zo goed voelt, en zo zwanger, dat zijn de goede verhalen die we willen horen.
Dat moet toch een goed teken zijn.
Wanneer mag je nou een eerste echo.

Sientje heb je je het iedee dat je kindje al helemaal gedraaid is.
Bijna verlof he, ooohhh wat een lekker iedee is dat denk.
Nou ik heb bijna vakantie, na deze week nog maar 5 weken werken en dan 3 weken vrij. Sinds deze week werk ik ook minder, moet zo om half 2 beginnen tot half 6 dus maar 4 uurtjes.
Morgen vrij en vrijdag van 8 tot 13uur. En dan al weer weekend, en al weer 19 weken zwanger,

Filiz, jij ook bijna vakantie, heerlijk he.
Oohh lekker uitrusten, leuke dingen doen.

Nou ik ga ef aardappeltjes schillen, dan staan die maar klaar voor vanaaf.
groetjes allemaal

Hoi hoi,

Carina, wat een goede verhalen, zolang je flink honger hebt gaat het goed!

Filiz, ja, voor jou bijna vakantie!!! Lekker hoor! Kun je dan nog wel af en toe op internet of helemaal niet meer voor 4 weken?

Hunny, wat gaat het snel! Alweer 19 weken! En ga er maar aan wennen aan zo ´n kleintje, want over een maandje of 5 hebben jullie jullie wondertje in de armen! Geweldig he. Hoe gaat het nu met je harde buiken? Alweer wat beter?

Hier zit ik ziek thuis. Had gisterochtend tegen m ´n vriend gezegd-vraagd of hij ons zoontje naar het kinderdagverblijf wilde brengen (hij moest pas ´s middags beginnen met werrken) ik ging toen meteen naar m ´n werk, wat rapporten opsturen en snel weer naar huis toe. Heb pijn in m ´n keel, verkouden, duf hoofd... Gaat lekker, maar okee, we kunnen er niets aan doen. Zonet heeft m ´n vriend ons zoontje naar m ´n ouders gebracht, zodat ik even goed kan uitzieken.

Verder geen nieuws. Heb wel het idee dat ik soms meer bovenin getrap voel, maar of t kindje helemaal gedraaid is, ik weet het niet.
Zal van het weekend weer buikfoto ´s maken.

O, hebben jullie trouwens de foto ´s van m ´n zoontje gezien en dat slapen?!?!?!?!?!
Zo vonden we hem twee keer aan toe in bed, wat een creatieve houding zeg!

Groetjes van mij

hoi meiden...

domme ik... ben steeds net te laat thuis om de gyn nog te bellen.
heb nu dus nog geen afspraak! zucht. straks ben ik al bevallen en heb ik nog niet gebeld.. lol
morgen neem ik het nummer van het ziekenhuis mee naar school en bel ik als mijn stagiaire aan het lesgeven is. mijn stagiaire is trouwens afgestudeert nu... dus is nu ook een echte juf!
als ik me een dagje echt niet lekker voel, vervangt ze me met liefde zei ze al.. das handig om te weten!

Sientje.. ziek maar lekker uit!

Hunny... gefeliciteerd tante!

groetjes

hallo meiden,

Hoe is het met iedereen?
Carina; morgen een afspraak maken bij de verloskundige? spannend! Ik moet 16 juli voor een echo en intake gesprek.

Sientje; ziek lees ik? Bah! Gaat verder alles goed met jou en je kindje?

Hunny; al bijna op de helft zag ik! Wat gaat dat snel zeg! Hoe voel je je?

Filiz; lekker een paar weken op vakantie zeg? Waar ga je naatoe in Turkije?

Tot snel!
Aapje

hoi aapje..

leuk dat je er weer bent!
ik ga morgen bellen.. ik hoop de 27ste een echo te kunnen krijgen.
dan ben ik 6 weken en 3 dagen. het enige voordeel aan al het leed is dat ik nu een vroege echo krijg.

ik heb gemerkt de afgelopen dagen dat rond half 9 naar bed te gaan om daar wat ankijkwerk te doen en wat te computeren helpt om de voglende dag niet al te moe te moeten starten. ik ga dit maar volhouden ook al voel ik me vandaag best goed.

hoi hoiiiiiiiii

zoo vandaag een halve dag gewerkt, het is een beetje rustig op werk op dit moment, dus ik dacht doe eens gek ehehehehe
ff naar paar schoenen voor mijn dochter gekocht, en een rode en witte tas voor mijzelf,
eigenlijk een vrij nemen helemaal niet goed voor mij ahhahahaha geef alleen maar geld uit zeg, zal manlief lief aankijken vandaag hiihihi.
nog een weekje dan weet ik of ik zwanger ben of niet dames, het is zoo spannend deze keer ik weet het niet, heb het gevoel dat het deze keer raak is maar misschien omdat ikhet zo graag wil, maar had 2 dagen terug vreselijke buikpijn en moeite om naar de wc te gaan, maar goed zal wel aan mijn darmen liggen te veel banaan gegeten deze week ahhahaha
Voor de rest voel ik eigenlijk niets, heb vandaag een koortslip gekregen balen zeg niet normaal,
Nou morgen ook nog halve dag werken en dan ga ik naar de diploma uitreiking van mijn zusje yuhuuuuuuuuu en dan feesten en weekend vieren :):):)
Sientje heb gelukkig wel internet in Turkije, kan af en toe lezen en reageren hoor geen probleem.

CARINAAAAAAAAAAA, heb je de gyn al gebeld?????

Ogghhh aapje wat leuk joh, hoeveel weken ben je dan bij je echo??

IK wil oookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Ooo hunnybun heb de foto's van nova gezien wat een poepieeeeeeeeeeee

Terug
Bovenaan