bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Nou, daar ben ik dan weer hoor.
Ben weer bijna een week ziek geweest. Tjongejonge, ben er nu wel een beetje klaar mee hoor. Hoop echt dat dit de laatste keer was voor de bevalling. Okee, van de herftst kunnen we het ook wel weer verwachten, maar ik hoop niet meer deze zomer!

Hunny, wat goed dat je het kindje voelt! En, nu zeker elke dag hier en daar een plop? Merk je ook al op op wat voor tijdstip je het t beste voelt? Ook lekker dat je harde buiken wat gaan afnemen. Ik geloof wel dat het rond 20, 22 weken normaal is dat je regelmatig harde buiken hebt. Alvast training voor straks!!! Hhahahahahaha!

Carina, wat lekker dat het zo goed met je gaat! Heb je ook veel honger en moet je na een uurtje weer wat eten? Zo, alweer ruim 5 weken zwanger! Gaat lekker zo!

Filiz, voor jou nog 4 dagen wachten... Spannend! Ga je de dag afwachten of ga je van tevoren testen?

Wat wel vreemd is, is dat er dus ook weer een week "werken"   voorbij is. Nu nog maar 3 weken, 8 dagen om precies te zijn. Wat spannend allemaal he!
Ben nu alweer 7 maanden...

Groetjes van mij

Oja, volgens mij had ik ook een banner ergens op de comp staan.
Zal even kijken waar ie is.

heej meiden

zo ik zit lekker even op de bank. Zit te wachten op iemand die misschien mn scooter komt kopen, Heb de scooter al heel wat jaren maar rijd er ook al heel wat jaren niet meer op. En nu helemaal met een kleintje op komst is het niet meer dan rommel in mn schuur.
Dus weg ermee.

Verder gaat alles goed hierzo, mn harde buiken nemen af, en als ik ze wel heb dan ga ik ef lekker zitten. Die plopjes is nog erg moeilijk te volgen waneer ze komen, maar vooral in rust toestand. Dus op de bank en de meeste savonds in bed.
Kan niet wachten tot mn vriend mee kan voelen en dat de schopjes dus wat duidelijker worden.

Filiz wat een spannende week, wat zou het fijn zijn als je zwanger bent.
voel je nog steeds al je klachten.

Sientje, jeetje wat balen meid dat je weer ziek geweest bent, het vraagt wel veel van je weerstand he, dat zwanger zijn, en als je dan elke keer ziek word kan je lichaam ook niet aansterken.
Wel een heerlijk iedee van je verlof, nog maar 8 dagen, dat is lekker aftellen.

En hoe voelt onze zwangere carina zich, over ruim 6 weken ga ik je een kaart sturen he, HOERA IN VERWACHTING.
Dat heb je dan wel verdiend, Krijg je al last van meer klachten, of valt het allemaal nog mee.
Wel rustig aan doen nu met klussen he.
Over klussen gesproken, wij gingen gister behangen op de babykamer, een bloemen patroon, maar het pratroon klopte niet, dus de bloemen gingen niet netjes op elkaar,
Echt balen, dus de banen die we geprobeerd hadden er maar weer af, en terug naar de winkel vanaaf.
Een drukfout denk.

En hoe is het met aapje dr zwangerschapskwaaltjes. heb je ze al, of laten ze je nog met rust.
heb je nog last van die bruine afscheiding, dat was jij toch op het zwangerforum
Schrikken is dat he, ws toch nog oud bloed geweest. Waarom kunnen die lichaamen ons toch zo laten schrikken he.

Nou ik ga weer ef verder, verwacht elke moment de scooterman.

groetjes hunny

hahaha hunny... nou ik voel me zwanger hoor!
had vandaag een bh uit de kast getrokken (die ik nog niet zo lang heb..) vallen die 2 dikke vrienden van me er ongeveer uit!
mijn lief vindt het helemaal niet erg, maar veel heeft ie er niet aan, want ze beginnen   ook een stuk gevoeliger te worden.

fijn dat je harde buiken minder zijn zeg! en wat moet het bijzodner zijn je kleintje te voelen.

ik merk dat mijn baarmoeder overuren maakt. als ik ff op de bank hang, dan kriebelt het daar behoorlijk.

ik had gewoon morgen een ehco kunnen krijgen.. krijg er steeds meer spijt van dat ik verstandig ben geweest! ik wil ons gupje zien!!!!

groetjes!

ennuh filiz ik duim nog steeds hoor!

hoi carina
Nou ik snap heel goed dat je zoiets heb van had ik morgen maar die echo, maar als je dan geen hartje ziet ben je ook niet gelukkig.
En die kans is dan over een tijdje veel groter en dan zie je wat je echt wil zien. Een kindje met een kloppend hartje. Dan ben je in 1 keer gerust gesteld.
En je voelt je super zwanger dus er kan niks mis zijn dan.

Hahaha, en je borsten, het levende bewijs van je zwanger zijn.
ZE GROEIEN, EN GROEI, EN GROEIEN.

jaaja die vriend van jou blij, maarja als ze zeer doen mag ie er niet aan zitten hahaha
groetjes hunny

hahaha ja erg he.. hij komt er met geen vinger aan dan hoor! gelukkig heb ik dat nog neit zo heel erg.

ben best zeker van mijn zaak deze keer, maar heb wel sinds de eerste positieve test, al 2 andere tests gedaan hoor! gewoon even zien dat het nog zo is.

ik weet ook wel dat het verstandig van me was om niet morgen al te gaan. ik weet zeker dat ik doodongelukkig naar huis ga als ik geen hartje zie en hoor kloppen.
maar toch.. ik had hem of haar al kunnen bewonderen...

is je scooter verkocht? kun je weer lekker bebyspulletjes van kopen!!!
ghegheghe

groetjes

jaaa mn scooter is verkocht, heerlijk, en het geld, dat is voor de vloerbedeking voor de babykamer. Dat is een goed doel he.
Lekker weer ruimte in het schuurtje. Uhhhh voor het kinderfietsje en de schommel, en het badje zomers. Nouja je hoort het, genoeg fantasie.

groetjes hunny

hallo allemaal,

Carina; wat fijn dat het zo goed gaat met je! Zere en grooooote borsten, ik ken het haha. Mijn mannetje mag er ook niet aankomen hoor! Veel te gevoelig!

Hunny; gelukkig heeft de afscheiding maar 2 dagen geduurd! Ik was zo onzeker en bang dat het mis zou gaan! Maar goed, nu niet meer zo en voel me erg zwanger (lees misselijk, moe enz) Maar ik klaag niet. Ben alleen maar heel erg blij dat ik zwanger ben!!

Filiz; Ik duim ook voor je hoor! Spannend weer dat afwachten he?!

Aanstaande zondag komen mijn   ouders terug van vakantie en gaan we ze vertellen dat ik zwanger ben! Het wordt hun eerste kleinkind. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie, volgens mij gaan ze helemaal door het lint van blijdschap!!
Verder afgelopen vrijdag begonnen met urine inzamelen voor moeders voor moeders.
Wat een geklooi zeg! Ik heb al drie keer over m'n handen gepiest  haha.
Het is toch een preciesiewerkje hoor in zo'n litermaat plassen.
En dan die lucht die opstijgt uit die flessen! Bah zeg! Maar het is voor het goede doel dus doe ik mee.
Meiden, allemaal een fijne avond en tot snel!

Hoi hoi,

Lekker hunny, je scooter verkocht! Mooi weer wat centjes voor de babykamer.
Hoe is het daar inmiddels met het behang? Hee, willen jullie trouwens weten wat het wordt met de echo? Want dat kan natuurlijk straks bekeken worden!

Carina, ja, die borsten doen het wel hoor! Ik krijg van de mega tepelhoven. Lekker donker ook, erg charmant... Ach, gaat ook wel weer weg. En weet je wat helemaal knallen is? Stuwing nadat je bevallen bent! Je weet niet wat je meemaakt, zoooo mooi zien ze er dan uit! Duurt maar kort.

Aapja, wat spannend zeg aan je ouders vertellen! Weten jullie al hoe je het gaat doen?

Hier geen nieuws. Morgen sins een week weer te werrk. ben benieuwd hoe het gaat.

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan