bezige bijtjes 2

@ hunny...
wij hebben ook geen geld meer over voor de hele tuin. mijn vriend is hovenier en wil vanaalles, maar dat kost wel behoorlijk wat geld. gelukkig kan hij het dan wel zelf maken! dat scheelt veel!
hij mocht van mij kiezen... of de tuin ongeveer voor de helft, of de badkamer en een aquarium. hij koos zelf voor dat laatste. (ben ik even blij!!!)
wij zullen zodra we aan de tuin beginnen wel wat emt de hypotheek moeten doen, want ermoet dan een carport komen, nieuwe schuur gemetseld en dan nog de vijver, bestrating en het groen... en naturlijk ook een zandbak! hahaha

@ sientje..
voor ons allebei de dag van de waarheid.. spannend he! nog 3 nachtjes slapen!
dat buikje had ik vorig jaar ook, maar nu voel ik er veel meer dan vorig jaar, dus hoop dat dat een goed teken is. maar het blijft natuurlijk maar afwachten.
ik hoop voor je dat de kleine toch nog uit zichzelf draait...

hier gaat het verder redelijk. heb gisteren een drukke dag gehad met visite en strandbezoek. tja en dan moet ik het vandaag bekopen. ben niks waard, een rondje emt de honden lopen en ik ben bekaf.
gelukkig hadden mijn vriend en ik dat al voorspeld, dan valt het minder tegen.
vorig jaar had ik veel meer energie. dus weer een teken dat het best eens goed kan komen. een gek idee hoor.. dat ik nu misschien toch echt mama ga worden..
volgens mij begint nu pas echt dat besef een beetje te komen. wat een normaal mens bij de test heeft, heb ik nu een beetje...

tot gauw!

hallloooo
Ja zeker vanantie vieren, heb het alleen drukker als normaal.
Maandag kwamen de meubels rond een uur of twee, Nou ef de kinderwagen in elkaar gezet en daarna nog ef wat regeldingentjes doen.
s'avonds hebben we de meubeltjes in elkaar gezet, erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
Daarna nog ef stofzuigen want er lag overal piepschuim, en nadat gedaan te hebben kon ik niet meer lopen of liggen van de rugpijn.
Jaaa teveel gedaan, beetje dom.

Gister wat leuke spulletjes gekocht om het kamertje nog wat leuker te maken, luieremmer, wattenbakje, aankleedkussen.
Erg gezellig,
Smiddags naar de kapper.

Heb wel al foto's gemaakt van mn kamertje, die zet ik morgen ef op mn hyves, want ik wacht ef op vanmiddag op mn pretecho, dan doe ik die foto's er ook gelijk bij.
Maar ik ef zo'n slide show.

Nou verder is het lekker weer, dus geen klagen, zit nu alleen te twijfelen of ik met een boek in de zon gaat liggen op mn hangmat, of dat ik mn kleding kast ga uitzoeken.
De tuin is absoluut niet gezellig, maarja nu schijnt de zon, en dat kan ook zo weer over zijn.
Uhhhh twijfel twijfel.

Nou hoe is het verder
carina en sientje, morgen de echo he, voor allebei heel spannend.
Hoelaat moeten jullie, want wel gelijk daarna schrijven hier he, want ik ben erg benieuwd.
Voor jou carina, nog maar 2 weekjes dan zit je op de 12 he.
Dan krijg je een kaartje van me hoor. Oja zet je ook je echo foto op de hyves, of ef mailen.

aapje hoe gaat het met je kwalen.

groetjes hunny

Leuk hoor hunny! al die spulletjes in elkaar zetten, en de kinderwagen enzo.
Wat voor kinderwagen hebben jullie? En ik zou nog maar even genieten van het weer vandaag, want volgens mij wordt het weer minder van het weekend! Dus lekker in de tuin zitten met een boek! Hahahaha. Hoeveel weken ben je nu precies?

Carina, het is allemaal een goed teken, dat weinige energie! Je bent nog op en top zwanger. Kan me wel voorstellen dat het vanmiddag heel erg spannend is. En wees gerust, bij een normaal mens begint het besef dat je mama gaat worden vaak niet bij een positieve test hoor! Over het algemeen heeft de natuur dat zo uitgedoktert dat je als vrouw 9 maanden de tijd ervoor hebt. Ik ben blij dat ik al echte moedergevoelens had bij m ´n zoontje met een maand of 3. Nu heb ik dat ook weer. Maar ik hoor ook andere verhalen om me heen. Gister nog een vriendin van me. Die hebben er superlang over gedaan om zwanger te worden. Is ze zwanger heeft ze heel lang nog gedacht of dit nu is wat ze wil. Schijnt ook te kunnen met je hormonen. Ze kunnen rarer dingen met je doen!

Ook moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij (ondanks m ´n moedergevoelens) ook allemaal we heel erg snel gaat hoor! Mensen zeggen dat wel bij een tweede, maar nu heb ik het zelf ondervonden. Jeetje, als het kindje niet gedraaid is bestaat de kans dat we over twee weken al een kleintje hebben... Het komt ook door de voorbereidingen hoor. Net als hunny nu bezig is met het kamertje, kleertjes, kinderwagen enzo, dat hoeft allemaal nieet meer bij een tweede. Ja, een kamertje voor onze oudste, zodat de baby weer in zijn kamer kan. Ook het verlof is heel anders. Nu heb ik amper tijd om "stil" te zitten. Je hebt een kleintje om je heen rennen, en kan niet meer een maskertje opdoen wanneer je wilt. Ja, het kan wel, maar je moet het goed plannen. De hele dag een beetje uitrusten zit er niet bij. Ook daarom komt het dat het zo snel gaat. Ook ben ik nu veel mobieler dan bij m ´n zoontje. Nu kan ik gewoon niet stilzitten. Dan lopen naar de tuin om hem te helpen, de schuur opendoen, naar boven om te verschonen, in bad, enz.

Vanmiddag een hele spannende middag. Ik ga zo bellen of de afspraak verzet kan worden naar wat eerder. Moet om 4 uur. Eigenlijk willen we vanmiddag nog wat leuks doen met het mooie weer. Naar het strand ofzo. Dus ik hoop dat de afspraak wat eerder kan. Kan vanaf 9 uur bellen, dus ga ik zo doen!

Groetjes maar weer!

P.s. Filiz! Hoe is het met je?!?!?!?!??! Ik wil je adres nog graag!!!!
Ga vandaag nog bellen voor de kaartjes als blijkt dat het kindje niet gedraaid is. Want dan wordt het echt tijd dat het op orde is!

Ik kwam er al niet doorheen bij de verloskundige.
Ik met m ´n instelling van alles zal wel een reden hebben, bleek te kloppen.

M ´n zoontje is ziekig en heeft in z ´n kamer gespuugd.
We zouden eerst naar het strand gaan en bij m ´n ouders eten.
Nu laten we de afspraak staan om 4 uur, en komen ze bij ons...

Dus heeft het toch een reden gehad dat ik er niet doorheen kwam.

Ik hoop dat m ´n zoontje snel opknapt. Heb al wel gehoord dat er iets onwijs heerst, met je buik enzo. Nou, dat kan wel kloppen hoor! Vrienden van ons hadden er ook al last van en hun kind. Mijn vriend en ik ook, en nu ons zoontje ook.
Zielig hoor.

Vanmiddag maar rustig aan koetel de koet en een lekker lauw badje maken voor in de tuin...

goeiemorgen!

over 6 uur rijden we ongeveer richting het ziekenhuis...
AAAAH!
aan de ene kant voelt alles heel anders dan vorig jaar, aan de andere kant durf ik het nog neit te geloven hoor. zodra we thuis zijn gaat de laptop aan en laat ik jullie weten hoe het is geweest!

@ sientje.. voor jou ook een spannende dag! heb je je al wel een beetje ingesteld op het feit dat jullie kindje nog in stuit ligt? ben benieuwd of ze het dan ook kunnen draaien. gaat dat geen pijn doen?

@ hunny.. hoe was je pretecho? die had je toch gisteren? of moet je ook vandaag pas? ik weet het ff niet meer. zal je hyves in de gaten houden!
lijkt me leuk het kamertje inrichten! en al die spulletjes een plekje geven... super!

gisteren had ik een goede dag. heb geshopt (nieuwe bikini en (positie)rokje.) gewassen en met de hondjes gewandelt en nog had ik energie over.
ben benieuwd wat voor dag ik vandaag weer heb. dat is iedere keer weer een verrassing.

mijn vriend vertelde ook al dat het weer minder zou worden en we hadden afgesproken dat als alles goed was, ik me goed voelde en het weer hier niet best was, we toch nog naar frankrijk zouden gaan.
dus nu is het afwachten.. eerst de echo, en dan dit weekend kijken hoe ik me voel. we hebben een tent en moet dus op een luchtbed slapen.. ben benieuwd!
waar ik me meer druk om maak is dat ik 's nachts 2x naar de wc moet. en ik ben niet zo'n held alleen over de camping 's nachts... misschien iets met een emmer oplossen ofzo.

mijn vriend vertelde me gisteren ook dat we dan vrijdagavond al naar veldhoven rijden en we dan zaterdag nog even de stad in gaan. mag ik lekker ff shoppen bij de h&m mama collectie.. en hij geeft zelfs zin om mee te gaan... issie ziek?

ik ga ff een boterhammetje scoren!
groetjes en tot vanmiddag (hopen dat he tniet uitloopt...)

joepie!!!
alles was goed!

we hebben een armpje naar ons zien zwaaien, we hebben een lichaampje zien kronkelen/ dobberen in mijn buik. heel leuk!

over 2 weken mag ik weer. maar daar ga ik met plezier naar toe en niet in onzekerheid!
dit wordt dan wel de laaste keer in het ziekenhuis. vanaf dan mag ik nar een gewone verloskundige en krijg ik pas weer met 20 weken een echo.
maar met de foto's (3stuks) van vandaag ben ik helemaa happy!

ze heeft heel uitgebreid gekeken, van alle kanten wel een keer met ons gekeken wat er allemaal te zien was. de beginnende kaaklijn, alle armpjes en beentjes gezien enzovoort.

joepie! we vieren weer een klein feestje vandaag!

jippppieee, gefeliciteerd met je goede echo carina.
Ohhh wat ben ik blij voor jullie.
Dat kleine mensje in je buik, dat is een heeeeel bijzonder persoontje, een heeel sterk persoontje, wat er uitkomt als het helemaal volgroeid is.

Nou nog ef op naar de 12 weken en dan wil ik je adres hebben hoor, dan stuur ik je wat leuks toe.

sientje hoe is het met jou eigenwijsje, al gedraaid of ligt het nog steeds lekker.

Nou jou kleintje is niet de enige eigenwijs, want mijn kleine meid wilde gister niet goed kijken naar de echo.
Ik heb wel foto's maar daar moet ik nog ef een slide show van maken,
Ze zijn wel gescand, maar moet ze nog ontvangen van diegene via de mail.
Misschien morgen.
Maar het is nog steeds een meid, zonder enige twijfel zei die vrouw.
maar wel een eigenwijs meisje, ze liet zich door niks of niemand bijdraaien.
Kreeg op het laatst van de film wel een duim omhoog, dat was wel grappig, net of ze wilde zeggen, "goed he mama, ik  kijk lekker niet".

nou verder ef geen verhaaltjes.

doeiiiii

Terug
Bovenaan