bezige bijtjes 2

Vr.      25-07
Za.      26-07
Zo.      27-07

Ma.    28-07
Di.        29-07
Wo.    30-07
Do.      31-07 Sientje Verloskundige Carina verloskundige en echo!
Vr.      01-08
Za.      02-08
Zo.      03-08

Ma.    04-08
Di.      05-08
Wo.  06-08
Do.    07-08 Sientje Verloskunidge indien kindje gedraaid
Vr.      08-08
Za.      09-08 Sientje 36 weken
Zo.      10-08
Sientje: 30 augustus
Hunny: 15 novmeber
Carina: 18 februari (zal wel later zijn...datum wordt 31-07 vastgesteld)
Aapje:  

hoi hoi

nou sientje ik vind het eigenlijk helemaal nog neit zo leuk. kan er echt nog niet van genieten. vind dat zo jammer!
maar het klopt.. ben vandaag 9 weken en 3 dagen.
vorig jaar bleek dat ons kindje met de grootte van 9 weken en 4 dagen gestopt is. misschien dat het hartje nog wat langer geklopt heeft, maar groeien heeft het daarna niet meer gedaan.
morgen wordt dus waarschijnlijk een K#T dag. (emotioneel gezien dan)

wat vinden jullie trouwens van zwanger zijn en schilderen?
ik heb vanmidag buiten geschildert met verf op terpetinebasis. binnen zou ik dat nooit doen, daar blijft de lucht zo hangen, maar buiten vervliegt dat toch gelijk?
ik zag er eigenlijk geen kwaad in, totdat mijn lief vroeg of dat wel verstandig was....

jullie krijgen de groetjes van Sylvia. het gaat al wat beter met haar!
al blijven het nog wel even zware tijden voor haar.

van mij ook de groetjes!
Carina

Hoi hoi,

Meiden, meiden, wat hebben we vandaag veel gedaan zeg! Ik en m ´n moeder hebben het hele huis gesopt, gestofzogen, gedweild. Ook hebben we de box neergezet en twee grote planten verplaatst. Verder hebben we het speelhokje van m ´n zoontje schoongemaakt en het kleed verwijderd. M ´n vriend heeft de hele tuin geschoffeld en wat struiken verwijderd. We zijn allemaal bek af! Maar het resultaat mag er wezen!

Ik zal morgen wat foto ´s maken, en die op de site zetten. Kunnen jullie zien hoe de huiskamer eruit ziet!

Hoe is het verder daarzo? Hier erug druk gehad en erug warm.

Volgende week krijg ik maandag, dinsdag en woensdag visite. Donderdag naar de verloskunidge.

Groetjes mij

Hahahah, klinkt misschien ook vreemd he, m ´n vriend heeft de hele tuin geschoffeld. Hahahaha, we hebben een stukje grond naast ons huis van ongeveer 200 m2. Dus het is nogal een stukje grond waar je toch behoorlijk wat tijd aan kwijt bent.

Zit nu lekker achter de computer, en ben stiekem wat snoepies aan het eten. Vind dat ik dat wel verdiend heb!

hoi hoi
ik wil jullie deze foto nog even laten zien. hij is vanavond genomen...
wat een buikje he! en dat met 9 weken en 4 dagen!
groetjes Carina

bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-7-2008 22:28:15'));

Hallo allemaal,

Sientje; wat een drukke dag zeg! en dat met dat warme weer.. Houdt je het nog een beetje vol allemaal?

Carina; misschien ben ik de enige maar krijg je foto niet op het scherm, jammer, was wel benieuwd. Mijn buik is met name 's avonds echt heel dik, 's morgens veel minder.
Ik ben vandaag precies 11 weken.

Hunny; lekker aan het genieten van je vakantie?

Hier gaat alles weer wat beter, mijn moeder sterkt heel langzaam aan, is nog wel heel snel moe en zo.
Ik ben nog steeds erg misselijk, hoop dat dit de laatste week is!

Fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan