bezige bijtjes 2

hoihoi
Nou eerst ef over de foto, kon hem vanmorgen niet zien en nu nog steeds niet.
Stom he, wel jammer, zet hem ef op je hyves of wil je dat nog niet.
Gaat verder alles goed met je, hoe is je dag van de week geweest, ben je het een beetje zonder veel last door gekomen of was het ook echt een rotdag. Tuurlijk was het een rotdag maar misschien had je wel genoeg afleiding of wat dan ook.
Ik hoop het, want een leuke dag zal het niet geweest zijn.

Aapje fijn dat het met je moeder wat beter gaat. Daarin tegen blijf jij maar spugen. Vervelend hoor. Hoop dat je snel over die kwalen heen. Ben je in elk geval niet gegroeid in kilo's die eerste 12 weken, dat was ik wel, want ik had alleen maar honger.
Ja dan moeten we het positieve maar uit het negatieve halen.
Maar erg vervelend voor je hoor.

sientje, je heb het lekker druk zeg, alles schoon en veel visite.
Maar goed je bent klaar voor je bevalling, dat scheelt al een hoop gedoe in je hoofd.
Ik ben ook al met mn keuken begonnen, misschien wat vroeg maar ik dacht alles wat klaar is kan maar klaar zijn.
Dus elke dag een paar laadjes en kastjes, ef net alles anders neerzetten want na een paar maanden in een nieuwe keuken gekookt te hebben enzo heb je toch dingen die niet makelijk staan of juist wel.
Dus gelijk alles ef anders inrichten.
Maandag ga ik de kelder kast doen, wat is het daar altijd snel een rommel.
Een mens koopt veelste veel. Maar ik wil mn kinderwagen daar in gaan zetten zodat ik die niet altijd in mn woonkamer heb staan. Dus alles ef opruimen

hoe gaat het verder met het draaien van je kindje, heb je het iedee dat het draait of  ligt het alleen maar stil.
Hoop dat je toch nog normaal kan gaan bevallen.

Nou hier gaat allles goed, heb nu lekker 3 weken vakantie, heerlijk. en mooi weer he.
Maandag komen de meubeltjes, we moeten het alleen zelf in elkaar zetten dus ik hoop dat mijn vriendje me niet te lang laat wachten met in elkaar zetten.
Als het af is zet ik foto's op mn hyves.

Nou verder schopt het lekker,
en oja, woensdag heb ik een pretecho, dus ook die foto's vanaf volgende week op de hyves. Ben erg benieuwd, en ef kijken of het nog steeds een meisje is.

Nou ga ef lekker tv kijken, heb hele moeie voeten, Dat heb ik zo snel tegenwoordig,
zou dat er ook bij horen.

tot snel
doeiiiiii

hoi hoi

ff een berichtje vanuit zeeland! we hadden na een dagje strand van gisteren de dag al helemaal gepland. lekker naar het veerse meer met de hondjes.
maar dan kom je uit bed... regen, regen, regen.
laten we hopen dat dat vanmiddag over is.

met mij gaat het goed. heb nog altijd weinig energie. als ik een middag (zoals gisteren) op het strand ben geweest, heb ik 's avonds gewoon hoofdpijn van de vermoeidheid.
dan is het enige wat helpt naar bed gaan.
mijn nachten zijn nachten van minstens 10 uur slapen. en het liefst lig ik 2 uur daarvoor al lekker op bed tv te kijken.

ik ben de vrijdag best goed doorgekomen. heb gezorgd voor voldoende dingen te doen, zodat de dag ook wat sneller voorbij ging.
we moeten nog wachten tot donderdag.. nu maar hopn dat de tijd snel voorbij gaat.

En toen drukte ik ergens op en Weg is mn berichtje.
Nou opnieuw dan maar.

Jeeetje carina, je heb echt al een zwanger buikje, wat gaaf zeg, het groeit wel heel goed daarbinnen, dat weet ik zeker.
Jammer van het weer ja, het zou toch nog wel heel warm en mooi blijven.
Ik moet heel de dag thuis zitten, mn meubeltjes komen, en ze konden geent tijd zeggen dat ze kwamen.
zit dus al vanaf half 8 beneden, te wachten.
Nu heb ik wel al mn kamer gestofzuigd en gedwijld, mn kelderkast helemaal opgeruimd en de vaatwasser uitgeruimd.
Veel he, daar doe ik normaal een week over.
Zit nu ook op de bank met een glaasje limo.

Verder heb ik niet zoveel bijzonders gedaan van het weekend. Ben even bij mn broer wezen kijken, want die ging verhuizen. En gister heeft mn vriend alle bomen uit de tuin gezaagd en opgeruimd
De tuin is nu helemaal leeg en kaal, er stonden zoveel bomen en we gaan een vijver maken voor de koikarpers.
Dus daar is nog genoeg te doen.

Heb verder ef niet zo veel te vertellen.
dus laat het hier maar ef bij.

sientje, is het gezellig geweest met je eerst dag visite.

En aapje, heb je het iedee dat je spugen al minder word.

groetjes hunny

@hunny... leuk koikarpers!
wij hebben er ook, maar die zijn op vakantie bij vrienden van ons. volgend jaar komen we pas aan de tuin toe, dus dan komt er bij ons ook weer een vijver. en wat voor ! een megading moet het worden. gemetseld en dan met een verhoogde rand, zodat de kleine er niet gelijk in kan kruipen en wij lekker op het randje kunnen zitten.

heb er al helemaal zin in, maar dat moet ik niet tegen mijn lief zeggen, want dan begint hij vandaag nog aan de tuin. en eerst moet de badkamer nog!

Nou wat toevallig, allebei verhuisd, verbouwd en dan ook nog koikarpers.
Ze zitten bij ons in hele grote bakken in de garage, dus ze moeten hoognodig weer naar buiten.
Wij maken alleen de vijver nu in deze weken, en dan volgend jaar maken we de hele tuin pas af.
Maar ook hoog, en wij krijgen dan een houten ombouw, Wel met een heeel goed en stevig soort van net erboven op. Waarschijnlijk van gaas ofzo wat we dan omhoog kunnen zetten  zodat inderdaad ons kleintje er ook niet in kan vallen en klimmen.
En zowiezo mag de kleine gewoon nooit alleen naar buiten want er is nou eenmaal een vijver vol met water.
Dan gaan we volgende jaar de tuin betegelen met ws van die natuursteen look tegels.
Van die grijze, dus ook een beetje japans. Dan nog zo'n schattig japans huisje buiten, en niet te vergeten de zandbak, hahaha.
Maar dit jaar hebben we ef geen geld meer om de hele tuin af te maken, en voordat we klaar zijn met de vijver is de meeste zomer ook wel weer voorbij.
Zal foto's op de hyves zetten als het zover is, maar nu nog even niet hoor.

groetjes hunny

Hoi hoi,

Lekker buikkie al hoor Carina! Ik zou me zeker geen zorgen maken dat het kindje niet goed groeit. Want je kunt er toch niet omheen zo! Lekker hoor!
Jij moet ook donderdag he? Ik zie donderdag echt als de dag van de waarheid. Vind het allemaal erg spannend.

Hunny, hoe is het met de meubeltjes? Zijn ze er inmiddels al? Hoeveel weken ben je nu precies? En gaan jullie wat roze in de kamer doen? Hoe is het eigenlijk met jou buik?
Ik zag trouwens gisteren op hyves foto ´s van de echo. Wauw! Het is al een heel compleet kindje zo he! Geweldig.

Hier weinig nieuws. Heb het erug warm, slaap daardoor beroerd. Buik groeit met de dag. Kindje beweegt nogsteeds erg veel. Vanochtend was erg gezellig met de visite.

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan