bezige bijtjes 2

Vr.      08-08
Za.      09-08 Sientje 37 weken - Mag thuis bevallen!!!
Zo.      10-08

Ma.    11-08
Di.      12-08
Wo.  13-08
Do.    14-08 Sientje verloskundige
                               Carina 10:45 echo in het ziekenhuis en 's middags afspraak  verloskundige
Vr.      15-08
Za.      16-08
Zo.      17-08

Ma.    18-08
Di.      19-08
Wo.  20-08
Do.    21-08 aapje verloskundige
Vr.      22-08 Filiz, 12e ronde 2 kindje, hoop dat het deze keer raak is hoor pfffffffffffffffff
Za.      23-08
Zo.      24-08

Ma.    25-08
Di.      26-08
Wo.  27-08
Do.    28-08
Vr.      29-08
Za.      30-08 Sientje uitgerekend!!!
Zo.      01-08

Sientje: 30 augustus
Hunny: 15 november
Carina: 18 februari (zal wel later zijn...datum wordt 31-07 vastgesteld)
Aapje:  14 februari  

hoi meiden!

ben weer terug uit een zonnig italie!
we hebben een heerlijke uitrust week gehad, maar ben toch wel weer blij dat ik thuis ben hoor!
merk dat ik niet zo goed tegen warmte kan nu. en ook vond ik het erg jammer dat ik niet zoveel kon doen als dat ik zou willen.

mijn buikje is behoorlijk gegroeid! het was al duidelijk zichtbaar op vakantie. ik denk dat ik mijn kledingkast weer eens mag gaan checken, want mijn "grootste" spijkerbroek pastte net al niet meer....

@ filiz.. leuk dat je er weer bent! balen dat het nog niet gelukt is, maar wie weet deze ronde!!! spannend dat je dochter voor het eerst naar school gaat...

@ sientje... wat komt het nu dichtbij he! ben je er helemaal klaar voor?

@ aapje.. gelukkig gaat het al wat beter met je moeder en ook met je misselijkheid.
ik voel me nu ook langzaamaan wat fitter worden. al stond ik op vakantie ge hijgen nadat ik een heuveltje op moest lopen (en die heb je veel in italie!)

ik ga nu even de hondje ophalen! ben benieuwd of ze blij zijn ons weer te zien!
tot gauw!

hallo meiden

Hoe gaat het met jullie, hier gaat alles oke,
Ook wij zijn weer terug van vakantie,
We hebben best veel gedaan, dierentuin, wandelen, en stadjes bezocht. En dat ging best goed al zeg ik het zelf, wel regelmatig op een bankje gezeten en op een terasje, maarja dat is natuurlijk helemaal niet erg.
En ik liep niet zo hard als dat ik normaal doet, maarja we zijn er lekker uit geweest.

Nou toen ik thuis kwam was ik zo benieuwd naar mn gewicht, want als ik op vakantie gaat dan kom ik meest 4 kilo aan, omdat ik vooral toetjes erg lekker vind.
Maar bijna helemaal niks gegroeid, ruim een halve kilo, Nou ik vond dat zo meevallen als je een week weg bent met uitgebreid ontbijt en avond eten,
Heeft toch goed zn werk gedaan, dat gewandel.

Op mn hyves staat een foto van mezelf, met dikke buik, gewoon mn profiel zeg maar.

Carina, fijn dat je ook een leuke vakantie gehad heb, ben je er toch nog lekker even uit geweest.
En moooi weer gehad, nou wat wil je nog meer.

sientje, hoe gaat het met je, spannend he. Voel je al iets of is alles rustig.
Ben zoooo benieuwd wat het is en hoe je bevalling gaat.
Ben je zenuwachtig.

aapje, fijn dat het beter gaat met je moeder,
Ga je bij jou al een beetje buikje zien, of pas je nog met gemak in je broeken,
Met al dat spugen zal dat wel, want dan val je meest af die eerste drie maanden.

filiz, nou ik hoop dat je ook deze ronde mee mag gaan doen als zwangere, dat zou toch wel feestje zijn he.
ik duim voor je.

Ik ga zo lekker naar bedje, jaaa heel vroeg is het nog, maar ik heb iest te fanatiek gesopt vandaag.
Heel mn kleding kast gesopt en uit gezocht, en nog wat meer hoor,
Stofzuigen, badkamer, slaapkamer,
ooooohhhhh en nu, pijn in mn rug.
eigen schuld.

tot snel
doeiiii

Hoi hoi!!!!!!!!!!!

Welkom terug allemaal!!!!
Ik heb jullie stiekem toch wel een beetje gemist hoor... Was erug rustig hier...
Goed om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Carina, wat fijn dat je je wat beter voelt!!!! De energieke tijden komen er nu aan voor je!
Snap helemaal wat je bedoeld met de warmte... Dit zijn nu wat lekkerederer temperaturen voor zwangere! Hoe is het met de hondjes? Vreselijk gemist denk ik?

Hunny, mooi buikkie!!!!
Gaat alweer hard he! Hoeveel weken ben je nu? Je gaat zeker je laatste trimester in toch? Pfff, wat gaat de tijd alweer snel he! Hahahaha, en ook last van nesteldrang? Poetsen, soppen, dingen op orde enz. enz?

Filiz, ik hoop zoooooo voor je dat het raak is deze maand! Voor ons allebei worden het een paar spannende weken! Hoe is het met je dochtertje en op school? Ik ga vandaag via het kinderdagverblijf alvast de buitenschoolse opvang regelen voor als ie straks over 1,5 jaar naar school gaat. Schijnt nu al een wachtlijst te zijn...

Nou, meiden, hier is alles rustig hoor! Weet niet of jullie de website nog hebben bekenen, maar er staan nieuwe dagboekverhalen in en foto ´s van bij de verloskundige. Het kindje was nogsteeds erg bewegelijk vorige week. Nu blijkt dus dat het met het hoofdje voor het bekkeningang is gaan draaien! Twee weken terug lag het nog een beetje schuin beneden, nu dus helemaal goed om te bevallen!!! Ik merk dat ik onwijs m ´n lichaam in de gaten hou. Bij elke harde buik en voorweee ga ik kijken hoe laat het is. Maarja, het kan nog wel 3 of zelfs 4 weken duren!

Ik ga vandaag een nachthemd halen om in te bevallen. Moet eerst naar het kinderdagverlblijf m ´n zoontje wegbrengen, dan naar de dokter, dan kijken of een vriendin al wakkeer is, dan komt m ´n moeder, dan gaan we eerst eten en daarna op pad voor de (zoveelste keer) de laatste dingetjes (tja, het lijstje blijft zich aanvullen.

Ik zal later wat opschrijven of ik zenuachtig ben enzo, maar moet me nu gaan aankleden en m ´n zoontje klaarmaken voor het kinderdagverblijf. Over 40 minuutjes ongeveer ga ik weg. En tja, zo bijna 38 weken zwanger gaat het allemaal wat trager...

Groetjes van mij!

Hallo daar.

Gisteren even op pad geweest met m ´n moeder. Maar het lopen gaat echt niet meer zo goed. Vandaag ga ik met een vriendin even op pad en haar dochtertje, maar heb haar gisteravond al gebeld, dat als ze veel te doen had, ik niet meeging omdat ik niet zo goed en veel en snel meer kan lopen. Maar ze had geen haast en hoeft niet het hele wwinkelcentrum door, dus dat is wel gezellig. Ben ik en m ´n zoontje er toch even uit.

Ik ben niet zenuachtig voor de bevalling of wat dan ook. Ik heb er juist zin in! Het klinkt gek,maar toch is het zo. Ik kijk zo uit naar het moment dat ik de ween begin te voelen, want dan gaat het echt beginnen en duurt het geen dag meer voordat je je kleintje in handen hebt. Zolang je dat voor ogen hebt is het toch goed?!

Ik ben alleen benieuwd wanneeer het moment zich aandient. Ik hoop zo dat het uit zichzelf begint en ik niet ingeleid hoef te worden. Bij m ´n zoontje was ik 14 dagen overtijd en al in het ziekenhuis om de volgende ochtend ingeleid te worden. ´s Middags heb ik hoogstwaarschijnlijk een stripbeurt gehad van de gyn, en ´s nachts zijn de weeen begonnen. Met een uurtje of 5 was m ´n zoontje er.

Heb het al aan de verloskundige gevraagd of ik er stiekem vanuit mag gaan dat ik geen 24 weeen zal hebben. Die zei dat   het natuurlijk altijd kan, maar dat ik er toch misschien niet van uit hoefde te gaan nee. Hahahaha, dus dat is toch wel een beetje een geruststelling!

Groetjejs van mij

hoi vroege vogel!

jeetje zin hebben in bevallen... ik hop dat dat bij mij ook zo is over een aantal maanden! moet er nu namelijk nog neit aan denken hoor! dat dat kindje er ook weer een keer uit moet.....

wij krigjen zometeen visite van de schoonfamilie. ze komen een dagje langs.
gezellig, maar eigenlijk is alle kampeer zooi nog niet opgeruimd en wilde ik nog wat was wegwerken enzo. ach ja.. dat komt later wel.

morgen weer een echo en daarna nog naar de "gewone" verloskundige. vanaf dan hoef ik niet meer naar het ziekenhuis! wel jammer dat ik na morgen moet wachten tot de 20 weken echo om de kleine te kunnen zien.
soms wou ik dat ik door mijn buikje heen kon kijken... gewoon een raampje om door te gluren!

groetjes en een fijne dag allemaal!

Hallo meiden
zo net terug van de vk, en alles was weer goed. Mn buik groeit goed en het hartje klopte ook weer fantastisch mooi
Verder kan ik even contact opnemen met de fyshio omdat ik toch wel erg last krijg van mn rug. Dat zijn dus mn bekken werd me vanmorgen verteld.
Dus eerst ef contact met mn verzekering opnemen om te kijken of het wel in de verzekering zit.
Dan kan je wat tips/oefeningen krijgen om het wat te verlichten, maar het gaat niet meer over die bekkenpijn. Tenminste dat zei zij tegen mij.
Moet dus aan mn houding gaan werken om het niet erger te laten worden.

Verder werd er vandaag een H&M winkel geopend hier bij ons in het winkelcentrum, dus ben even gaan neuzen bij de baby kleertjes.
Heb een broekje gekocht, (zo'n joggings-broekje) want ik had pas van mn schoonmoeder wel een truitje, mutsje en sokjes gehad, maar er zat geen broekje bij, dus dat heb ik zelf nu gekocht.
En een leuk setje, broekje, beetje zo'n legergroen kleurtje, met een roze truitje.
Een maatje groter wel, dus als het een maand of 2 is.
OOhhhh zo leuk.

Ook moest ik vanmorgen een strijkijzer kopen, want die liet ik gister op de grond vallen. Dom dom dom.
Maar wel echt stuk, hahaha

Nou dat was mijn woensdagochtend. Vanmid bij een vriendin op bezoek.

Carina, wel spannend he die overstap naar de vk, en dan wachten op je 20 weken echo, maar alles gaat goed nu, dus die weken zijn zo voorbij. En wie weet ga je je kindje wel heel vroeg voelen, en voel je het al voor de 20 weken.
Dat is helemaal fijn hoor,, maar wel in je achterhoofd, in het begin voel je het echt niet elke dag, dus daar geen zorgen over he.

Sientje, wat grappig, zin in bevallen, Nou ik moet zeggen dat ik er ook wel zin in heb, alleen nog niet nu, Het kindje moet nog een week of 14 groeien en ik moet nog de laatste spulletjes in huis halen.
Dus over 14 weken heb ik er ook echt wel zin in,
Ben er niet bang voor, en ja het zal heus wel pijn doen maar goed dat zien we dan wel weer, of liever gezegd, dat voelen we dan wel weer.
Verder rustig aan doe he.

aapje, alles oke met jou en de kleine.

filiz, wanneer is nou precies je nod, dat ben ik even kwijt.
En heb je al een gevoel, heb je goed geklust.

nou meiden, tot snel
ik ga mn boeken met geboortekaartjes kijken.
doeiiii

Hello Hellooooo,

Hahah Sientje wil je na de bevalling ook nog horen meid ehehhehehehe.....

Hunny gelukkig dat het goed is gegaan, en dat alles gaat zoals het hoort te gaan meid super gewoon. Alleen jammer van je bekken, dat schijnt er lastig te zijn mijn vriendin had er last van bij beide haar zwangerschappen, ze kan vanaf haar zesde maand niet meer lang lopen zitten e.d. Jij zit ook hier ergens toch in je zesde maand?????????
Hoop dat de oefeningen helpen, en gewoon rustig aandoen vanaf nu.
Carina hoeveel weken ben je nu?
Aapje en ben je al af van je kwaaltjes? Ik hoop het wel voor je dan kan je tenminste nog genieten van je zwangerschap.

Hier gaat alles zijn gangetje volgende week NOD, we hebben deze ronde weer veeeeeeeeeeeeel geklust hahaha maar goed, nu is het wachten op 22 augustus
Me dochtertje is zo blij met haar school, ze kan 's ochtends niet wachten tot we de deur uit zijn, tjonge jonge, en tussen de middag idemdito.
Vanaf volgende week, word ze opgehaald door de BSO.

Heb net nog met manlief, beetje ramen gelapt want het zag er niet uit, ben ik klaar gaat het regenen baleeeeeeeee  maar goed, het zij zo.
Ik ga maar eens verder, ff kijken wat ik zal koken voor vanavond.
KUSJESSSSSSSSSSSSSSSSSS

Terug
Bovenaan