bezige bijtjes 2

hallo allemaal,

Er is weer heel wat geschreven, iedereen weer terug van vakantie. Ik heb vrijdag over een week vakantie, heeeeeeerlijk, ben er ook wel aan toe, heb nog helemaal geen vakantie gehad dit jaar.....

Sientje, zin in de bevalling dus. Kan ik me ook wel voorstellen denk ik. Daar zit je toch al die maanden al op te wachten! Spannend hoor, het eerste bijtje die gaat bevallen.

Hunny, vervelend dat je zo'n last van je rug / bekken hebt. Lijkt me heel vervelend. Je hebt wel een super mooie buik hoor! (gespiekt op hyves)
Weet je al een beetje wat voor geboortekaartje je wil? Er is altijd zo veel keus in dat soort dingen dat dat de keus volgens mij alleen maar moeilijker maakt!

Carina, super dat het allemaal goed gaat met je en dat je terug mag naar de verloskundige. Enige nadeel natuurlijk is dat je niet zo vaak meer een echo krijgt.
Ik ben ook steeds zo nieuwsgierig, heb het natuurlijk nog maar 1 keer gezien.
Volgende week donderdag moet ik weer naar de verloskundige.

Filiz, welkom terug he, zal wel weer ff wennen zijn dit weer!! Ik duim voor je dat ook jij je deze maand bij de zwangeren kan aansluiten!! Je hebt in ieder geval je best gedaan toch?

Met mij gaat het verder wel goed. De misselijkheid is veel minder! Gelukkig!!!! Verder wel erg moe.
Mijn buik groeit ook hard, ben nu 13 weken en 4 dagen.
Afgelopen weekend het kamertje en de kinderwagen vast besteld. Er werd ons verteld dat de levertijd op kan lopen tot 3 maanden. Dus ja, toch maar al besteld. Ik laat het de eerste week van december komen. Dan hebben we nog ruim de tijd om het kamertje in elkaar te zetten en zo.
Nou toch nog een heel verhaal zo.
iedereen een hele fijne avond en tot snel!!!!

Liefs Aapje

hoi bijtjes...

wat hebben jullie druk getypt vandaag!

jullie waren me vanaf vandaag bijna kwijt geweest...
we kregen visite en we gingen nog even naar zee. nou daar stond me toch een wind!
waaide bijna weg!
ben nu wel bekaf hoor! dat wordt weer lekker vroeg naar bedje vanaaf.

leuk hunny.. geboortekaartjes.. heb je al wat in gedachten?
we hadden vorig jaar een leuke tekst gezien om erop te zetten, misschien gebruiken we die nog wel.

ik ben nu 12 weken en een paar dagen. de meting was iedere keer zo moeilijk. het kleintje ligt iedere kjeer behoorlijk krom. en dat meet lastig.
ik hoop dat ik morgen een duidelijke datum krijg, want ze ging vorige keer ineens weer uit van mijn laatste menstruatie en dan nog met een cyclus van 28 dagen ipv 30.
kwam ze op 15 februari... een week eerder dan ik na de echo ervoor had uitgerekend.
we zien het morgen wel even! maar de 15de kan gewoon echt niet!

@ aapje... waarom die andere naam? ik snapte pas dat jij het was halverwege je verhaal...
wat voor meubeltjes heb je uitgekozen???

@ filiz.. spannend wachten op je nod! ik duim weer hoor!

groetjes en tot morgen!

Hey Carina
hou op zeg meid,
ben je helemaal gek geworden????????
Je gaat toch niet met zulk weer de zee in gek!!!!!!!! :):):)
Gelukkig ben je er weer en niet meer zulke rare acties voeren he :)

Ogh ja ik had vanmiddag last van buikkrampen??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! en word al 2 dagen wakker met een vreselijk warm gevoel, ssoort opvlieger lijkt het wel??????????
zou het dan toch gebeurennnnnn
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa word gek van dat wachten

Mijn lichaam houd me gewoon voor de gek denk ik
ik ga maar ff chips eten misschien helpt dat hahaha

Hoi hoi,

Wat gezellig weer iedereen terug!
Aapje en Carina hebben de eerste 3 maanden overleeft. Hunny gaat haar laatste trimester in. Filiz gaat heel snel zwanger worden en we duimen allemaal met haar mee en wachten in spanning af. Ik ga me voorbereiden op de bevalling. O, o, o, wat gebeurd er ook eigenlijk veel he!

Hunny, vervelend van je rug en bekken! Oefeningen doen! En iedere dag! Het heeft me er wel doorheen geholpen. Met m ´n zoontje kon ik vanaf 6 maanden niet meer lopen. Bij deze zwangerschap begint het nu pas een beetje. Dus ik vind dat het dit keer knap gegaan is! Moet wel zeggen dat ik echt elke ochtend op de grond m ´n oefeningen lag te doen hoor, hoe vroeg ik ook op moest om naar m ´n werk te gaan. Maar kan het je echt aanraden!

Carina, lekker uitgewaaid? Wat kan er een wind staan op het strand he! Best wel eng ook om zo de zee te zien, vind je niet? Dan ben je als mens zo kwetsbaar...

Aapje, welke kinderwagen is het geworden? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? En jullie Carina? Jullie lopen bijna gelijk toch?

Filiz, we gaan heeeeeeeeeeeeel hard duimen hoor! Hoop voor je dat het raak is!
En hou maar voor ogen. Je volgende cyclus ben je niet meer de enige niet zwangere zeg maar, dan ben ik ook niet meer zwanger ;-) Ik blijf wel gewoon meeschrijven hoor!

Ja, het klinkt misschien raar, maar heb echt zin in de bevalling! Bij m ´n zoontje ging het heel snel. Was wel 14 dagen overtijd,  uitgescheurd, van binnen en buiten, bijna totaalruptuur, ingeknipt, onder narcose gehecht worden, herstel van 6 weken. Maar ook toen, ik heb nooit het idee gehad dat ik dit niet meer zou doen. Al meteen na de bevalling niet hoor. En nu, als ik er zo op terugkijk, alles komt goed en heelt weer. Het is alleen de vraag hoelang het duurt. En waar het natuurlijk om gaat is dat het met je kind goed gaat. M ´n kind was gezond, ik was gezond, er zijn geen kunstverlossingen aan te pas gekomen. Maar ja, flink gescheurd. Dat is dan meer bijzaak toch? Als je er beide maar gezond, levend en wel vanaf komt!

Net als nu, als ik er mee rekening hou dat ik dit keer ook weer overtijd kan lopen, het van binnen en buiten minder mooi erafkomt zeg maar, en dat ik een paar weken nodig heb om te herstellen, dan kan het allemaal meevallen toch? En nog heb ik er zin in! Hahahahahah, want je lichaam hersteld wel weer.

Oja, even een update. Had vanmiddag weer ontzettend veel pijn. Werd er niet goed van en helemaal misselijk. Net als toen het kindje waarschijnlijk gedraaid was, voelde het weer alsof er in m ´n bekken werd getrapt ofzo. Wilde bijna weer de verloskundige bellen. Later ging het wel weer. Of het kindje ligt met het hoofdje in m ´n bekken, of het heeft zich afgezet en is gaan draaien. Het zal vast wel met het hoofdje in m ´n bekken grutten. Morgen weer heen, ben erug benieuwd. Hoe dan ook, heb het idee dat er vanmiddag wel iets gebeurd is. Morgen horen we het!

Voor jou ook spannend Carina, toch ook naar de verloskundige?

Tot morgen allemaal!

Weltrusten van mij

JOEPIE!!!!

we zijn weer goedgekeurd! de kleine bewoog lekker, we zagen zelfs de hersentjes in het hoofdje! echt mooi.
toen we het hartje goed in beeld hadden, kon ik de linker en rechter helft goed zien, maar toen ze het aanwees, zagen we zelfs de 4 hartkamertjes. wat bijzonder is dat toch!

7 echofoto's rijker gingen we weer naar huis. en bij de verloskundige waar ik u voortaan naartoe moet, hebben we nog naar het hartje geluisterd en heeft ze de normalen controles gedaan.

voor mijn zwangerschap woog ik rond de 70 kg. vandaag bij de vk op de weegschal oog ik er 67. ik had al het gevoel dat ik wat afgevallen was. maar meer bij mijn benen en armen. mijn buikje groeit gestaag.

we hebben nu ook eidnelijk een uitgerekende datum...
20-02-09        
ben nu dus 12 weken en 6 dagen!

groetjes  

Hoi hoi,

Fijn carina dat het allemaal goed is gegaan!
Ik zal de lijst even naar boven halen zo.

Hier is ook alles goed gegaan. Had gisteren dus enorm veel pijn. Wat blijkt, is het kindje ingedaald! Ben zo blij en super trots op de kleine! Het kan komen!

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan