bezige bijtjes 2

hoi meiden

zooo ben net terug van de arbo-arts. Jaa dat heb je als je minder gaat werken, alleen jammer van laatste vakantie ochtend want het sloeg echt helemaal nergens op.
Die man heeft precies 4 zinnen op papier gezet, en daar moest ik dan een half uur heen en een half uur voor terug rijden, terwijl er ook zo'n arbo praktijk hier naast mn deur zit, maar daar mocht ik niet heen.
Moet nu over 6 weken weer maar daar heeft ie een telefonisch contact van gemaakt.
oooooohhhhh zo stom, al die regels.

Verder gaat alles goed.
Slaap iets minder, snel wakker, veel plassen en ons ongeboren dochtertje heeft geloof door dat het het leukste is om te schoppen en draaien als het nacht is.
hahaha, kleine ondeugd.
Verder moet ik nog even een afspraak maken bij de fysio,
Sientje ben jij toen ook echt bij de fysio geweest, of doe je gewoon zelf oefeningen ,en wat voor???

Carina, wat een geweldig nieuws, dat alles goed gaat met dat kleintje.
Ben zo blij voor jullie, als je mn nu ef je adres mailt, krijg je wat leuks van me met de post om je te feliciteren.

aapje, fijn dat je wat minder misselijk bent en wat gaat de tijd hard. alweer ruim 13 weken.  Wat voor spullentjes heb je gekocht, en waar??
Ik moest van de week ook wel ef nadenken met je naam veranderd, hahaha.

sientje, wat heerlijk dat die kleine ingedaald is, kan het nu in elk geval nog maar 1 kant op.
hahaha en dat is naar buiten, via de onder ingang.
Wat doe je eigenlijk met je zoontje als je gaat bevallen,

filiz, spannende tijd voor jou, volgende week je nod.
En dan al een beetje vreemde klachten waar je dan mee wakker word.
Fijn dat je dochtertje het leuk vind op school, lijkt me ook maar een spannende tijd voor ouders.

Nou ik ga ef wat spulletjes kopen voor foto's te plakken want ik heb er nog genoeg liggen,

doeiii

@ hunny..
vervelend he.. dat soort afspraken waar je eigenlijk niets aan hebt en tch moeten. blegh!
ik heb je trouwens ff gemaild hoor!

vanaaf hebben we een feestje van mijn broertje. hij is zondag jarig, maar het feestje is dus vandaag. omdat hij emt een nieuwbouwwoning bezig is, geven we hem met zijn allen een stofzuiger. (wat zal hij blij zijn hahaha)

ik ga zo nog even lekker liggen met mijn boek, dan douchen en dan ben ik wel klaar voor het feest.
groetjes

hoe kan dat nou??
Had die andere naam nog niet eens gezien en heb geen flauw idee hoe ik er aan kom??
Nou ja goed, hier ben ik weer...

Carina; super hoor dat alles goed is, ben jij al met het kamertje bezig geweest??

Hunny; Naar he naar zo'n arbo arts, ik ben er ook een keer geweest en had steeds het gevoel dat ik me moest verdedigen. Hoeveel minder ben je gaan werken?

Sientje; Spannend hoor, bij jou kan het nu ieder moment gaan gebeuren. Ik ben zo nieuwsgierig!!!

Filiz; ik duim nog steeds voor je hoor!!!

Ik heb de mutsy 4 rider kinderwagen genomen, in antraciet grijs. Erg mooi!! We krijgen de kinderwagen van mijn ouders.
Mijn moeder ging mee de kinderwagen bestellen en heeft de hele winkel doorgelopen met die wagen, trotse oma!!! Zo leuk.
Verder hebben we het kamertje besteld, allebei bij babydump.
Via marktplaats hebben we de box en een houten schommelwiegje gekocht. Die heb ik nu geschilderd en weer helemaal nieuw. Nieuw matrasje in de wieg, beddengoed heb ik ook gekocht. Een grijs dekentje met een wit lakentje met grijze dierentuin dieren er op. Zo schattig allemaal.
Oja en een hemeltje voor bij het wiegje.
We zijn dus al aardig op dreef. Mijn man is druk aan het klussen in de babykamer, nieuwe vensterbank, radiator bekleding enz.
Vandaag ben ik 14 weken en ik voel me steeds beter. De misselijkheid is gelukkig zo goed als over.
Donderdag a.s weer naar de verloskundige, wel weer spannend hoor!

Allemaal een heel fijn weekend! Nog leuke plannen??
Wij gaan maandag over een week een paar dagen naar een hotel in hoenderloo, erg veel zin in, nu nog hopen dat het weer een beetje mee zit...

Liefs Aapje

Hoi hoi,

Filz, hoe is het met jou?!?!?!?!?!?!? Al zwangerschapskwaaltjes? Jeetje, over een klein weekje is je NOD alweer. We gaan duimen!!!!!!! Hoe is het trouwens met je dochtertje en naar school gaan? Hoe stond je bij het schoolplein? Emotioneel moment of liep ze zo naar binnen? Spannende tijd joh!

Hunny, balen joh, zo ´n afspraak! Wel lekker dat de volgende telefonisch gedaan kan worden! Lekker he dat vele plassen! Wordt je echt helemaal gestoord van! Goed van je dat je een afspraak gaat maken! Ik heb ook fisio gehad, al vanaf 12 weken. De oefeningen helpen echt, alleen je moet ze natuurlijk wel doen. Dat is altijd zo met dat soort dingen. Maar ik wilde koste wat het kost dat het niet zo ging als met m ´n zoontje, dat ik met een maand of 6 amper meer kon lopen. dus ik deed de oefeningen echt (bijna...) elke dag. Ookal moest ik ´s ochtends vroeg opstaan voor naar het werk, desnoods stond ik om half 6 op. Maar het heeft allemaal wel geholpen. En nu pas met 38 weken heb ik zoiets van, ja, het gaat nu echt niet meer.

En Carina, was je broertje een beetje blij met z ´n stofzuiger? hahahah, wel goed kado! Zelf zou ik er erg blij mee wezen! Die dingen zijn tegenwoordig ook niet meer gratis.

Wat leuk joh aapje dat je de kinderwagen van je ouders krijgt! Wij kregen de kinderwagen ook van m ´n ouders. Hebben ze altijd al gezecht. Nu er bij ons een tweede op komst is, hebben we als kado de buggy pod ofzo gekregen. Das een stoeltje wat je erg mooi aan de zijkant van je kinderwagen kan monteren en inklappen of eraf halen. Zijn we helemaal super blij mee! Echt erug handig zo ´n ding.
En wat lekker dat de misselijkheid zo goed als over is! Wat gaat er dan een wereld voor je open he! Net als Carina, gaan jullie nu een heerlijke energieke periode tegemoet!

Hier is alles rustig. Nouja, rustig. Heb veel "last"   van voorweeen. Niet erg regelmatig, maar toch wel zeker 2 in een uur (niet altijd hoor). Dan hoop ik dat het door gaat zetten, maar ja, dat gebeurd dus niet. Soms ben ik wel een uur verder en dan denk ik van, hee, ik heb er geeneen meer gehad, jammer! Maarja, we zien het wel. Het is trouwens wel weer erg spannend zo op het wachtbankje zitten. Oja, heb weer foto geplaats op onze website. Daar schrijf ik trouwens ook in het dagboek hoe het gaat enzo.

Nou, meiden, prettige avond!

wat leuk aapje.. al zo met het kamertje bezig enzo...
bij ons staat het toekomstige kamertje nog helemaal vol, dus kan er nog weinig doen.
wel zijn we naar een kinderwagen gaan kijken, maar bij ons hebben ze neit zoveel staan. dus binnenkort gaan we een ker naar breda. daar heb je een grote prenatal en babyplanet. als we er dan nog niet uitkomen, kunnen we altijd nog in eindhoven naar de babydump gaan.

wij hadden een druk weekend. het was mosseldag in yerseke en daar zijn we 's avonds nog naar toe gegaan. de mannen waren helemaal blij met de BOB (genaamd ikke).
het was wel de hele avond staan, dus om half 1 wilde ik echt naar huis. ik trok het niet meer... pfffff

zondag zijn we naar reptielenzoo iguana geweest. we waren er al lang niet meer geweest en wilden de laatste vakantiedag van mijn lief niet zomaar voorbij laten gaan. dus daarna nog een lekker brodje smos gehaald en de boulevard over gewandelt.
eigenlijk was het iets teveel van het goede, want heb de hele avond op bed gelegen...

ik ga zo even de hondjes uitlaten, en dan wat opruimen in huis. hebben jullie dat ook dat er veel minder opgeruimd en gepoetst wordt en vriendlief thuis is???

aapje... zijn jullie trouwens getrouwd? of moeten jullie ook alles gaan regelen voor de erkenning.. de mijne zei al zo remantisch... misschien moeten we maar ff naar het stadhuis en ja zeggen. dan zijn we er ook vanaf. lekker ding is het he!

groetjes

hoi meiden
zoo mn eerste werkochtend zit er weer op, het viel reuze mee, Het was weer gezellig en het is weer leuk om de kindjes te zien.
Morgen de hele dag werken, ben benieuwd, want van deze ochtend ben ik ook best moe.
Maar goed, na morgen de hele dag te moeten werken, hoef ik daarna nog maar 2 middagen.
Ach dan dat is mn eerste week al weer weer voorbij van mn 7 weken werken voor mn verlof.
Grappig he, hoe ik het schrijf, in mn hoofd is deze week al voorbij.

Verder ben ik vanmiddag voor het geboortekaartje geweest, even wezen vragen voor een voorbeeld kaartje van wat ik wil.
Tussen   5a10 werkdagen krijg ik per mail het voorbeeld.  Ben  erg benieuwd.

Nou woensdag heb ik mn afspraak bij de fysio, of had ik dat al geschreven.
Ben benieuwd wat ie allemaal gaat doen, moet dan een sportbroek aan, handdoek mee, volgens mij moet ik gewoon sporten, hahaha, zie je me al gaan die dikkerd.

Gister met mn vriend mn hele auto gewassen en gestofzuigd, heerlijk weer een schone auto.

Carina, jij heb het ook lekker druk gehad van het weekend zeg, en lekker makelijk he, voor de mannen zo'n bob. Nou ik ben eigenlijk altijd de bob als ik met mn vriend weg gaat. Hij vind zn biertje dan wel lekker en ik lust toch geen wijn en dat is vaak het drankje wat ze hebben op een feestje ofzo.
Hoe gaat het verder met je baan, ben je nu aan het zoeken ofzo, of wacht je tot de baby geboren is.

sientje, hoe gaat het met je voorweeen. Zetten ze al door, komt de kleine al.
Ben erg benieuwd hoor.
De eerste bezige bij die geboren gaat worden, wat een eer eigenlijk he.

aapje, wat fijn dat je minder misselijk ben, ook van deze zin heb ik het iedee dat ik hem al eens opgeschreven heb, hahaha die zwangerschaps dementie, Daar kom je nog wel achter hoor.
Welk kamertje heb je gekocht bij babydump, dan kan ik eens op de site kijken.
Leuk om mee bezig te zijn he.

Filiz, ga je ons goed nieuws brengen deze week, ik hoooooop het zo.
Hoe voel je je .
Al enig iedee of het gelukt zou zijn.

Nou ga ef lekker uitrusten op de bank, strakkies weer koken enzo.

liefs hunny

Hayyyy bijltjes,
Hoe is het ermee, lekker weekend gehad? Ik wel hoor lekker rustig ihihihihi.
Ff wat familie bezoek en zaterdag had ik zelf bezoek.
Vandaag weer gewerkt na eenweekje vrij is wel lekker hoor, eigenlijk zou je een weekje werken een weekje vrij moeten krijgen ahhaaha
Hunny ik vond hetwel spannend hoor op het schoolplein, al die kinderen en allemaal zo zenuwachtig echt wel leuk hoor.

Nou hier nog geen verschijnselen, behalve dat wakker warm wakker woden, ogh ja moet ook 's nachts mijn bed uit om te plassen terwijl ik dat voorheen iet had, heel zelden misschien maar nu moet ik al paar dagen mijn bed uit dus ik weet het niet hoor.
Nog 4 dagen dan weten we meer dames

Hunny leuk joh dat je al kaartjes aan het kijken ben, heb je zelf een tekst die je wilt of neem je gewoon zo een standaard tekst????

Sientje, nu al voorweeen dat kan nie hoor, :):):)
Ooo hoop voor je dat ze niet zo vervelend worden meid, wens je heel veel sterkte

hebben jullie dat ook dat er veel minder opgeruimd en gepoetst wordt en vriendlief thuis is???
Ja carina, dit heb ik ook alsof het weer een rommel word als je je omdraaid, of ze klagen dat de stofzuiger te lang aan staat en dat ze niet mogen lopen op natte vloeren jah vind je he gek hey hehheeh
mannennnnn

Aapje, liefvan jeouders joh dat ze een wagen gekocht hebben, het is toch anders hoor een kleinkind :):)

Nou dames, ik ga maar ff de was ophangen en dan ga ik slapen.

Terug
Bovenaan