hoi meiden
zoo mn eerste werkochtend zit er weer op, het viel reuze mee, Het was weer gezellig en het is weer leuk om de kindjes te zien.
Morgen de hele dag werken, ben benieuwd, want van deze ochtend ben ik ook best moe.
Maar goed, na morgen de hele dag te moeten werken, hoef ik daarna nog maar 2 middagen.
Ach dan dat is mn eerste week al weer weer voorbij van mn 7 weken werken voor mn verlof.
Grappig he, hoe ik het schrijf, in mn hoofd is deze week al voorbij.
Verder ben ik vanmiddag voor het geboortekaartje geweest, even wezen vragen voor een voorbeeld kaartje van wat ik wil.
Tussen 5a10 werkdagen krijg ik per mail het voorbeeld. Ben erg benieuwd.
Nou woensdag heb ik mn afspraak bij de fysio, of had ik dat al geschreven.
Ben benieuwd wat ie allemaal gaat doen, moet dan een sportbroek aan, handdoek mee, volgens mij moet ik gewoon sporten, hahaha, zie je me al gaan die dikkerd.
Gister met mn vriend mn hele auto gewassen en gestofzuigd, heerlijk weer een schone auto.
Carina, jij heb het ook lekker druk gehad van het weekend zeg, en lekker makelijk he, voor de mannen zo'n bob. Nou ik ben eigenlijk altijd de bob als ik met mn vriend weg gaat. Hij vind zn biertje dan wel lekker en ik lust toch geen wijn en dat is vaak het drankje wat ze hebben op een feestje ofzo.
Hoe gaat het verder met je baan, ben je nu aan het zoeken ofzo, of wacht je tot de baby geboren is.
sientje, hoe gaat het met je voorweeen. Zetten ze al door, komt de kleine al.
Ben erg benieuwd hoor.
De eerste bezige bij die geboren gaat worden, wat een eer eigenlijk he.
aapje, wat fijn dat je minder misselijk ben, ook van deze zin heb ik het iedee dat ik hem al eens opgeschreven heb, hahaha die zwangerschaps dementie, Daar kom je nog wel achter hoor.
Welk kamertje heb je gekocht bij babydump, dan kan ik eens op de site kijken.
Leuk om mee bezig te zijn he.
Filiz, ga je ons goed nieuws brengen deze week, ik hoooooop het zo.
Hoe voel je je .
Al enig iedee of het gelukt zou zijn.
Nou ga ef lekker uitrusten op de bank, strakkies weer koken enzo.
liefs hunny