Hayyyy bijltjes,
Hoe is het ermee, lekker weekend gehad? Ik wel hoor lekker rustig ihihihihi.
Ff wat familie bezoek en zaterdag had ik zelf bezoek.
Vandaag weer gewerkt na eenweekje vrij is wel lekker hoor, eigenlijk zou je een weekje werken een weekje vrij moeten krijgen ahhaaha
Hunny ik vond hetwel spannend hoor op het schoolplein, al die kinderen en allemaal zo zenuwachtig echt wel leuk hoor.
Nou hier nog geen verschijnselen, behalve dat wakker warm wakker woden, ogh ja moet ook 's nachts mijn bed uit om te plassen terwijl ik dat voorheen iet had, heel zelden misschien maar nu moet ik al paar dagen mijn bed uit dus ik weet het niet hoor.
Nog 4 dagen dan weten we meer dames
Hunny leuk joh dat je al kaartjes aan het kijken ben, heb je zelf een tekst die je wilt of neem je gewoon zo een standaard tekst????
Sientje, nu al voorweeen dat kan nie hoor,

Ooo hoop voor je dat ze niet zo vervelend worden meid, wens je heel veel sterkte
hebben jullie dat ook dat er veel minder opgeruimd en gepoetst wordt en vriendlief thuis is???
Ja carina, dit heb ik ook alsof het weer een rommel word als je je omdraaid, of ze klagen dat de stofzuiger te lang aan staat en dat ze niet mogen lopen op natte vloeren jah vind je he gek hey hehheeh
mannennnnn
Aapje, liefvan jeouders joh dat ze een wagen gekocht hebben, het is toch anders hoor een kleinkind

Nou dames, ik ga maar ff de was ophangen en dan ga ik slapen.