bezige bijtjes 2

hoi meiden
Jaa het filmpje was goed, moest wel wat langer blijven liggen omdat ze het hartje liever wat meer met pieken en dalen willen zien en niet een lijn die vrijwel gelijk is. Maar na een uur mocht ik eraf, ze was ook wel heel ondeugend want ze was elke keer kwijt onder dat hart ding zeg maar.
Dus ze was levendig genoeg.
Had wel aangeven dat ik van de week weer zo'n tijd niks gevoeld had en omdat ze vinden dat ik er nog heeeel onzeker over ben, en toch weer aangeef dat het een tijdje stil is geweest in mn buik willen ze me maandag weer ef zien
Weer een hartfilmpje en daarna mag ik ook echt bij de gyn op gesprek komen, dat vind ik ook wel fijn want dan kunnen ze je ook eens wat vertellen over wat ze denken en/of zien, en vooral ook mij gerust stellen.

Gisteravond, vannacht en vandaag doet de baby zoooo haar best, ben zo trots en zoooo gelukkig dat ze heel de dag zo lekker bezig is. Daar krijg je wel weer een prettig gevoel bij, en ook wel lekker dat ik maandag in het ziekenhuis eens kan zeggen   dat de baby zo lekker bewegelijk is.

Woensdag voor de echo, dat vind ik nog wel spannend hoor, ben zoo benieuwd wat ze nu precies gezien hebben.

aapje je heb groot gelijk hoor dat je ons een paar dagen in spanning houd, er was inderdaad nog zo'n type die dat deed, weet niet meer precies wie dat was.
Die positie mode kan inderdaad heeeel duur zijn, echt jammer is dat hoor,
Helemaal als je ietst zoekt en wil en het is zoo duur.
Maar daar integen is het ook wel weer leuk als je met al die babyspulletjes thuis komt he, Ik heb het meeste wel in huis nu, alleen nog de box en wipstoel.

carina, hoe gaat het met jou, Voel je je helemaal oke,
En krijg je al wat meer schopjes van binnen door, van de kleine.

Oja ik ben vanaaf ook alleen, mn vriend heeft een vrijgezellenfeestje, maar het is een feestje wat ws niet zo laat word, maar ik ben ook wel regelmatig een nachtje alleen,
Ik doe alleen altijd ef extra de deur op slot maar verder maak ik me er niet zo druk om.
3 jaar geleden was mijn vriend een gedeeldte van de zomer weg, alleen op zaterdag en zondag thuis en dat een week of 10  lang, ik was noooit bang maar wel heeeel eenzaam toen hoor.
Toen zijn er ook wel wat tranen gelaten.
Ik lig nu gewoon lekker vroeg op bed, en ga zo wie ben ik kijken op sbs 6.
Dus meiden, niet bang zijn he, als je alleen ben,.

groetjes hunny

Hoi hoi,

Carina, hoe is het met de misselijkheid? Heb je het idee dat het al wat minder wordt? En wil je weten wat het word op de 20 weken echo?

Hunny, Jeetje meid! Wat een verhaal joh! Wat moet jij geschrokken zijn zeg! Hoe gaat het nu met je? Wel stressvol denk ik, zodra je geen leven voelt gaan meteen je alarmbellen rinkelen! Maar wel goed dat je de ziektewet bent ingegaan. Je moet nu goed om jezelf denken. Het gaat vanaf nu alleen maar zwaarder worden. En toch wel lekker dat je maandag en woensdag weeer heen kan. En wat de kraamintake betreft, dat stelt niet zo heel veel voor nee. Er wordt gekeken of alles een beetje op orde is, hoe de situatie thuis is, wordt er gerookt, huisdieren enzo. Of je nog speciale wensen hebt, enz. enz. Wel goed hoor dat ze zo ´n gesprek komen doen. Zo kun je eventueel ook nog wat vraagjes stellen. Zo stelde ik bijvoorbeeld de vraag of het echt noodzakelijk was om een kruik aan te schaffen omdat het kindje midden in de zomer kwam. Maar dat was dus wel nodig. En zo hebben we hem dan ook moeten gebruiken de eerste dagen... Oja, over die wipstoel, misschien is dat een leuk kraamkado voor een stel vrienden ofzo! Wij hadden dat met Mees. Er waren 3 stelletjes die samen een kado wilden geven, dus hadden we "afgesproken"   dat hun de wipper gaven. Super handig en het scheelt je zelf weer wat kopen!

En aapje, schiet inderdaad al op zo met de babyuitzet! Als je goed zwangerschapskleding koopt, dan kan je het nog heeeel lang aan nadat je bevallen bent. Ik bedoel dan alleen broeken, rokken, majo ´s (hoe schrijf je dat?!) en panty ´s. Die hoge-buik broeken enzo dan niet,maar die lage wel. Die vallen plat op je buik, als je buikkie "weg"   is. En het zit zo lekker! Want je bent niet zo 1 2 3 weer op je oude gewicht. Wel leuk dat je gaat vragen wat het word! Ik ben benieuwd!

Hier gaat alles verder z ´n gangetje. Ik merk nu wel dat ik meer behoefte ga krijgen aan alles weer een beetje op orde. Ik heb vorige week (dat Jip 2 weken was) de cadeautjes een plaatsje gegeven. Met Mees deed ik dat ook na een week of 2 en na 4 weken haalde ik de kaartjes en slingers weg. Nu is Jip morgen 3 weken, maar ik denk dat ik morgen al de kaartjes ga weghalen. Maandag moet m ´n vriend weer beginnen met werken, dus dan begint voor ons het " normale"   leven weer. Dan wil ik er weer helemaal voor gaan, ik bedoel kijken hoe ik dat allemaal ga organiseren met Mees wegbrengen. Ook ga ik weer denken om m ´n gewicht.

Kennen jullie dat? Maandag ga ik weer lekker om m ´n eten denken. Dus nu dit weekend ben ik toch aan het kanen! Ik heb vandaag al 3 glacekoeken op... En m&m ´s. Ik let er nu niet echt op. Dus maandag gaan we weer normaal eten! Oefeningen doen, tja, dat kan nog even niet. Moet maandag weer naar de fysio. Ben benieuwd wat voor oefeningen voor aansterken ze me mee gaat geven waar ik mee aan de slag kan.

Welstrusten voor strakkies!

Liefs van mij

hoi bijtjes!

ik ben net terug van een weekend feest... druk maar wel erg gezellig!
een vriend van ons vierde zijn 30ste verjaardag en mijn nichtje is woensdag jarig, maar daar vierden ze vandaag haar 4de verjaardagsfeest!
een  weekend van gebakjes en hapjes.. mmmm
(als ik dit weekend niks aangekomen ben, dan weet ik het ook niet mee rhoor! hahaha)

mijn misselijkheid is wel weg hoor, alleen als ik een dag erg druk ben geweest, dan wil ik de dag erna daar wel last van hebben. dan heb   ik een weeig gevoel en als ik pech heb, dan geef ik nog over.

@ aapje.. wat leuk dat jullie het willen weten...
wij zijn er nog steeds niet helemaal over uit. Mark wil het over het algemeen nu wel weten, maar wil dus neit dat de rest van de wereld het dan al weet. maar ik weet hoe goed hij een geheimpje kan bewaren als ie een drankje op heeft! (niet dus)
ennuh.. was degene die ons in spanning heeft gehouden een paar dagen lang nou ook niet degene die een beetje aan het valsspelen was met het zwanger raken op zich??? hmmm

wat die kleding betreft.. de h&m is niet echt duur, en heeft ook een mamacollectie! misschien een idee om daar te kijken? ik heb er ook al een broek gehaald.
ik heb wel een spijkerrokje op de kop kunnen tikken, maar dat was in de uitverkoop een aantal weken geleden. eigenlijk een zomerrok, maar van redelijk dik spijkerstof, dus makkelijk in de winter te dragen.

@ sientje.. het "normale"leven.
zie je het al zitten.. zelf de kids wegbrengen enzo?
ik kan me nu al bijvoorbeeld niet voorstellen hoe ik ooit die 2 honden uit moet laten met de kidnerwagen erbij! hahaha
gelukkig heb ik nog een paar maanden om ze in het gareel te krijgen!
(en dat heb ik het vooral over de pup!)

@ hunny..
fijn dat alles goed was, maar ook wel lekker dat ze nog een keer extra controleren!
de echo woensdag zal zeker wel even spannend zijn. misschien valt het allemaal wel mee!

ik ga de wekendtas leeg halen ( we hebben in brabant gelogeerd vanwege het feestje zaterdagfavond) en dan lekker even niks!
ik denk met boekje op bed ofzo!

groetjes

Hoi hoi,

Carina, erg herkenbaar joh! Als ik dinsdagochtend eerst Mees had weggebracht naar het kdv of vrijdags naaar m ´n ouders, dan stond ik natuurlijk vroeger op en had het behoorlijk druk. Daarna moest ik nog werken. En op die dagen had ik heel vaak dat ik kotsmisselijk was! Dat ik echt tot half 11 stil en rustig op een stoel moest zitten. Later in de ochtend trok het weg. Dit heb ik echt tot het eind aan toe gehad. Dus gewoon rustig aan doen!

Nou, vandaag gaat het dan gebeuren, ik ga er alleen op uit om Mees weg te bregen. Jip heeft nu net de fles gehad. Heb m niet helemaal laten opdrinken, zodat ie rond kwart over 8 weer een beetje op kan. Dan breng ik om 9 uur Mees weg. En om half 10 heb ik een afspraak bij de fysio. Dan hoop ik Jip om kwrt voor 11 weer te gevne, want halfl 12 moet ik Mees weer ophalen. (rond kwart over 11   beginnen met aankleden en inladen zeg maar :)   Tja, ik zit een beetje rottig met m ´n tijden. Maar als Jip straks om de 4 uur komt, dan heb ik er geen last meer mee.

Ik ben onwijs beniieuwd hoe het allemaal zal verlopen deze ochtend. Heb zomaar het idee dat als Mees straks rond halfa 1 op bed ligt, Jip ook, dat ik ook even heerlijk ga uitrusten...

liefs van mij

hoi meiden!

het is rustig hier!

@ sientje.. hoe is het gegaan? het wegbrengen enzo?
kun je je ritme een beetje vinden?
ik moet ook echt op tijd rustig aan doen hoor. erg jammer, want ben iemand die graag vol overgave aan iets begint. en als ik het dan niet af kan maken.. grrrr.

maandag teveel gedaan, dus dinsdag de hele dag koppijn! pfff
vandag gaat het gelukkig weer wel goed!
het enige lastige waar ik nu mee zit is mijn ontlasting. dat werkt allemaal voor geen meter. ik ben toch al niet iemand die iedere dag moest, maar nu   duurt het bijna een week (6 dagen om precies te zijn!) voordat ik weer moet.
ik ben nu maar aan de brinta begonnen. vreselijk smakeloos, maar vol vezels.. hopen dat het helpt!

@ hunny.. hoe issie nu? vandaag toch die echo?
spannend meid!

@ aapje.. jij hebt al veel geshopt zo te lezen...
houd je een lijstje aan wat je allemaal aanschaft, of doe je maar wat. ik weet nog niet zo goed wat ik van die lijstjes van prenatel enzo vind...

sientje? wat heb je nou echt nodig van die lijsten? en wat is onzin? of waar moet je juist meer van hebben?
jij als ervaringsdeskundige kunt  me daar vast mee helpen!

ik ben gisteren gebeld door de zwangerschapsyoga. ik ga begin decemer beginnen, tot eind januari. dan mag ik ook nog gratis 12 keer zwangerschapszwemmen, dus krijg het nog druk!
ik ga eens rondvragen wat andere zwangeren om me heen gaan doen...
want wil nu eigenlijk niet naar de gewone zwangerschapsgym gaan.. dat likjt me nogal veel!

ik ga even wat huisvrouwtaakjes verrichten!
beybye

hello allemaal,

Hoe is het met iedereen?
Voor mij is het gewone werkende leven weer begonnen, toch wel weer lekker om aan het werk te gaan.
En wat betreft die uitzetlijstjes carina, volgens mij heb je de helft niet nodig. Er staan voor mijn gevoel ook absurde aantallen bij. Ik kan me niet voorstellen dat je overal zo veel van nodig hebt.
Ik doe wat ik denk dat genoeg is en anders kan ik altijd nog bijkopen. Maar ben wel benieuwd wat onze ervaringsdeskundige hierover te zeggen heeft.
En jij hunny? heb jij je precies aan de welbekende uitzetlijstjes gehouden?
Ik heb zoiets als ik voor de eerste 2 weken maar genoeg heb. Ik hoop daarna wel weer even de deur uit te kunnen om eventueel wat dingen bij te kopen.
Ik moet aanstaande maandag naar de verloskundige, gek maar ik ben toch iedere keer een beetje zenuwachtig.
Wel denk ik ons kindje steeds vaker te voelen. Maar toch weer even de geruststelling van een kloppend hartje horen lijkt me wel weer fijn. En dan de week erop de echo!
Ik ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is!!
Wil jij het nou weten carina?

Groetjes Aapje

hoi
Hoe gaat het met de zwangere damens.
Met deze gaat het vandaag rot.
Gister weer naar het ziekenhuis geweest en daar zagen ze nog steeds de cyste en het was zelfs gegroeid.
Maar ook deze dokter wilde toch dat er nog even een andere dokter naar zou kijken dus morgen moet ik naar het erasmus ziekenhuis in rotterdam
Dan ga ik niet weg voor dat ik alles weet wat ik wil weten.
Dus morgen hoop ik wat duidelijker te kunnen zijn.
Voorlopig stond ik vanmorgen op met een heel onrustig gevoel van het gewoon niet weten wat ze nu zien en gaan doen,
Morgen gaan ze dan geloof ook kijken of ik wel natuurlijk kan bevallen, omdat het buikje van de baby behoorlijk is opgezet door die cyste.
Had ef op google gekeken, dan daar vond ik een verhaal, hetzelfde als ik, daar hebben ze de cyste leeg gezogen terwijl de baby gewoon nog in de buik zat.
Een soort punctie, net als vruchtwaterpunctie, gewoon door je buik heen.
Nou laten we op zoiets hopen want ik wil toch dat de baby nog wel even door kan groeien in mn buik en die cyste was toch al bijna 7 cm.
Wat een gedoe he.

Om gek van te worden.

Verder hoe het met mij uitzet gaat/ging, het meeste heb ik wel geloof, maar heb niet alles gekocht wat erop stond hoor.
Weet zo snel niet wat, ja bv navelbandjes, die gebruiken ze hier niet.

Nou ik hoop morgen op een beter en vrolijker verhaal en een vrolijkere ikke, want het zit vandaag niet mee.
groetjes hunny

Terug
Bovenaan