Hoi hoi,
Zo, heb weer een hele update straks.
Eerst even de anderen.
Aapje, toch wel lekker dat je weer zin hebt om te beginnen toch?
Enne... dat van alleen thuis ´s nachts, ik snap helemaal wat je bedoeld!!! M ´n vriend heeft 1x in de zoveel tijd nachtdienst. Een hele week (althans, 5 dagen dan... nachten is eigenlijk een beter woord, hahahaha). Ben ook super bang alleen ´s nachts. Maar weet je wat het rare is, nu ik kinderen heb, is het minder. Je hebt een soort waak gevoel zeg maar. Daardoor ben je minder bang. Maar het is niet helemaal weg hoor! Een tip van flip (niet verder vertellen hoor...) ik heb een stok achter de deur, nee niet spreekwoordelijk, maar letterlijk! Er is een deur voordat je naar boven kan zeg maar. En achter die deur (waar je dus niet bijkomt als je "binnensluipt" staat een stok onder het hadvat. Die stok is bij het handvat ingevreesd, dus in dat ingevreesde stuk laat je het handvat vallen. Dus van de buitenkant krijgen ze het handvat niet eens naar beneden! Zie dan die deur maar eens open proberen te krijgen!
Carina, fijn he, als de uitslag van het bloedonderzoek goed is! Geen enge ziektes of wat dan ook! En heerlijk he als je het hartje weer hoort! Straks ga je heen met het idee dat je zeker weet dat het goed is, als die kleine straks lekker elke dag, de hele dag iin je buik aan het bewegen is! Zo ´n lekker gevoel is dat, dat je elke dag weer weet dat het goed zit!
Na er vrijdag even uit te zijn geweest, kreeg ik toch van m ´n vriendin en vriend commentaar op hoe ik liep. Dacht zelf dat het wel goed ging, maar blijkbaar dus niet. Dus ik een afspraak gemaakt met de fysio. Blijjkt dat de banden slap zijn en aan moeten sterken. Het schijnt dat lenige mensen zeg maar daar sneller last van hebben. Die moeten eigenlijk altijd hun spieren goed trainen om kracht te blijven behouden. Verderr zei ik dat het met m ´n rug nu goed gaat. Ik had er geen last van met lopen of zitten. Toen moest ik op de bank ligggen voor oefeningen, op m ´n rug. Ja, dat gaat niet zei ik al, ik kan al jaren niet op m ´n rug liggen. Ja het gaat wel, maar met moeite. Lijk dan net echt invalide zeg maar. Dus toen moest ik dingen doen, ging dus heel moeizaam, last van m ´n rug. Dus toen zei ze al lacherig zoeits van jaja, en ik zei dat er niets aan de hand was met m ´n rug... Maarja, ik was t gewend, weet ik veel dat het toch niet helemaal normaal is... Het komkt een beetje overeen met hernia klachten zei ze, niet dat ik het had of kreeg hoor.
Dus al met al ga ik nu begeleiding krijgen voor het aansterken van m ´n banden, spieren, en we gaan aan de slag met m ´n rug. Ben zoooo blij dat ik toch heen ben gegaan. Oja, mag eigenlijk niet zitten, moet zoveel mogelijk liggen, rusten en lopen.
Dus ik ben onwijs benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat! Ze wil me deze week vaak zien, dus morgenochtend ben ik weer van de partij.
Oja, update van onze kids. Met Jip gaat alles lekker! Nog niet echt een ritme, de ene keer komt ie om de 3 uur, andere keer na 2,5 uur of 4 uur. Soms 1x op een nacht, soms 2, hangt af van wanneer ie z ´n laatste fles krijgt. Maar als ie tussen 4 en 5 komt is wel lastig. Al met al slaap ik pas weer een uurtje later, en rond kwart over 6 kondigt Mees zich weer aan. Er moet nog in alles een ritme komen, maar dat duurt nog wel eventjes.
Mees reageert veel beter op z ´n kleine broertje, gaat nu af en toe bij m kijken en hij krijgt een kussie. Ben super trots op ze!
Volgende week gaat m ´n vriend weer aan het werk. Dus dan sta ik er weer alleen voor. Moet even goed kijken hoe ik alles ga organiseren kwa Mees wegbrengen naar peuterspeelzaal en kinderdagverblijf. Ik heb al bedacht dat als ik m wegbreng, ik Jip in zo ´n draagzak ga doen, we hebben er nl 1, zo ´n baby bjorn ding. Want een maxicosi tillen gaat nog niet, of een kinderwagen de auto in en uit sjouwen. En fietsen mogen we nog niet, en lopen gaat ook nog niet. Dus tja, dat leek mij wel een goeie oplossing. Donderdag meteen maar even oefenen!
Zo, weer een heel verhaal, heb nog wel veel meer te vertellen, maar voorlopig voor vandaag is dit wel genoeg! Hahahahah,
Groetjes van mij