bezige bijtjes 2

@ hunny...
ik had je berichtje ook al op het zwanger zijn forum gelezen...
een cyste van 7 cm op zo'n klein babytje lijkt me niet niks..
ik snap dat je er nu even niet vrolijk van word!
het idee van leegzuigen lijkt me best eng, maar zolang het kleintje maar lekker kan blijven zitten en doorgroeien! dat is toch het belangrijkste!

even een tip voor morgen...
schrijf alle vragen die in de loop van de dag nog in je opkomen op! want mijn ervaring is dat als ik eenmaal in dat kamertje zit.. ik al mijn vragen ineens vergeten ben.

sterkte morgen!!!!

@ aapje..
jullie willen dus wel weten wat het wordt...
wij zijn er nog steeds niet over uit! we worden ook een beetje gek van onszelf wat dat betreft. jullie gaan het toch ook aan iedereen laten weten? dat wil mark namelijk liever weer niet.
ik vind het weinig meerwaarde hebben om het dan als enige wel te weten. met wie moet ik het dan delen? als ik dan met iemand naar de stad ga, mag ik nog niet echt iets voor een jongetje of meisje meenemen.

het komt er nu dus op neer dat als wij het weten, we verder niks met die info kunnen doen. ok.. je hoeft maar 1 naam te bedenken, en het kaartje kun je wat aanpassen op het geslacht. maar het kamertje en de spulletjes moeten nog wel neutraal zijn.

mijn mening is dus: als wij het weten, dan de rest van de wereld ook. en anders weten wij het gewoon ook nog even niet.

oja.. we zijn er trouwens bijna uit wat we met het kamertje gaan doen.
heb een hele leuke behangrand gevonden van pluk van de petteflet. ik weet niet of jullie het boek kennen, maar daar in die flat wonen de stampertjes. en die slapen in een hangmatje. de behangrand staat vol met de hangmatjes met stampertjes erin te slapen.
ik zal een kijken of ik ergens op het net een plaatje kan vinden!

groetjes!

Jeetje hunny, wat vervelend allemaal! Gatsie! Ik ga onwijs voor jullie duimen dat er positief bericht komt morgen en ik denk aan jullie!!!!
Liefs Sientje

p.s. morgen schrijf ik weer verder, ga nu naar bed, ben bekkie af.

koopavond in middelburg...
en wij komen thuis met... EEN DOPPLER!

wij natuurlijk gelijk proberen het hartje te vinden. en na wat geklungel (we zochten iets te hoog) hebben we het paardengetrappel gevonden hoor!
het geluid is wa tminder hard dan bij de verloskundige, maar echt niet minder bijzonder!

ik ga met een big smile in slaap vallen vannacht!

heej meiden
Zo weer even een berichtje van mij.
Hier gaat het naar de omstandigheden goed, echt iedereen leeft zo mee en iedereen is zo lief.
Mailtjes, telefoontjes, nouja gewoon lief.
Jullie ook.
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo, ben zelf erg positief.
De baby is zo heerlijk aan het bewegen al het hele weekend, soms doet het zelfs een beetje vervelend pijn, maar dan zeg ik tegen haar, doe mama maar lekker pijn hoor, ik geniet er van. Je mag dit de hele dag doen.
Natuurlijk vind ik het nog wel heel spannend morgen, zou de cyste gegroeid zijn, of juist niet. En hoe is de baby er aan toe, met orgaantjes enzo, datze niet in de verdrukking komen.
Dus ik ga morgen voor positief nieuws, en jullie horen het morgen.
Doe maar duimen.

Carina, jeetje wat een leuke filmpjes heb je opgezocht, ik moest echt lache. Ik keek vroeger altijd marja de bij, maar had wist het liedje echt niet meer, tot dat ik het gister hoorde.
Hoe gaat het verder met de zwangerschap, ben je ook al druk in de baby kamer bezig.
Jij en aapje hebben volgende week toch de 20 weken echo.
Ben erg benieuwd wat jullie krijgen hoor.

Sientjes, hoe verloopt het zo, met 2 kids, overal optijd komen enzo.
Ben je er al aan gewend, en kom je ook overal optijd.
Gaat het met jip snachts ook goed, gaat ie al een beetje doorslapen, of toch gewoon om de 3 uur drinken.

Aapje hoe is het met jou babykamer, en uitzet.
Wanneer komen je meubeltjes eigenlijk, en wat voor kleur doe je in de kamer bij je meubels. Of ga je het aanpassen aan het geslacht van de baby.
Ben zooo benieuwd,  

Syl, jij bent ook weer terug van vakantie he, rust maar goed uit hoor, denk maar goed aan jezelf
Nu ben je nog lekker een week vrij, en als je nu weer gaat werken, kan je je klanten dan ook een beetje aanpassen dat je misschien smiddags ef een uurtje gaat liggen ofzo.
Nou doe maar rustig.

Ik ga nu ef naar de vk, daar heb ik woensdag een afspraak staan, die moet ik ef afzeggen, als de dokters in het ziekenhuis dat nog neit gedaan hebben.
Dat wil ik ef persoonlijk doen want ik ben ineens zo gek weg bij de vk.
Dus daar ga ik ef heen
tot snel, met positief nieuws hoop ik
doeiiii

Haaaaaaaaaa Meiden,

Daar ben ik weer......heb de puf gevonden om te schrijven.
Kan niet alles terug lezen......wat hebben jullie gezellig veel geschreven maar toch ben ik wel weer een beetje bij en heb ik sommige van jullie al ff een mailtje gestuurd.
Hier gaat alles prima ! Afgelopen vrijdag de eerste echo gehad: alles was goed en het hartje klopte. Ik mag 7 okt door naar de verloskunige en het ziekenhuisdossier is gesloten: heerlijk ! 8 mei ben ik uitgerekend; een mooi voorjaarskindje dus.
Nu we hebben gezien dat er iets zit en dat het hartje klopt valt er een last van onze schouders en kunnen we echt gaan genieten. Inmiddels weet onze familie het al en de eerste kado-tjes zijn al binnen. Met de rest wachten we tot we een week of 10-11 zijn en dan maken we ook een eigen website.
Betreft mijn kwaaltjes ben ik gelukkig een stuk minder misselijk: jee zeg twee weken lang was ik hondsberoerd; bleeee.
Nu alleen 's morgens. Verder heb ik het koud koud en nog eens koud, begint mijn buik nu al te groeien  (!) (help !) heb ik veel last van winderigheid ( oeps) meer witvloed en opboeren. Maar ja, dat hoort erbij en je hoort me niet klagen....ben blij dat ik dit mag meemaken !!!! O ja en ben moe-er dan normaal. Dus lekker rustig aan hiero en ik wordt heel erg goed verwend door mijn lieve man die werkelijk alles in huis doet en heel erg bezorgd is om mij en me uitstekend verwend en verzorgd.
Deze week hebben we nog lekker vrij en gaan we shoppen voor winterkleding....ga maar al eens kijken naar positiekleding want volgens mij duurt dat niet meer lang.
En uiteraard gaan we ook nog eens verder op pad naar babystuf....hebben vorige week al eens rondgeneusd.
Van mijn borsten merk ik 0,0; niet groter, niet donkerder en geen pijn, dus nog fijn mijn eigen bh's; hihi.
Dus al met al....het gaat super !

En nu ga ik lekker wat eten, want mijn mannetje heeft heerlijk gekookt !

Tot gauw, een hele happy Sylvia

Terug
Bovenaan