bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Aapje, lekker hoor dat wegspringen! Hahahaha. Maar je weet in elk geval dat het kindje het goed doet! Het is opzich al knap dat een kindje al zo in de baarmoeder van zich af kan bijten! Hahaha.

En Carina, alle verf eraf gekregen?
Hoever zijn jij en aapje nu? Toch alweer 4 maanden?

En hunny, hoe is het gegaan??????? Ik hoop goed!

Hier weinig nieuws. Druk, druk druk, maar wel leuk!
Maareh... nog weinig antwoord op m ´n vraag! ( ;-) )
Gaan er nog mensen naar de jongegezinnenbeurs toe? Of gaan er mensen rond maart naar de 9 maanden beurs?

Groetjes van mij

hoi sientje...

ik ben morgen 19 weken zwanger. aapje is volgens mij ongeveer een week verder dan ik ben.

ik ga naar de jongegezinnenbeurs... ik ga samen met mijn zus de zondag.
we maken er een dagje van met de trein. normaal is de trein niet echt een goedkope optie, maar het is herfsttour, dan mag je met zijn 2 voor 35 euro onbeperkt treinen in het weekend. ofzo...

de 9 maanden beurs verwacht ik niet, want eind februari meldt de kleine zich.. en als we pech hebben wordt dat zelfs maart....

heb helemaal niks meer geschuurd.
erg he

ben boodschappen gaan doen, heb met de buurvrouw van mijn moeder gebabbeld over wieg. (zij gaat hem bekleden!)
en zo was de dag eigenlijk al snel om.

ach ja.. morgen is er weer een dag.. dan komt de stucadoor voor de gang en dan ga ik gewoon emt het schuurmachine aan de slag.
(denk ik)

hoi meiden
Eerst even beantwoorden op sientje, ik ga niet naar de jongengezinnenbeurs.
Weet echt nog niet hoe het gaat lopen, vorig jaar ben ik ook niet geweest omdat ik toen bezig was met zwanger worden, en nu ga ik niet omdat ik bezig ben met zwanger blijven. Wie weet naar de 9 maandenbeurs volgende jaar, maar dat zien we dan nog wel.
Had wel een leuke dag geweest om elkaar een keer in het echt te zien he.
Toch lijkt me dat ook wel heel raar, nu zeg je alles tegen elkaar en schrijf je er op los en dan zou je elkaar ineens in het echt zien.
Nouja wie weet ook een keer, een babydag ofzo.

Nou even over vandaag in het ziekenhuis, de echo liet zien dat de cyste weer iets gegroeid is, en dus moet ik volgende week al terug komen in het erasmus ziekenhuis,
Daar weer een echo en dan is het maar even afwachten wat we gaan zien en welke beslissing ze gaan nemen
Dus misschien ben ik wel ineens heeeeeeel snel moeder, en ja dat is weer iets om je zenuwachtig over te maken want dan is de baby toch wel een week of 5/6 te vroeg.
Nou eerst maar even afwachten tot volgende week donderdag.

Nou carina, je deuren zijn in elk geval af, weer iets om af te strepen.
Die doptone lijkt me wel heel leuk en ook makelijk, want dan kan je altijd even zoeken naar het hartje en er naar luisteren en genieten.
Jij heb volgende week zeker de 20 weken echo, spannend hoor,
Ik was toen best zenuwachtig.

aapje, jij toch ook de 20 weken echo, op dezelfde dag toch ofzo.
Heerlijk zo'n ondeugend kindje dat lekker heel eigenwijs niet naar het hartje laat luisteren. Ik had dat in het begin ook, Dan dach ik, klein etterbakje, jij plaagt me.
Nouja ze luisterd nu nog steeds niet naar me,
Ik had nog zo gezegd dat die cyste niet groter moet worden.
Ik krijg nog heeeel wat te verduren met dit kleintje.

nou verder horen jullie me wel weer
liefs hunny

goeimorgen meiden!

jeetje hunny.. dat wrodt nog wat! de kleine meid wil nu al niet naar je luisteren.
maar balen zeg dat de cyste toch gegroeid is. bah!
dus de kans wordt nu alsmaar groter dat ze het eerder gaan halen?
mijn neefje is met 37 weken gehaald en die heeft daar niks aan overgehouden hoor!
en mijn nichtje die wordt in de herfstvakantie gehaald ook met 37 weken.
dit door een eerste kindje wat doodgeboren is (Hellp syndroom)

wij hadden gisterenavond visite en toen we later dan normaal op bed lagen, was mark natuurlijk alweer als een blok in slaap gevallen.hoe doet ie dat toch altijd??
maar goed.. toen begon onze gup als een razende tekeer te gaan in mijn buik. ik weet zeker dat mark het ook had kunnen voelen met zijn hand, maar hem daarvoor wakker maken vond ik iets te ver gaan.
wat een vreemd en bijzonder gevoel is dat toch he! die duwtjes van binnenuit.
het leek wel alsof hij/zij dacht.. en we gaan nog niet naar bed.. nog lange niet...nog lange niet...  

ik ga vanaf vorige week iedere vrijdag op de weegschaal... want dan ben ik weer een weekje verder.
vorige week 68.3 kg en vanmorgen 68.6 kg.
dus er begint wat te komen. dit is alleen op onze weegschaal, dus moet nog kijken wat het verschil is tussen de weegschaal bij de verloskundige en die van thuis...

volgende week rond deze tijd verwacht ik   weer thuis te zijn van onze 20 weken echo...
spanned! maar wel leuk!
aapje.. jij bent een paar dagen eerder aan de beurt toch? dinsdag toch?

Hey Meiden,

Heb net jullie berichtjes gelezen. Heb niet zo heel erg veel puf de laatste tijd om veel achter de pc te zitten en te typen en deze week hadden we nog vakans dus vaak weg: ff naar de stad in fases want winkelen zoals voorheen is er niet meer bij.
Hunnybun: Jee meid wat leven we hier met jullie mee !!! Kan me voorstellen dat iedere dag dat de kleine meid blijft zitten er weer een is, maar ja als het beter is dat ze eerder komt.......
Ik zelf ben een maand (!!) te laat geboren...ja ja dat kon vroeger ook en ik ben helemaal gezond: haha. Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je zorgen maakt.

Sientje: Leuk om te horen dat alles zo goed gaat met Jip en dat Mees zo lief is voor zijn kleine broertje. Lijkt me wel weer heerlijk op een gegeven moment het normale leven weer op te pakken.

Aapje: Bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het gaat worden ? Heb je al een voorgevoel ? Hebben jullie ook al namen ?

Carina: Jij ook al aan de 20 weken bijna....jee zeg de tijd vliegt ! Voor we het weten worden we oma: hahaha, lol.
Heb jij ook al een voorgevoel wat het gaat worden ?  En hebben jullie ook al namen ?

Wij kunnen niet wachten tot de volgende echo over 1,5 week en om het hartje voor het eerst te horen. Onze 20 weken is net voor kerst dus we hopen dat we met kerst weten wat het gaat worden. Ons gevoel zegt sterk een jongen.....maar een meisje is uiteraard ook meeeeeeer dan welkom !!!!! We hebben absoluut geen voorkeur. Als het maar gezond is. We hebben al twee namen die we erg leuk vinden.
Het lijkt me ook helemaal geweldig als ik onze kleine muis kan voelen.....lijkt me zo maf.

Hier gaat verder alles oke: ik ben erug moe en met vlagen misselijk. Ik geef er maar gewoon aan toe: doe alles rustig aan. Ben blij als ik de 12 weken erop heb zitten en het dan hopelijk beter gaat worden....minder moe en misselijk zoals de boeken beloven.
Woensdag is trouwens moeders voor moeders geweest en ik ben nu volop aan het inzamelen.
Ook wij gaan naar de jonge gezinnenbeurs: dan ben ik 3 maanden. We gaan ook met de trein: had ook de actie op internet gezien. De jonge gezinnenpas is besteld en onderweg: daarmee krijg je korting op de entreekaarten en bij oa LIEF en daar we willen we toch best wel veel van gaan aanschaffen zowel voor het kamertje als de babykleding. De 9 maandenbeurs lijkt me ook heel erg leuk. Waar is deze en wanneer ?

Mijn gewicht is overigens  tot nu toe met een halve kilo toegenomen maar mijn kleding zit al niet meer zo heel erg lekker en dat met pas 8 weken........
Heb als eens rondgesnuffeld voor kleding, maar ik vind het moeilijk om hippe dingen te vinden; had wel al een spijkerrokje en skinnyjeans gezien van noppies en een paar dingen van mamalicious maar das allemaal herfst....hoop dat de wintercollectie ook leuk is.
Maar ik heb nog helemaal niks gekocht van kleding: geen zin, geen puf. Mijn man heeft al een nieuwe garderobe. Heb me wel een leuk jurkje gekocht dat meegeeft waar een legging onder kan, voor de eerste paar maandjes.
De rest van kleding shop ik wel als ik me wat beter voel. Voorlopig heb ik nog wel een paar dingetjes die ik de komende tijd aankan: mn jurkjes.

Zo weer een heel verhaal.  Ga me maar eens aankleden....ja erg he zit nog in mijn pyjama: ben niet vooruit te branden.
Vanavond gaan we met de buurt weg; bowlen. Ik ga niet meedoen....dus maar een leugentje om bestwil dat ik het in mijn rug heb. Hoop dat het niet te laat gaat worden want tegen de klok van 21.00 uur kieper ik om !
Morgen uiteten met een groep.....pffff......ik moet vooraf wat eten want tot zolang kan ik niet wachten. Ook hier hoop ik weer dat het niet het laat wordt.
Ben blij als we het iedereen kunnen gaan vertellen. Maar daarmee wachten we tot een week of 10-11......nog 2-3 weken dus.

Nou de groetjes en weer tot gauw !

xxxx Sylvia

En the day has begun... (of hoe je het ook schrijft...)
Jip heeft z ´n fles binnen, Mees heeft zojuist een flesje pap op bed en ik zit nu met crackers, een plakje ontbijtkoek en een koppie koffie voor de comp. Is zo ´n beetje een standaard ritueel...
Straks ramen lappen maar eens, alles ziet dof. Er komen wat collega ´s. En dan wil je toch wel goed voor de dag komen. Althans, voor iedereen hoor, maar je collega ´s komen vaak maar in totaal 1x bij je thuis. ach, jullie snappen het wel.
Gister heerlijk lopen uitproberen met m ´n camera tussen popstars door.

Hunny, wat vervelend dat de cyste is gegroeid! En jeetje, misschien ben je over 2 weken wel bevallen joh! Ongelovelijk, kun je het je voorstellen? Maar ik hoop dat de kleine nog even lekker blijft zitten, en de cyste niet meer groeit!

Carina, ik ga op donderdags naar de jongegezinnenbeurs. Ga voor de olvarit potjes, de huggies, een pakketje met douchegel en natuurlijk de beursshopper! Voor Mees ga ik niet echt meer heen. Die heeft alles al, en zit niet meer aan de potjes.

Syl, heerlijk toch dat je je misselijk voelt? Tenminste, ik had zoiets van, okee, dan zit heet zeker nog goed! Ik werd ook misselijk en moe en honger van m ´n 2 miskramen. En opeens was dat helemaal weg en bleef dat weg. Dus nu met Jip had ik wel zoiets van, ja, ik ben nog op en top zwanger!!! Hoever ben je nu? En leuk dat je naar de jongegezinnenbeurs gaat! Is echt leuk hoor!

Nou, verder geen nieuws. Ga maar eens kijken of er forums zijn voor fotografie voor de digitale camera die ik heb. Heb wat vraagjes, dus even kijken of ik die op internet kan vinden!

Toedeloe!

"Hello, good morning how are you (tudu) how is the weather today?"

Oja, helemaal vergeten te vertellen-schrijven, ik ga weer in een bandje!!!!
Ook gaan m ´n lessen weer beginnen ergens in oktober!!!!
Heb er super veel zin in, echt iets voor mezelf, mijn ding. Heerlijk!

goeiemorgen!

@ sylvia... we twijfelen zoms nog wel of we het willen weten, omdat het wel handig is. maar de magie van het niet weten en het fantaseren over heeft toch ook wel wat.
is het een stoere voetballer die schopt of een danseres die een pirouette maakt?
we zijn er dus nog steeds niet helemaal uit.

we zijn wel al bezig emt de namen. de jongensnaam zijn we zo goed als zeker uit, de meisjesnaam is nog een twijfelgeval. mark vindt hem heel leuk, maar ik moet er nog aan wennen. dus ik oefen hem af en toe om te kijken wat ik er van vind.
en intussen denken we gewoon verder...

vorig jaar hadden we Lotte en Stijn, maar dat gaat het zeker weten niet worden.
dat was van toen. het voelt niet goed om weer die namen te gebruiken. gek he!

goed van je dat je emt moeders voor moeders meedoet! ik heb het vorig jaar wel gedaan, maar deze keer niet. ze komen het nier in de buurt niet ophalen en dan moet ik zelf iedere week met mijn bussen pies op pad. en dat terwijl alles al zo onzeker was. dat zag ik niet zitten.
ik heb mijn porite voor dit kindje dan vorig jaar al gegeven hoor!
voor welk kadootje heb je gekozen?

oja.. op welke dag ga jij naar de jongegezinnenbeurs? ik ga de zondag.
dat van je kleren die nu al niet meer lekker zitten, ken ik wel hoor. ben eigenlijk alleen nog mar afgevallen (woog voor de zwangerschap 70 kg en nu inmiddels 68.6) maar mijn buikje is toch zeer zeker aanwezig!
ik had mijn eerste positiekleding ook al vrij snel aan.

@ sientje...
dus je hebt je ochtendritueel weer gehad. ik ben er op dit moment mee bezig. glaasje melk, mail en forum. en dan over een half uurtje eten. want gelijk uit bed eten, nee dat lukt me niet.

dus je gaat in een bandje? ga je zingen? leuk!!!
Heerlijk om naast je gezin ook je eigen ding te hebben. ik wil ook zeker weer gaan sporten als de kleine er is. niet alleen voor de kilo's, maar ook voor iets naast de kleine. vooral omdat ik nu nog steeds geen werk heb. (en ook niet verwacht het te krijgen met die dikke buik)

ik heb gisteren nog het raamkozijn voor de babykamer geschuurd en 2x een laagje verf gegeven. ik ga zo even kijken of het goed gedekt heeft. dan hoef ik alleen de 2 klapraampjes nog te doen, en dan heb ik weer een karweitje af.
maar dat gat neit dit weekend gebeuren.
dit weekend zijn we in veldhoven. Cult en Tumult. allemaal bandjes en andere optredens een heel weekend lang.
ik zie wel hoelang ik het volhoudt! maar ik wil er zeker naar toe. ook moet de club van mark (psv) voetballen. dus daar gaat hij heen.
dan wil de familie ons ook nog wel even zien denk ik!
een vol weekendje dus....

tot zondagavond (als ik nog puf heb!)

oja.. en hier het resultaat van de deuren.... en een zwangere klusser! hahaha

Terug
Bovenaan