bezige bijtjes 2

He Carina, ik ben erg benieuwd naar de wieg! foto,foto!!

Onze babykamer is helemaal geschilderd, nu is het wachten op de meubeltjes.
Die komen de eerste week van december maar ik kan eigenlijk niet meer wachten.
Ik ben zo benieuwd hoe het er uit ziet als het straks klaar is, dan zal ik ook ff wat fotos plaatsen op de hyves.
Ons wiegje is wel klaar, is heel simpel, een wit schommelwiegje met wit hemeltje, wel erg schattig hoor!
De babykamer is verder wit, met 1 muur antraciet grijs met een fel blauw vlak er in geschilderd waar het bedje tegenaan komt te staan.
Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel.. nou ja, nog iets meer dan een maandje en dan zal ik de foto ´s laten zien.
Hunny, hoe is het met jullie, wat een verhaal he, gelukkig hebben ze de eierstokjes kunnen sparen bij de operatie. Nu hopen dat jullie meisje snel mee naar huis mag. 2x per dag op en neer naar het ziekenhuis is ook niet niks als je zelf net een keizersnede hebt gehad.
Leuk geboortekaartje trouwens, echt heel schattig!!

Wat een lekker koud weer trouwens he, ik ga zo lekker met de hond ff naar het bos, heerlijk met dit weer.
Gisteren was ik vrij en heb ik helemaal niks gedaan en gisterenavond kon ik niet slapen omdat het zo druk was in m ´n buik haha.
Mijn man heeft het wel een half uur achter elkaar kunnen voelen en was er helemaal gelukkig van. Daarna viel hij in slaap en lag ik wakker omdat dat voetballertje in m ´n buik maar niet wilde slapen. Heerlijk gevoel hoor, dat wel!!

Meiden een hele fijne dag allemaal!

Oh ja Sientje, ik vind je haar ontzettend leuk zitten, het is echt heel leuk geknipt. Inderdaad een hip kapsel voor de mama van 2 boys!

Liefs Aapje

hoi hoi allemaal
Even een kort berichtje, want ik ga zo ef een boterhammetje eten en dan weer kolven.
Ja ja de plicht roept.
Vannacht ook al een keer gekolfd omdat mn borstvoeding iets terug loopt.
Het is moeilijker kolven als je thuis bent en je dochter niet.

Dan even heel goed nieuws.
Myron slaapt al 2 nachten zonder zuurstof, ze zakt dan wel iest in als ze dr diepe slaap heeft maar dat hebben zoveel kindjes en omdat zij aan de monitor ligt weten we het anders zouden we het niet eens weten.
Dan nog meer goed nieuws, als ze dus zo door gaat mag ze maandag naar huis,
Lekker in dr eigen wiegje.
Hoop dat dan mn borstvoeding ook weer wat toe neemt.

Carina je wieg is echt super mooi, daar wil wel elke baby in liggen.
Je mag trots zijn op jezelf.
Ik ga snel weer meer typen als ik wat meer tijd heb.
liefs hunny

Maak van inbreken mijn beroep......

@Carina: supermooi wiegetje!!! Wat knap dat je dat zelf gedaan hebt!!!
Wat een heerlijk "huisje" krijgt jullie kindje zo!

Dikke kus Rimke

Hoi hoi,

Effies niet geschreven, druk, druk, druk.
Ben niet naar de jongegezinnenbeurs geweest. Heb op de ochtend zelf de meiden afgebeld. Zag het toch niet zitten, ik denk niet dat ik het had volgenhouden. Ken net effies in de stad lopen...

Wat ook heeft meegespeeld dat ik niet geweest ben, is omdat ik ´s avonds voor het eerst moest repeteren met de band! Echt super om weer eens wat te doen!
Ook ben ik vrijdags op aquarobics gegaan. Heb me opgegeven na een proefles.
Vandaag ook druk druk, we gaan een weekje weg maandag. Dus nog de laatste dingetjes halen. M ´n vriend is er vandaag de hele dag niet. En aan het eind van de middag moeten we ergens heen. dus nu bezig met wassen en dingen klaarleggen.
Morgen dan alles strijken, wassen inpakken, en maandag wegwezen

Dus drruk druk druk. Maar strakkies heeeerlijk even een weekje helemaal niets!!!

Carina, echt een mooie wieg! Je kunt zeker niet wachten totdat het kindje erin komt te liggen? Hoe was het op de jongegezinnnenbeurs?

Hunny, wat een heerlijk berichtje heb je achter gelaten zeg! Wat een positief nieuws allemaal! Hoe gaat het met je herstel van je keizersnee?

Rimke, hahahaha, wel gezellig hoor, dat inbreken! Mag je wel vaker doen!
Hoe is het met Maudy?

Liefs van mij

hoi meiden!

was al bijna bang dat ik in mijn eentje verder moest typen.. hahaha

@ hunny.. goed nieuws zeg! vooral dat zelf ademen is natuurlijk een supergoed teken!
nog even en Myron is lekker thuis waar ze hoort!
wat meot dat een goed gevoel zijn!
hoe gaat het verder met jou? geneest de wond goed? konden ze het trouwens bij een normale snee houden? of moesten ze je toch verder open maken?

@ sientje..
Balen dat de beurs voor jou niet door is gegaan, maar zo te lezen had je genoeg andere leuke dingen te doen! hoe is het repeteren gegaan? viel het mee?

@ de inbreekster rimke...
leuk dat je weer ff komt gluren.. ik ben ook erg blij met het resultaat van de wieg! nu het kamertje nog!

vandaag had ik een mindere dag. voelde me sinds gisteravond al niet zo lekker, dus zo min mogelijk gedaan. en dat terwijl ik graag het ledikantje af had geschildert.

volgens mij ben ik gisteren toch meer geschrokken van de weegschaal dan ik in eerste instantie toe wilde geven. 4 ons afvallen... ik baal er eigenlijk best van. iedereen komt kilo's aan en zegt dat ik blij moet zijn dat het niet zo hard gaat. maar afvallen? dat wil ik eigenlijk over een half jaar ofzo pas!
ik ga het toch maar eens navragen bij de verloskundige komende dinsdag.
gelukkig voel ik de kleine meerdere keren per dag bewegen en is ook mijn buikje nog wel goed aanwezig, dus  onze gup  zal het vast wel goed doen!

morgen ga ik met mijn zus naar de beurs. ben benieuwd waar ik mee thuis kom!
groetjes weer!

whaaaaaaa it's alive!

ik ging lekker even op de bank liggen en de kleine meldde zich vrijwel meteen.
maar nu in zo'n volle vaart, dat mijn buik ervan bewoog!

zo grappig!

Terug
Bovenaan