Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

He Sil: we hebben niet alleen dezelfde partner we hebben ook dezelde tv zender opstaan. Heb ook ernorm gelachen om Snieklaas. Jammer dat ze het niet helemaal lieten zien.

Ikke: Helaas nog geen positieve test gehad. Maar heb met die plotselinge onregelmatige cyclus nog 7 dagen testen en klussen te gaan! Hoe gaan ze bij jou?

Dames willen jullie een lijst voor december of is bij de meeste van jullie de NOD in januari?? Weetje wat ik maak een stukje december en januari.

xxx

hoi meiden!

ik ben dus Carina en ben 29 jaar.
ik woon nu 3 jaar samen en we hebben een hondje. We wonen nu nog in het mooie  brabant, maar verhuizen heel binnekort (over  2,5 weken) richting zeeland.
daar gaan we een heel oud huis opknappen. in de tijd van de vervouwing logeren we bij mijn zus, dus ik hoop dat ik al deze berichtje bij kan houden... jullie gaan in iedergeval al har dvan start!

vorig jaar rond deze tijd hebben mijn vriend en ik de pil de deur uitgezet.
in juni hadden we goed nieuws.. een positieve test... met de 2de echo (14 weken) bleek ons kindje niet meer te leven. vreselijk... 11 augustus was mijn miskraam een feit.

nu is het alweer de derde ronde na die miskraam en ik merk dat het me nu veel zwaarder valt dan voor mijn zwangerschap.
mijn nod is 14 december... hierbij ga ik uit van een cyclus van 30 dagen.

groetjes Carina

December:

9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:
31:

Januari:

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:

he allemaal,
wat een gezoem hier zeg..
sinterklaas hebben we net achter de rug, we zijn al wat vroeger naar huis gegaan, want mijn zoontje had et wel gehad, was dolblij met z'n kadootjes. Brìjan is twee, hopelijk voor z'n derde een broertje of zusje...

Gr. puk

Silvia, Geeft niets hoor dat je niet weet wat Clomid is, dat wist ik eerst ook niet hoor!!! Clomid zorgt ervoor als ik het goed heb begrepen dat mijn eitjes harder rijpen. Die pillen slik ik van dag 3 tot dag 7 van mijn ongi en dan op dag 10 moet ik naar het ziekenhuis voor een echo en dan gaan ze kijken of ze al op springen staan en dan moet ik dus aan de klus als hun het zeggen. Staan ze op dag 10 nou niet op springen dan meot ik steeds om de 2 dagen terug komen net zolang tot ze op springen staan. Ja het is idd een hele tijd ja, maar goed het hoeft natuurlijk niet zolang te duren. Hoop ook echt dta jullie niet zolang hoeven te wachten!!
Dat heb ik ook 1 cyclus gedaan mijn temp bijgehouden. De gyn kon er niks mee er was geen touw aan vast te knoppen. Het schommelde heel erg bij mij en ik deed het echt elke dag rond dezelfde tijd. Ben er dus na 1 maand mee gestopt. Voor mij had het geen zin. Het kan nooit kwaad om ff naar de HA te gaan voor tips!!!

xxx

Het Bijtjes Overzicht:

1. Patricia:                   26 jaar.    Ronde 12.     Tweede kindje.     NOD: 19 december
2. Claudine:                ... jaar.     Ronde 6.      Eerste kindje.       NOD: 19 december
3. Puk:                               ... jaar.     Ronde 7.       Tweede kindje.     NOD:
4. Aapje:                           26 jaar.   Ronde 4.         Eerste kindje.     NOD:
5. Sylvia:                         30 jaar.     Ronde 6.       Eerste kindje.       NOD: 3 januari
6. Sientje:                     26 jaar.     Ronde 4.       Tweede kindje.     NOD:
7. Ikke:                               26 jaar.     Ronde 5.     Eerste kindje.         NOD: december.

Help ben ik de oudste ????

December:

9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
            Patricia/ 26jaar/ 12e ronde, 2de kindje/ cyclus +/- 40 dagen/ Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:
31: