Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hey Sientje.... van harte meid. Ben echt super blij voor je. Wens je een hele fijne zwangerschap! .

Feliz zou het kunnen zijn dat je cyclus onregelmatig is? Ik had ook pas op dag 26 een positieve test  deze cyclus!

Syl... hoe was je bezoek aan de dokter vandaag. Weet je al meer??

Ik moet nog +/- 7 dagen tot mijn NOD. Verwacht er deze maand niet te veel van... Wij waren druk aan het verbouwen  in huis, hadden een hoop verjaardagen dus van klussen is niet zoveel  veel gekomen als voorgaande maanden, Maarja nu wel op het juiste moment dus wie weet...

Hoe is het met de andere bijtjes die in spanning zitten tot de naderende NOD??

xx Claudine

tot deze maand had ik een normale cyclus van 28/29 dagen, deze maand werd het ineens 25 dagen, dus het is echt iets van deze maand.
Ben de tweede dag na het einde van mijn ongie begonnen met testen, dus ik zou   mijn ei  niet hebben gemist......
Maar goed we zien het allemaal wel hoor, begin een beetje in de stress te raken nu

He Feliz,
Snap hoe frustrerend het is. Tot deze maand had ik nooit een geldige ovulatietest!! Maar vooral niet gaan stressen dat kan ook je cyclus negatief beinvloeden. Vooral flink blijven klussen zou ik zeggen. Veel sterkte!

xxx Claudine

Hallo Allemaal,

Vandaag zijn mijn man en ik naar de huisarts geweest voor de uitslag van het sperma onderzoek en mijn bloed.
Helaas hebben we geen goed nieuws gekregen. Het zaad van mijn man in te langzaam en ik schijn glamidia te hebben of hebben gehad. Hierdoor is de grote kans op verklevingen aanwezig. We kregen allemaal een slag in ons gezicht van dit nieuws en hebben even moeten huilen. Meteen daarna zijn we naar familie en vrienden gegaan om dit nieuws te vertellen waarbij de tranen weer flink vloeide.
Van de ene kant voelt het nog onwerkelijk allemaal maar van de andere kan ook raar: het idee dat wij misschien wel nooit een eigen kindje kunnen krijgen.
In januari krijg ik een inwendige echo waar ze dan kijken of er inderdaad verklevingen zijn en waar of hoe. Voor die tijd wordt het sperma nog een keer onderzocht en doet de hu een onderzoek bij mij van baarmoederslijm waaraan ze kunnen zien of ik nu op dit moment ook galmidia heb. Het bestrijden ervan is oersimpel, maar de gevolgen ervan zijn vreselijk: een hele grote kans op onvruchtbaarheid.
Het zaad van mijn man kan in een lab worden gemanipuleerd: het kan sneller gemaakt worden. Nu hoop ik maar dat mijn verklevingen mee vallen en dat ze die weer open kunnen maken bij het onderzoek met de contrastvloeistof. Of anders een operatie.
Als de verklevingen niet meer zijn te verhelpen dat is de enige oplossing: bevruchting via een reageerbuisje.

Het gekke is dat ik altijd al heb gezegd dat ik geen kinderen kan krijgen en dat ik adoptiekindjes krijg en mijn man heeft altijd al een gevoel gehad dat er bij hem iets niet oke is. Ons voorgevoel was dus juist....helaas.
We hebben er nu heel veel pijn en verdriet van; we zijn er kapot van kan ik beter zeggen.
Nu leven we echt in onzekerheid. We kunnen nu niet meer dan wachten tot medio januari, dan is de echo en een gesprek met de arts.
We blijven zeker een sprankje hoop houden dat bij mij nog niet alles van de baan is, maar ik ben er wel heel erg bang voor dat er bij ons niks anders op zit dan IVF of adoptie. Het is duidelijk dat mijn man nog te helpen is, maar bij mij.....dat duurt een paar maandjes voordat we dat weten.
Ik probeer positief te blijven en te hopen, maar we moeten ook realistisch zijn en er rekening mee houden dat het niet goed is en komt allemaal.

We hebben nu in ieder geval duidelijkheid dat we niet zonder medische hulp zwanger kunnen raken, maar we hopen dat die mogelijkheid er voor ons wel nog is.
We hopen niet dat het straks echt definitief nee is. We blijven sterk maar ik geloof toch wel dat dan heel even mijn wereld in elkaar stort en dat het dan lang duurt voordat ik daar over heen ben.

Willen jullie een kaarsje voor me aansteken dat er geen verklevingen zijn of dat ze anders nog wel mee vallen en te verhelpen zijn ?!

Ik zal regelmatig jullie berichtjes lezen en af en toe reageren, maar zal niet meer zo actief dit forum gaan bezoeken of dat ik naar een ander forum ga, ik weet het nog niet.

Ik wens jullie allemaal wel alvast hele fijne feestdagen en een zwanger 2008 !!!
Ik hoop dat jullie meer geluk hebben als mij en bedank jullie voor de vele leuke, fijne en steunvolle berichtjes de afgelopen tijd !!!

Alle goeds ! Liefs, Silvia

Hoi Sylvia,
Heb je verhaaltje gelezen meid,
ik kan je alleen maar sterkte wensen, heel veel sterkte en je weet het he nooit de moed opgeven, er gebeuren soms dingen wat je helemaal niet verwacht.
Hoi je taai meid
xxxx-jes

Hoi allemaal,
Sylvia, wat een rot-nieuws zeg...... ik snap dat jullie er helemaal van kapot zijn. Mijn vriend zei ook dat hij altijd vroeger dacht dat hij geen kinderen kon krijgen.

Ha sientje: Nou het zaad   is dus niet goed. Abnormaal noemen ze het. Die spermacellen blijven maar rondjes zwemmen ipv dat ze de goede kant op gaan. op 2 januari moet hij weer een test doen, maar we proberen of het volgende week al kan.. 2 januari zou de vruchbare periode beginnen en het is sonde om het dan te gebruiken voor dat potje dacht ik zo!

Ben ook altijd blij dat er mij mij iets nit klopt! Mijn cyclus klopt in ieder geval ook niet. Nadat ik gestopt was, was het elke maand zo rond de 27 a 28 dagen en de afgelopen 2 maanden de ene keer 33 en de andere keer 34... ik was dus beide keren al helemaal blij en dacht dat het zover was... test gedaan maar helaas en meteen daarna kwamen de RD. Wordt er moe van!

Voor mij dus in januari mijn NOD. Denk rond de 29ste.....Ben meer benieuwd naar de uitslag op het moment en dan moeten ze mij ook maar eens onderzoeken! Heeft een van jullie ook al onderzoeken gehad???
Heb trouwens gister bij matcare ovulatietesten gekocht. Geloof 8 voor 14,- . Worden met de post verstuurd, dus ga dat eens proberen om te kijken wanneer dat eitje komt.

We ltruste allemaal!!
Owja ik begin het forum al te kennen. Je krijgt geen seintje of zo he als er reacties zijn geplaatst.... je moet gewoon kijken of   er in een onderwerp is gerageerd???

Terug
Bovenaan