Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi,
 Ik ben nieuw op het forum en snap er nog niet zo veel van! Moet je elke keer als je inlogt het onderwerp waarin je graag met andere wil spreken opzoeken of hoe werkt het?? Beetje dom misschien, maar snap het niet!
Dit onderwerp sprak me namelijk wel aan!
Ben ook al een tijdje aan het zoemen! Zitten in ronde 9. Dacht gister nog dat het nu wel eens raak kon zijn, omdat ik op dag 33 zat en normaal ben ik altijd op dag 28 of 29 ongi. Gisteravond dus getest en helaas. En vandaag kwamen de RD. Kan wel janken!
Inmiddels weten mijn virend en ik ook dat mijn vriends sperma abnormaal is. De vorm klopt niet....
Nou weer een nieuwe ronde dus nu.... over 2 weken weer klussen. Ook moet mijn virend dan weer opnieuw naar de dokter om zijn sperma te onderzoeken. Wordt er niet goed van!! Dit was de situatie in het kort!!
xx

Sientje: wat lees ik nu voor iets leuks !!! een streepje op je zwangerschapstest ! Meid hartstikke gefeliciteerd !! Ik ga heel erg hard voor je duimen dat het deze keer echt mega goed raak is en blijft. Ik haal alvast een diepe hap lucht om straks die glitters op te zuigen.

Ietske: Welkom ! Leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Je bent ook al een tijd bezig zo te lezen. Lees dat het sperma van vriend niet 100% oke is.....wat wil dat zeggen als het abnormaal is ? Betreft dit forum: eenmaal ingelogd kun je iedere topic kiezen wat je maar wilt en daarop reageren. Je hoeft niet steeds weer in te loggen om een topic te lezen of erop te reageren. Ik hoop je hiermee een beetje te hebben geholpen. Als je nog vragen hebt dan lezen we dit wel en zullen we je verder helpen...geen probleem !

Nou meiden ik ga nu lekker onder de wol. Mannetje is thuis....dus we gaan nu druk aan de klus .

Goede nacht allemaal. Liefs, Silvia

Nou ik ben vandaag dus weer naar het ziekenhuis geweest voor de folikelmeting. Ze zag een eitje van 12mm en nu moet ik dus een donderdag eigenlijk weer terug, maar kan dan echt niet. Moet met mijn dochter naar kerstfeest en daarna snel door naar mijn werk. Heb dus een afsrpaak gemaakt voor een vrijdag. Heb een doosje met ovutesten gekregen die ik vanaf morgen moet gaan doen. Ze denkt namelijk dat een vrijdag te laat is en dat ik dus dan te laat gaat klussen, vandaar. Ben benieuwd, heb die dingen nog niet eerder gebruikt!!!!
Mijn cyste was nog steeds klein, dus daar hoef ik me eigen geen zorgen om te maken!!!
Heb wel gezegt dat mijn vriend zijn zaad wilt laten testen voordat ze bij mij gaan onderzoeken verder. Ze vond het raar dat dat nog niet was gebeurt!! Heb een potje meegegeven en nu kan hij op dinsdag of donderdag het potje inleveren. Ik denk dat we het maar na de kerst doen, want ja als het goed is word deze week onze klusweek. Hoop dat alles goed is!!!!!!!!

Welterusten
Liefs xxx

Hoi hoi,

Eerst even reageren op jullie.

Ietske van harte welkom! Voor wat betreft het forum, dat komt vanzelf naarmate je het meer doet. Ook had ik eerst niet de functie van sorteren van nieuw naar oud ontdekt, en scrolde ik dus de hele tijd door naar de laatste pagina... (lekker slim, maar okee...)

Sylvia, Ja, het is inderdaad lekker als je wat centjes hebt. En voor wat betreft de kinderkamer, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Sommige van m ´n vrienden hebben een kinderkamer van rond de 1000 euro. Maar als je goed zoekt kan het ook voor minder. Zo hebben wij een kinderkamer voor ongeveer 500 euro, dus een ledikant, kast, comode. Het matrasje en de versierseltjes komen er nog bij.
Kleren krijg je ook genoeg als je een kindje hebt gekregen. Ik heb het eerste jaar zo goed als niets hoeven kopen (natuurlijk wel gedaan, want dat doe je als ouder zijnde...) Voor wat betreft de verzorgingsspulletjes, je kunt als je zwanger bent wat inslaan. Net als lotiondoekjes (billendoekjes), deze week waren er 2 dozen a 6 stuks voor 10 euro in de aanbieding bij de etos! Dat is echt niet duur! Ook hebben ze wel eens hydrofiele luiers in de aanbieding en shampo, enz. enz. Dus dat kan je zo langzamerhand inslaaan. Als je bijvoorbeeld nog een maxicosi, wippertje of wat dan ook nodig hebt wat dus een iets grotere uitgave is (alhoewel, maxicosie is ook wel eens in de aanbieding bij de hema voor 60 euro! Hebben we ook op gewacht!) is het misschien een idee om dat aan een stel vrienden te vragen. Zo hebben wij de wipper dus als kraamkado gehad. Ik had het er over met m ´n vriendin, dat ik dus graag zo ´n stoeltje wil hebben voor aan je kinderwagen als het tweede kindje komt. Ook rond de 60 euro. We hebben een stel vrienden (ongeveer 3 a 4 stelletjes) aan wie we dat kunnen vragen. Aan een ander stel vrienden (ook 4 stelletjes) kunnen we weer wat anders vragen. Is echt super makkelijk! Ik moet wel zeggen dat we de kinderwagen van m ´n ouders als zwangerschapscadeau hebben gekregen. M ´n moeder heeft al gezeggd sinds ik 12 was dat als ik ooit een keer een kindje krijg, ik de kinderwagen van hun krijg! Dus daar hebben we echt mazzel mee gehad, want dat is een grote uitgave! Je bent zeker 300 euro kwijt. Alhoewel deze ook wel eens in de aanbieding is bij de etos of blokker voor rond de 200 euro!

Ach, al met al, al raak je zwanger is er altijd wel een oplossing. Goed rekeken en uitkienen wat waar in de aanbieding is zodat je niet onnodig veel zal betalen. Maar het is wel een vervelende situatie, dat wel. En ook vervelend dat je een conlict heb met je baas! Gistermiddag hadden wij toevallig een gesprek met hem, om te vertellen wat wij van hem verwachten, want de sfeer waas eigenlijn niet best....

Okee, we gaan door, Patricia.
Jeetje wat spannend! Deze week krijg je je eisprong! Dat wordt hard werken voor jullie!
Heel veel succes en ik hoop dat je een gaatje kunt vinden in alle drukte (vooral zo rond kerst!) Wat leuk, je gaat naar een kerstbal ofzoiets? Wanneer ga je? vrijdag?
Wij gaan ook met onze zoon namelijk naar het kinderdagverblijf kerstdiner! Echt leuk denk ik, is de eerste keer!

Okee,   hier weer een verhaaltje van mij.
Ik heb vanochtend weer getest, zag niet direct wat opkomen. Ik ging m ´n brood smeren, fles voor m ´n zoontje maken, kom terug, weer een streep! Wauw! En nog dikker dan die van gisteren! Het is dus echt zo! Eerst had ik nog zoeits van, ja, maar misschien is de test niet goed geweest ofzo. Maar hij   staat er weer! Ben zooooooo blij!!!!! Als ik vrijdag niet ongi ben geworden, en het is dus zaterdag middag-avond ben ik officieel zwanger! En dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel glitters strooien!!!!

Liefs Sientje

Hey sientje wat lees ik nou ben je zwanger
Super meidddddddddd jeetje niet te geloven zeg ben erg blij voor je hoor, hoop dat het dze keer goed gaat.

Ik snap mij zelf niet meer, heb tot nu toe geen positieve ovulatietest gehad, zit nu ongeveer op dag 15 van mijn cyclus ?????????????????
En van klussen is er ook niet echt veel van gekomen, denk dat het deze ronde voor spek en bonen is geweest
Weet het niet meer.................................

Terug
Bovenaan