Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo alemaal,

ik heb al een poosje niet gereageert maar wel telkens mee gelezen, bij ons is er namelijk niet veel nieuws. We hebben geklust, en geklust en geklust, en nu mogen we weer wachten....

hunnybun: wat fijn he dat je vriend zo meeleeft, anders kun je je zo eenzaam voelen als   het weer niet is gelukt, nu  baal je er tenminste me z'n tweeen van..

Sientje: het lijkt me nou eens heerlijk om er niet de hele tijd aan te denken. vandaag   mocht je testen.... en???    
ik vraag me af welke zwangerschapstesten je gebruikt. zijn deze speciaal zeer gevoelig om vier dagen voor je NOD te testen? of doe je dat met een zwangerschapstest die je kunt gebruiken een dag na je NOD? ik heb namelijk wel eens gehoord, dat je ook wel met een gewone   (dus die je kunt gebruiken 1 dag na je NOD) eerder kunt testen. maar of dat waar is...

ik heb in ieder geval gisteren op internet zwangerschapstesten besteld waarmee ik vier dagen voor mijn NOD kan testen of ik zwanger ben.. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
29 december is mijn NOD dus 25 december... oooo laat het een kerstkindje zijn...

sylvia: spannend meid. morgen de uitslag, ik denk aan je...

voor alle bijtjes  liefs puk

hoi hoi

hier is de ongi in alle hevigheid losgebaraten.. de laatste dagen heb ik veel buikpijn gehad. ik hoop dat het vanaf vandaag weer wat rustiger wordt daar beneden.

@ sientje... heb je al getest?? en??
met mij gaat het niet zo geweldig. naast de teleurstelling van het niet zwanger worden iedere maand, de stress van de verhuizing, en wat gezeur op het werk, heb ik nu ook nog last van mijn allergie gekregen. moet weer terug aan de medicatie.
er spelen ook nog een aantal dingen in de prive sfeer, wat ik goed op een rijtje moet zetten.
deze dingen ga ik maar eens de eerste prioriteit geven. ik zal mijn kinderwens een beetje aan de kant moeten proberen te zetten.
het forum ga ik dus vaarwel zeggen...
ik wil eventueel wel contact houden via de mail....

@ alle bijtje....
heel veel succes met zwanger worden! misschien kom ik af en toe nog even spieken.
Als ik ooit goed nieuws heb, laat ik het hier zeker weten!
dikke knuffel voor jullie allemaal!

Carina

Hoi Mieden,

Daar ben ik ook weer. Zal er deze week wel niet zo vaak zijn, heb het namelijk erg druk deze week. Moet werken en krijg een loge en dan kerst inkopen doen en kerstfeest vieren op school en dan is het weer zondag, pffff
Vanmiddag om half 3 heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis, ben erg nerveus!!! Mijn mannetje kan niet mee, hij is echt ziek en dus blijft hij maar thuis met die kleine meid. Mijn beste vriendin gaat met me mee, dan hoef ik tenminste niet alleen. Normaal vind ik het niet erg om alleen te gaan maar heb er nu niet zo'n goed gevoel bij. Ben dus blij dat ze met me mee wilt gaan.

Zaterdag was ik dus weer lekker wezen stappen en ben ik weer ff uit mijn bolletje gegaan (zonder alcohol). De vruchtbare dagen komen eraan dus wilde niets drinken, ja spa blauw, hihihi. Het wel erg naar mijn zin gehad en was een zondag morgen pas om kwart over 6 thuis. Ben eerst nog ff wezen douche en eten en ging bij half 9 naar mijn bedje. Mijn dochter was uit logeren maar stond ineens om 11 uur voor mijn neus, ze miste de mama. Was natuurlijk de hele dag suf, maar ben er wel uitgebleven, hihi. Niet vragen hoe!!! Ben nu weer helemaal fit hoor!!!

@Carina, Hoop dat alles in je privesfeer weer goed komt en dat je alles op een rijtje kan zetten voor jezelf. Sterkte!!!!
@Silvia, Een leuk en gezellig weekend gehad saampjes, altijd lekker!!! Nog 1 dagje en dan is de uitslag, ben je erg nerveus???
@Hunnybun, Fijn hoor dat je mannetje er zo bij betrokken is. De mijn is ook erg betrokken maar de ziekenhuis bezoekjes doe ik meestal alleen. Heb niet altijd oppas voor mijn dochter (bijna niemand weet dat we aan het ziekenhuis lopen en dat we graag een 2de kindje willen)  en we willen haar ook niet meenemen als ik een inwendige echo krijg.
@Sientje, Tuurlijk ga ik voo rje duimen!!! Ze draaien al overuren, hihihi

Liefs xxx

Hey Ladies,

Hiero niet zo heel erg veel nieuws.
Morgen naar de ha voor de uitslag; ben niet echt zenuwachtig. Ik zie wel.
Heb ff andere dingen aan mijn hoofd. Heb een conflict met mijn baas .
Zit me even niet lekker en mee allemaal; mn financieel. Wilde bijna de zwangerschapswens uitstellen met een paar maanden, maar ja het zal wel weer goed komen allemaal. Ben af en toe een beetje een zwartkijker en maak me snel zorgen.
Ik zit nu midden in de vruchtbare dagen denk ik zo: eerste keer zonder testen dus we klussen maar wat. Maar nogmaals ben ik niet zo mee bezig deze keer. Mag het misschien niet zeggen hier bij jullie die ook al lang bezig zijn en niks liever willen dan zwanger raken, maar dacht vanmiddag heel even: "ik hoop dat het de komende 3 maanden niet gaat lukken, dan kan ik teminste wat sparen zodat we centjes hebben als ik zwanger raak". Maar ja, het zal wel goedkomen allemaal. Zul je net zien dat ik straks deze maand zwanger raak. Natuurlijk ben ik dan super blij maar was fijner geweest als we al centjes hadden nu voor een kamertje en de hele uitzet, maar ik weet ook dat ik weer dikke tranen huil als ik weer ongesteld wordt.
Ik weet wel dat je pas met 3 maanden zwangerschap gaat kijken voor een uitzet en dit pas later hoeft te betalen dus er is helemaal geen financieel probleem, maar ja ben nou eenmaal een beetje het type : heeft graag alles zeker dubbel en dik voor elkaar.
Had liever nu al die centjes gehad i.p.v over 2 maanden. Zucht wat zeur ik eigenlijk he. Sorry, maar moest het even kwijt.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal ? Nog nieuws ?
Over een week is het al kersten over twee weken hebben we alweer een nieuw jaar.
Het jaar van de bijtjes die dan allemaal zwanger moeten raken !!!!!!

Liefs, Silvia

Hallo bijtjes

Druk druk druk hier.
Heb ook nu maar even tijd, want ga zo ff sporten......

WAT LEES   IK HET NU GOED SIENTJE?????
WHAAAAA SUPER!!!!!!
een streep is een sreep, ook al is tie nog zo ligt.
Gefeliciteerd!!!!!!

Ik ga nu weg, maar kijk vanavond nog vene naar je berichtje hoor!!!!!

Bijtjes, Jullie hren gauw weer van me
moet nu gaan...................

kus

Hoi hoi,

Hier even een verhaaltje van mij.
Vanochtend rond een uurtje of 4 werd ik wakker.
Heb een test gedaan, kon niet echt wat zien. Ja, schittering van het venstertje.
Ben weer naar bed gegaan en heb het testje op mn nachtkastje gelegd.
Om kwart voor 6 ging de wekker weer. Had nog zoeits om 4 uur van, he, jammer, niet gelukt. Maar ik had het ook eigenlijk niet verwacht. Om 6 uur ging ik kijken en dacht eerst dat er een schaduw van het venstertje zat ofzo. Ging nog wat beter kijken en het leek wel wat, maar wist het niet zeker. Heb ik dat ding weer uit elkkaar gehaald en zonder venstertje gekeken, stond daar een heeeele lichte roze streep!

Kon alleen maar zeggen, he?! he?! he?!
Ik had het echt niet verwacht! Voel niet echt wat broeien in m ´n buik ofzo.
Het voelt allemaal zo rustig. M ´n vriend zei gisteren ook al dat dat misschien juist een goed teken is (dat als het dus raak is, het misschien wel goed zit dit keer).
En warempel, het is raak!

Morgenochtend ga ik weer dezelfde doen.
Heb trouwens testen van Matcare, kun je tot 4 dagen voor je NOD doen.
Ik moet zeggen dat de streep beter te zien was dan de streep die ik in november had.
Goh, wie weet, jeetje, ben er nogsteeds helemaal een beetje verrast. Dit had ik niet echt verwacht...

Ik ga donderdag lekker de stad in. Ik was al aan het denken dat ik donderdag wel zou weten dat het gelukt was of niet. En dat als het niet gelukt was ik lekker wat moois voor mezelf ging kopen. Heb nodig nieuwe broeken nodig! Maar ik denk dat ik misschien toch een zwangerschapsbroek ga kopen!

Jeetje meiden, wat een verrassing!

Terug
Bovenaan