Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

wat lief sientje..dat je alles weer even voor me op een rijtje zet!
ik kon mezelf daar echt even niet meer toe verzetten.
al de gereken maakte me zo verdrietig.

heb vanmiddag even lekker samen met mijn vriend in de kou gewandelt. heerlijk!
even helemaal niks.

de komende tijd heb ik gelukkig afleiding zat. en zodra de ongi weer weg is, is het gevoel van gemis ook een stuk minder, dus laten we hopen dat ik het met een paar dagen weer wat positiever in ga zien.

ik merk wel dat ik een flinke ongi ga krijgen.. het begin is bij mij meestal niet zo erg veel. de 2de dag wordt het normaal pas meer. nu begint het al heftiger dan ik gewend ben. heb vreselijke buikpijn gehad vanmorgen.
de vorige ronde was mijn ongi zo vaag en weinig.. ik denk dat mijn lichaam nog wat in te halen heeft ofzo....

hoe is het met de rest van de meiden?
strooi maar flink met glitters de komende weken.. ik kan wat positieve berichten wel gebruiken! al ben ik dan stiekum wel vreselijk jaloers hoor.

groetjes Carina

hoi meiden
Hier even een berichtje van hunnybun de bouwer, Jeetje wat heb ik het druk, maar wel leuk druk hoor. Ben ook zo met het klussen van het huis bezig dat ik eigenlijk een klein beetje vergeet dat ik ook nog met zwanger raken bezig ben. En dat voelt best goed even je aandacht op iets anders want werd zo beetje gek van mezelf.

Ben wel met ovulatie testen begonnen. Had de eerste 2 keer een cyclus van 33 dagen en de laatste was 32 dagen. Was nu gister begonnen met testen voor het geval mn cyclus weer korter werd en wat denk je, Had gister al een duidelijke 2e streep en vanmorgen binnen een paar seconde 2 vette strepen. Ik had ook nog een test lichen van cb, zon digitale en als je je piek dan heb dan geeft ie een lachend gezichtje aan, die had ik ook nog even geprobeerd en hij lachte heeeeeel vriendelijk naar mij.
Was echt supper blij en nu dus ook flink aan de klus. Dus ik klus wat af. Dat betekend dat mijn cyclus nu 28 dagen is en mijn nod ook vroeger is. Dan wel op oudjaars dag.
Oei of ik daar blij mee ben. Als ik zwanger ben ga ik echt knallend het nieuwe jaar in, en als ik niet zwanger ben dan doe ik het maar met een lekkere fles drank. Ik drink nooit dus heb dan niet veel nodig. Een beetje mijn terleurstelling weg drinken op een goed nieuwjaar.

Zou ik nu dan echt onpilt zijn?? omdat mijn cyclus nu ineens 5 dagen korter is.
En zou het ook komen dat ik er niet zoveel mee bezig ben.

Omdat ik wel elke dag lees maar niet reageer vind ik het nu een beetje moeilijk om iedereen persoonlijk wat te zeggen,
Dus doe het even algemeen. Iedereen die terleurgesteld is, kop op en ik duim voor een nieuwe en heel positieve kans. Doe ik ook voor mezelf

Iedereen die aan het klussen is heeel veel klus plezier en doe je best.

En iedereen die op zn nod wacht , heel veel succes met wachten.

@sylvia, hoe was je weekend, lekker veel aan het klussen geweest.

liefs hunnybun

Heb mezelf even veranderd van 5 jan naar 31 dec,   Filiz, spanndend he die oudjaarsdag. Zullen we dan knallend het nieuwe jaar ingaan.

liefs hunnybun

December:

7; Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

8
9
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19:
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgn
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
        Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus ?40 dagen?
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn
        hunnybun, 28 jaar, 4e ronde, eerste kindje, cyclus 28 dagen.

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10: :   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 6e ronde / cyclus +/- 31 dagen
           Patricia/ 26 jaar, 13e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

Claudine, Filiz & Hunnybun: allemaal druk aan het klussen zo voor die gezellige en drukke kerstdagen. Als wij slapend aan de tafel zitten met de kerst dagen snapt niemand waarom: .
Zelf hou ik 3 januari aan als nod ( uitgaande van mijn laatste cyclus ), maar het kan ook net zo goed 31 december zijn (uitgaande van mijn 2 voorlaatste cyclussen). Minder leuke tijd zo met oud & nieuw, maar ja ik sluit me aan bij Hunnybun: of het knalt hier flink  of ik moet een flink glas wijn nemen om mijn traantjes, verdriet en teleurstelling weg te drinken en weer wat jollig te kunnen worden.

Carina: jeetje meid wat leef ik met je mee. Inderdaad op de topic typ je stoere taal maar van binnen heb je  wel enorm veel verdriet. Ik voel me dan ook altijd zo ontroostbaar. Ik vind dat helemaal niks meer leuk en ben dan ontzettend jaloers op alle vrouwen wat wel zwanger zijn en kinderen hebben. Het gemis is dan op dat moment eens zo sterk. Maar gelukkig herkrijg ik me een weekje later wel weer en ga er maar weer met frisse moed tegenaan en bekijk de dingen maar weer positief.
Ik hoop dat voor jou snel het zonnetje weer mag gaan schijnen. En ook ik hoop dat er snel wat positief nieuws op deze topic mag verschijnen wat ons allemaal weer wat opfleurt en hoop/moed geeft al ben ik ook dan wel wat jaloers ondanks dat ik het iedereen ontzetten gun ! Ik merk dat ik heel erg meeleef met iedereen hier.
Hierbij een hele dikke knuffel van mij: .  
Liefs, Silvia

Hallo Allemaal,

Bijna vergeten te vertellen. Weekendje Brussel was wel leuk, al viel me de stad en zeker de kerstsfeer erg tegen. Maar samen hebben we het erg leuk gehad ! Gelukkig was het droog weer maar wel ontzettend koud; brrrrrrr.
Maar wel even lekker een paar dagen afgeleid van het item: zwangerschap. Zaterdag is het niet meer gelukt om te klussen: mega moe. Gisterenavond waren we ook kapot en mijn man had pizza gegeten met knoflook of zeg maar beter knoflook met pizza: BAH !
Ik voelde me wel erg rot gisterenavond: ik zat op dag 13 en wilde dus graag klussen, maar had echt geen zin en was zooooooo moe. Ik baalde omdat vandaag dag 14 is en ik dus bang was dat we te laat zouden zijn vanavond. Nou ja toch maar alle zeilen bijgezet en vanmorgenvroeg op dag 14 geklust. Ik merk zo nog niks van buikpijn of slijm dat ik normaal wel heb zo rond de eisprong. Maar goed op dag 11 en 14 hebben we in ieder geval al geklust en we zullen de komende dagen nog wel een paar keer klussen. De andere maanden had ik op dag 14-16 een positieve ovulatietest behalve vorige keer toen had ik hem al op dag 13 maar werd wel 3 dagen later ongesteld dan normaal...?!?!?!?!? Dus ik denk dat mijn ei nog wel moet komen.........
Hoop dat ik weer wat merk d.m.v. het slijm.

Woensdag hebben we de afspraak bij de ha op staan, we zijn zeer benieuwd naar de uitslag.

Groetjes, Silvia

heej syl
Spannend hoor, bijna de uitslag.
Ben je erg zenuwachtig.

Ik had vorige drie maanden ook heeel erg last van mijn buik rond mijn ei. Wel een dag of 4. Nu deze keer had ik zaterdag heel licht wat kramp en zondag had ik al een vette positieve test. Dus eigenlijk had ik nog niet eens echt het gevoel dat mijn ei zou komen.
Gister wel heel veel last en vandaag al weer bijna niet.
Wij hebben vrijdag avond geklust en gister ochtend, Nouja rond de middag en nu willen we vanaaf nog ef een keer klussen, Nou dan zal mijn ei wel geweest zijn.
Kunnen het woensdag nog even voor de zekerheid doen.

Merk wel aan mijn vriend dat ie steeds leuker mee gaat doen, in het begin was hij nog wat afstandelijk en zijn reacties waren niet altijd even meelevend. Nu de laatste keer dat ik ongi geworden ben moest ik best wel huilen waar hij bij was (meest deed ik het een beetje alleen) en dat heeft hem denk ook wel aagegrepen en aan het denken gezet dat het wel heeel veeel voor mij betekend zwanger worden.
ik dacht ook echt dat het klussen deze maand niks zou worden omdat we het allebei zo druk hebben maar hij zei toen, we gaan het gewoon zo goed mogelijk proberen. Dat vond ik zou leuk, ik had me er bij neergelegd en hij wil graag klussen
Lief he.
Doet me goed dat hij wat meer mee doet. In het begin kon hij ook zeggen als ik ongi was geworden, nou het hoeft toch niet in 1 keer te lukken en nu vond hij het ook echt jammer dat het niet gelukt was.

nou ga nu ef mn huis een beetje opruimen want dat schiet er een beetje bij in als je ineens 2 huizen heb.

liefs hunnybun

Hoi hoi,

Wat lekker dat je een leuk weekend hebt gehad Sylvia! En wat spannend weer he, zo de dagen van je eisprong!. Ook hunnybun is lekker bezig met klussen! Spannend, nog twee weken wachten voor jullie!

Ook lekker dat je vriend zo meelevend is hunnybun! Wat lief he dat ze er zo bij betrokken zijn! De eerste keer dat we voor een tweede kindje gingen was wel gelukt, maar eindigde in een miskraam. Dus vanaf dag 1 is m ´n mannetje er al superlief bij betrokken!

Voor mij gaan het een paar spannende dagen worden.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik er niet zo "inzit"   deze ronde.
Ik heb nu echt zoeits van: "Huh? Morgen ga ik al testen?! Wat snel!"
Dus ik ben er niet zo heel veel mee bezig deze ronde.
Natuurlijjk met de drukte van de feestdagen vliegt de tijd!
De vorige ronde duurde echt elke dag wel een week.
En nu morgen alweer de dag dat ik er een test tegenaan ga doen!

Ik vind het toch wel spannend. Maar mijn gevoel zegt dat ik er niet zo heel veel mee bezig ben geweest, het deze keer niet gelukt is. Ook voel ik niets in m ´n buik. Ja, m ´n darmen van de week. Maar m ´n buik voelt zeg maar rustig. Niet dat er iets aan het broeien is ofzo. De vorige keer voelde ik steken met de innesteling. Maar die keer daarvoor niet. Dus dat zegt niet zoveel.

Ach, meiden, gaan jullie wel voor me duimen morgen????
Vrijdag middag is ongeveer m ´n NOD. Morgenochtend is dus ongeveer 4 dagen voor m ´n NOD. Beetje vroeg. Dus als de test negatief is weet ik dat het niet al teveel zegt.
Maar de vorige keer in november was ik ook al 4 dagen voor m ´n NOD positief (met Matcare) En de vorige keer in september ongeveer 3 dagen voor m ´n NOD (met CB).

Duimen!!!!!!

Liefs Sientje

P.S. Carina, hoe is het met je?

Hoi bezige bijtjes,

Hier even snel een berichtje van mij, het gaat ondertussen al weer beter met me ivm. spierreuma ik kan alles wel weer doen maar met mate. Ik loop inmiddels op krukken ivm. scheurtje in mijn enkelbanden waar ik behoorlijk van baal maar ja het leven gaat door. Heb zondag 5 januarie mijn nod dus we gymastieken lekker door. Heb nog niet alles door gelezen maar overdag ben ik aan het werk en 's avonds ben ik bek af. Dan lekker op de bank aan het puzzelen en vroeg naar bed. Ik laat snell weer wat van me horen. En iedereen lekker door klussen he.

Veel liefs van Charmedgirl

Terug
Bovenaan